Ыбырай Алтынсарин шығармаларындағы дәстүр мен жаңашылдық сабақтастығы |
Педагогические работы |
407 |
6 |
23 |
нет файла для скачивания |
Үшінші ретті оператордың бір класының ядролылығы |
Педагогические работы |
407 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Білім беруді жаңғырту – заман талабы |
Педагогические работы |
404 |
1 |
6 |
нет файла для скачивания |
Ұстаз-ұлы тұлға |
Педагогические работы |
403 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Қалмақан Әбдіқадыров «Қажымұқан» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі |
Педагогические работы |
402 |
0 |
1 |
нет файла для скачивания |
Тірек –қимыл аппараты зақымдалған оқушылардың сөйлеу тілін дамытудың тиімді жолдары |
Педагогические работы |
401 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Кенесары Қасымұлының туғанына 220 жыл |
Педагогические работы |
401 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы |
Педагогические работы |
400 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Ғ ғ дыбысы және әрпі |
Педагогические работы |
400 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Функцияналдық сауаттылық – білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары |
Педагогические работы |
400 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Бастауыш сынып оқушыларының ауызша сөйлеу қабілеттерін дамыту |
Педагогические работы |
400 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Моя семья |
Педагогические работы |
399 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Техникалық және кәсіптік білім беруде бәсекеге қабілетті білімді маман тәрбиелеп шығару басты мақсат |
Педагогические работы |
398 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Ойна да ойла |
Педагогические работы |
398 |
8 |
10 |
нет файла для скачивания |
ЭФФЕКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ НА УРОКАХ РУССКОГО ЯЗЫКА |
Педагогические работы |
398 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Құрақ құрау өнері |
Педагогические работы |
398 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Рухани жаңғыру өскелең ұрпақтың – дара жолы! |
Педагогические работы |
397 |
0 |
1 |
нет файла для скачивания |
«Достарыммен табиғатта қозғалыс ойындарын ойнау» |
Педагогические работы |
397 |
0 |
5 |
нет файла для скачивания |
Қазақ тілінің төл дыбыстарын түзетуге арналған тактильді-кинестетикалық стимуляцияны қолдану |
Педагогические работы |
396 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Мәселеге бағытталған оқыту әдістерін қолдану арқылы оқушылардың зерттеушілік дағдыларын қалай дамытуға болады? |
Педагогические работы |
395 |
0 |
2 |
нет файла для скачивания |
ХИМИЯ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ТҰРҒЫДАН БЕЛСЕНДІ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ |
Педагогические работы |
393 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Латын әліпбиіне көшу — тіліміз үшін жасалған игі қадам… |
Педагогические работы |
393 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
МҰҒАЛІМІНІҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІ БІЛІКТІЛІГІ |
Педагогические работы |
393 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Педагогтың озық тәжірибесі ерен еңбектің жемісі! |
Педагогические работы |
392 |
0 |
9 |
нет файла для скачивания |
Қазіргі қоғамдағы мұғалім |
Педагогические работы |
391 |
0 |
2 |
нет файла для скачивания |
Математика майталмандары |
Педагогические работы |
391 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Активные методы обучения как способ решения коммуникативных задач учащихся |
Педагогические работы |
391 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Проводники и диэлектрики в электрическом поле |
Педагогические работы |
390 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |
Балалық шағың - патшалық тағың |
Педагогические работы |
390 |
4 |
18 |
нет файла для скачивания |
Шоқжұлдыздар |
Педагогические работы |
389 |
0 |
0 |
нет файла для скачивания |