Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI530

Бауырсақ ертегісіне саяхат

Білім беру саласы: Қатынас, Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет, Мүсіндеу

Мақсаты:Балаларға ертегілер туралы түсінік беру. Балалардың сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Балаларға жағымды, жағымсыз қасиеттерді айра білуді үйрету.

Білімділігі: Бауырсақ ертегісінің мазмұны арқылы  балалардың танымдық белсенділігін арттыру.

Дамытушылығы:  балаларды өнерге бейімдеп, әртістік қабілетін арттыру,ермексазды алақан арасына айналдыра отырып, саусақ ұштарымен бастыру арқылы ұсақ қол маториксын дамыту

Тәрбиелігі: балалардың арасында өзара сыйластық, достық қарым-қатынаста болуға,   бірін-бірі құрметтеп, үлгі тұтуға тәрбиелеу. Жасаған жұмыстарын ұқыпты, таза жасауға үйрету.

Қажетті құралдар: слайд, ермексаз,сулы майлық,тақырыпқа сай суреттер

Әдіс-тәсілі: түсіндіру: түсіндіру,сұрақ-жауап

Оқу қызметінің кезеңдері

Педагогтың оқу қызметі

 

Балалардың оқу қызметі

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Слайд 2             Шаттық шеңбер

Қайырлы таң, аспан ата

Қайырлы таң, жер ана.

Қайырлы таң, қонақтар

Қайырлы таң апайым.

Қайырлы таң, достарым

Сендерді көріп қуандым.

-Жарайсыңдар, балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-қыс мезгілінде неше ай бар?

-Қанекей атап беріңдерші?

-Қыс мезгілінде ауа-райы қандай болады?

 

-Ал бүгін балабақашаға келгенде ауа-райы қандай болып тұрды?

 

 

Балалар тәрбиешімен бірге келген қонақтармен, бір-бірімен амандасады.

 

 

 

 

-Қыс мезгілі

-қыс мезгілінде үш ай бар

-Желтоқсан, қаңтар, ақпан

-Салқын, қар жауады, аяз болады.

-балалардың жауабы

Ұйымдастырушылық- ізденістік

-Балалар қараңдаршы біздің топ ертегілір еліне айналып кеткен секілді.

-Ендеше мына тақтадағы суреттерге қарайықшы, қандай ертегілірдің суреттері бар екен?

-Балалар біз бүгін «Бауырсақ» ертегісіне қонаққа барамыз, сендердің барғыларың келеме?

-Олай болса бәріміз мына сыйқырлы экранға қарап мені мұқият тыңдаңдар, жарайма.

Слайд 3

-Ерте, ерте ертеде

Ешкі жүні бөртеде. Әдемі орманда атамен әже өмір сүріпті.........

Ата мен әже балалардан бауырсақты тауып беруге көмек сұрайды 

-Балалар қалай ата мен әженің бауырсағын тауып беруге көмектесеміз бе?

-Олай болса орманға қарай барайық.

Слайд 4 

-Саламатсызба қоян

-Саламетсіздерма балалар.

-Қоян біз ата мен әженің бауырсағын іздеп шықтың көрмедің бе?

-Көрдім, егер сендер менің тапсырмамды орындасаңдар, бауырсақтың қайда кеткенін айтамын.

-Жарайды қоян, тапсырмаңды айта ғой.

-Мына суреттегі ертегілірді атап беріңдерші?

-Қалай балалар қоянның тапсырмасы орындаймыз ба?

-Олай болса     экранға қарайық.

Слайд 5

Слайд 6

-Ал қоян балалардың жауаптары дұрыспа?

-жарайсыңдар балалар, өте тамаша сендер ертегілірді жақсы біледі екенсіңдер, ал ата мен әженің бауырсағы  адасып кеттім деп қасқырдан көмек сұрауға осы жолмен  домалап кеткен.

-Рахмет саған аққоян

-Сау болыңдар балалар.

 

 

Балалардың жауабы

 

 

-Ия 

 

-Ия

 

 

 

Балалар тәрбиешінің айтқан ертегісін мұқият тыңдайды.

 

 

  1. Ия көмектесеміз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ия орындаймыз

Балалардың жауабы.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Сау болыңыз аққоян.

 

 

-Олай болса балалар қасқырды тауып содан сұрайық.

Слайд 7  

-Саламатсызба қасқыр, біз ата мен әженің бауырсағын іздеп жүрміз көрмедің ба?

-Сәламатсыздар ма көрдім бірақ айтпаймын

-Неге айтпайсың?

- Менің сендерге қояр бір тапсырмам бар соны орындасаңдар ғана айтамын.

-Қасқыр біздің балалар кез келген тапсырманы орындай алады, айта бер тапсырмаңды

-Мына суреттегі заттардың қайда орналасқандарын атап беріңдерші?

-Қалай балалар қасқырдың тапсырмасын орындап бауырсақты тауып аламыз ба?

-Олай болса қасқырдың тапсырмасына мұқият болайық. 

Слайд8 

Слайд 9

- Қалай қасқыр, балалар тапсырманы толық орындадыма?

-Ия қандай білімді едіңдер, балалар бауырсақ ата мен әжеден адастым деп қонжықтан көмек сұрай     осы жолмен орманға қарай кеткен. 

-Рахмет қасқыр

Сау болыңдар балалар.

Слайд10

-Саламатсызба қонжық

-Саламатсыздарма балалар

-Қонжық біз ата мен әженің бауырсағын іздеп жүрміз қайда кеткенін айтасыңба?

-Жоқ айтпаймын

-Неге, қонжық?

-Менің тапсырмамды орындасаңдар ғана айтамын?

-Жарайды қонжық біздің балалар білімді сенің берген тапсырмаңды лезе орындап береді, айта ғой тапсырмаңды.

-Мына суретте үй жануарлары мен жабайы жануарлар араласып кеткен соларды ажыратып берсеңдер ғана бауырсақтың қайда кеткенін айтамын.

-Балалар, қонжықтың берген тапсырмасы орындаймыз ба?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Ия орындаймыз

 

Балалрдың жауабы

 

 

 

 

 

 

 

 

-Сау болыңыз қасқыр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ия, орындаймыз

 

 

 

Слайд11

- Ал қонжық тапсырманы дұрыс орындадықпа?

-Өте тамаша, балалар сендер расыменде ақылды, білімді екенсіңдер.

Ал енді қонжық бауырсақтың қайда екенін айта қойшы?

-Балалар бауырсақ осы жолмен түлкіден көмек сұраймын деп кеткен, сендер түлкіге барып көріңдерші

-Рахмет қонжық, балалар онда тездетіп түлкіні тауып алайық, әйтпесе қу түлкі бауырсақты алдап жеп қояр.

-Сау болыңдар балалар.

Слайд13

-Сәлеметсізбе түлкі бикеш, біз бауырсақты іздеп жүрміз, көрмедің бе?

-сәлеметсіздер ме балалар, көрдім  бірақ мен оны тығып қойдым. Қайда тыққанымды айтпаймын.

-Неге түлкі.

Меніңде бауырсақ жегім келіп тұр, ол бауырсақты қазір өзім жеймін.

- Түлкі бикеш ол ата мен әженің бауырсағы оған тиіспе, біздің балалар саған  көп бауырсақ жасап береді.

-Кәнекей алдымен жасап беріңдер, содан кейін сендер іздеп жүрген бауырсақты босатамын.

Слайд14

(балалардың жұмысы кезінде түлкі шығады қасында бауырсақ бар)

-Мінекей түлкі балалар саған көп бауырсақ жасады енді бауырсақты босат

-Ой рахмет, қандай дәмді, көп  бауырсақ, 

Мен енді буырсақты босатайын, ал сендер берген бауырсақпен достарыммен бөлісейін, сау болыңдар балалар.

 

Балардың жұмысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-сау болыңыз қонжық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ермексаздан түлкіге арнап бауырсақ жасайды

 

 

 

 

Сау болыңыз түлкі

 

-Балалар келген жолымызбен кейін қайтып ата-мен әжеге бауырсағын  апарып берейік.

Үйшіктің қасында ата мен әже жолға қарап отырады.

-Ата-әже, жолда қоян, қасқыр, қонжық, түлкіні кездестіріп берген тапсырмаларын орындап, бауырсағыңызды  әкелдік.

-Ата-әже мені кешіріңізші мен енді сендердің айтқандарыңды тыңдаймын, сіздердің рұқсаттарыңызсыз еш жаққа шықпаймын.

-Ой балаларым менің, рахмет сізерге мінекей сіздерге арнап менде тәттілер дайындап қойдым, сау болыңдар. 

- Балалар енді ертегілер елінен шығып топқа оралайық.

Әдемі әуенмен топқа келеді. 

 

 

 

Балалр қуанышты күйде ата мен әжеге бауырсақты ертіп келеді.

 

 

 

 

 

 

 

-сау болыңыз ата-әже.

 

Рефлекциялық- түзетушілік

-Балалар біз бүгін қандай ертегіге қонаққа бардық?

-Бауырсақ ертегісінде ата мен әжеге нені табуға көмектестік?

-Жолда бізге қандай аңдар кездесті?

-Жарайсыңдар, балалар далада ойнап жүрген кезде танымайтын адмдармен сөйлесуге болама?

-Танымайтын адамдар тәтті берсе алуға болама?

-Бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметіміз осымен аяқталды келген қонақтарға сау болыңыдар деп қоштасайық.

Бауырсақ ертегісіне

 

Бауырсақты

 

Қоян, қасқыр, түлкі, аю

 

Жоқ болмайды.

Жоқ болмайды.

 

 

Сау болыңыздар

 

 

Күтілетін нәтиже

Білуі керек: сурет бойынша көрсеткен ертегілірді атай, қойған сұраққа жауап бере білуі крек. 

Болуы керек: тақырыпқа сай түсінігі болуы керек 

Қолынан келетіні: Берілген тапсырманы ұқыпты орындау қолдарынын келуі керек.

306 0
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Құрық аулы «Облыстық санаторлық мектеп-интернат» КММ жанындағы мектепке дейінгі бөлімше Ересек «Ақсұңқар» тобы І-санатты тәрбиеші Токбаева Гулжан Токбайевна Ұлы дала ұстазы № 000574
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: