Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI383

ӨЗ МАМАНДЫҒЫҢДЫ ТАНИ БІЛЕСІҢ БЕ?

Мақсаты: Қазіргі заман тəрбиешісінің əлеуметтік – педагогикалық-психологиялық мəдениетін жетілдіру. 

Тəрбиешілердің педагогикалық рефлексиясын дамыту. Шығармашылыққа əртістікке, бастамашылдыққа ынтасын дамыту. Өзін өзі тануға, педагогикалық ізденімпаздыққа қызығушылығын тəрбиелеу. 

Қатысушылар: тəрбиешілер мен пəн жетекшілері. 

Өткізу жоспары: 

1. Жүргізуші : əдіскер. 

2. Тапсырмалар əзірленеді. 

3. Тəрбиешілер мен пəн жетекшілері екі немесе үш топқа бөлінеді.

 Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: 

1. Ойынның сценарий – жоспарын құру. 

2. Тəрбиешілердің психологиялық - педагогикалық əдебиеттерімен танысуы. 

3. Педагогикалық жағдаяттар, сауалнамалар, ребустар, кроссвордтар құру, мəтіндерді жинақтау

. 4. Тəрбиешілердің кəсіби шеберліктерін жəне қасиеттерін дамытуға жəне анықтауға арналған жаттығуларды жинақтау.

 5. Ойынның өту орны, уақыты жəне жауаптылар белгіленеді. Ойынның өту барысы:

 1. Жүргізушінің кіріспе сөзі: ойынның тақырыбын, шарттарын жариялау.

 2. Тəрбиешілермен экспресс – интервью «Сіз қалай ойлайсыз, бала «тəрбиеші» деген сөзді немен байланыстырады?»

 № 1 Тапсырма: «Сөзжұмбақты шеш» Тақырыбы: «Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты(бұдан əрі-стандарт)» / Əр тəрбиеші стандарт туралы жасырылған сөзжұмбағы бар конверттерді ала отырып шешеді/ 

№ 2 Тапсырма: «Геометриялық пішіндерден құрақ құрау». /Əр тəрбиеші геометриялық пішіндерден құрақ құрайды. Құрақ құрылғанда бала тəрбиесіне қатысты төмендегі нақыл сөздер құрылады./ 

3. «Тəрбиеші қандай болу керек?» пікірталас.

 № 3 Тапсырма: «Тəрбиешінің мəнерлеп сөйлеуін жəне оқуын дамыту» / Тақтаға төмендегі тапсырмалар ілінеді: 

а/ «Бері кел» деген сөзді: жай, дауыстап, қатал дауыспен айту.

 ə/ «Жарайсың» деген сөзді жай, дауыстап, нəзік, риза болып, мысқылдап, қуанышпен, ғашық болып айту. 

б/ Тəрбиешілердің жалпы ымдау реакциясын анықтау./ тапсырма тəрбиешілердің бірдей орындауымен өтеді/ Тəрбиешілер бірін-бірі көрмейтіндей отырады. 

Жүргізуші төмендегідей педагогикалық жағдаятты оқиды: 

«Ұйымдастырылған оқу қызметі басталып кетті. Сіз балаларға тақырыпты түсіндіріп жатырсыз. Есік ашылып, топқа ең «тентек» бала кіреді»

 - Сіз оған қатал: «Отыр жылдам» 

- Таңғалып: «Күткен жоқпыз» 

- Жаратпай: «Сен мені тағы да алаңдаттың» 

- Сұрап: «Тағы да бірдеңе болды ма?» 

- Сөгіп: «Сен бала маған жұмыс жасауға мүмкіндік бермейсің» 

- Қуанып: «Ақыры келдің бе?»

 №4 Тапсырма: «Өзіңді тексер» /Есте сақтау қабілетін дамыту/ 

Тəрбиешілерге шағын метаграмманы шешу ұсынылады, сол уақытта жүргізуші қысқа бір ертегі оқиды. Тапсырманы орындаған соң, тəрбиешіге тапсырманың жауабын жəне сол уақытта оқыған əңгіменің мазмұнын қайтадан айтып беру сұралады. 

Қорытынды: Қатысушы топтар нəтижені орындау шеберлігіне қарай бірін-бірін бағалайды. Кері байланыс арқылы ұсыныстар мен пікірлерді зерделеу.

302 0
САЛАМАТ АГЫБАЕВА, «Балапан» бөбекжай-бақшасы МКҚК-ның І санатты əдіскері Жамбыл облысы, Тұрар Рысқұлов ауданы, Құлан ауылдық округ Ұлы дала ұстазы № 000302
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: