Пән: Математика Сынып: 3 Мектеп: № 104 негізгі орта мектебі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1000 көлеміндегі Мұғалімнің аты-жөні:Юлдашева Н.А сандар. Қосу және азайту Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Күні: | |
Сабақ тақырыбы:
| Үш таңбалы сандарды салыстыру |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Үш таңбалы сандарды оқи алады, жазады.
Көптеген оқушылар: Үш таңбалы сандарды разрядтарға жіктей алады.
Кейбір оқушылар: Үш таңбалы сандарды жіктелуін түсіндіріп, салыстырады,заңдылықтардың ретін анықтайды.
|
Бағалау критерийлері |
|
Ойлау дағдылары деңгейі: | Білу және түсіну,қолдану |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология: Үш таңбалы сан,көп таңбалы сан, сандардың заңдылығы, реттілігі Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастық,ашықтық
|
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, көркем еңбек
|
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта
|
Бастапқы білім | Үш таңбалы сандарды біледі,амалдарды орындай алады.
|
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||||||||||
Сабақтың басы | Ынтымақтастық атмосферасын құру. Ширату жаттығулары: « Гүл шоғы» әдісі. Өткенді пысықтау. «Көршіге қонаққа» әдісі арқылы оқушылар бір –бірлерінің дәптерлерін тексереді. Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау: -Жарайсыңдар! Керемет!
|
Гулдер суреттері | |||||||||||||
Сабақтың ортасы
Сергіту сәті
| Топтық жұмыс. «Ойлан. Жұптас. Бөліс.» әдісі Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» тәсілі (бұл тапсырма арқылы қабілеті жағынан оқушылар пікірталасқа түседі.Қарым қатынаста жақсы идеялар айтып жүйелі жауап береді) Тапсырма. Берілген сөздерді пайдаланып, барлық үш таңбалы сандарды құрастырып жаз. Олардың ең үлкенін және ең кішісін анықта. Сөздер :Алты,сегіз бес,жүз,мың, жеті,төрт..................................... Сандар: ___________________________________________________________ Ең үлкен сан: _______________________________ Ең кіші сан: _______________________________
ҚБ: «Жұлдызша» Жұптық жұмыс. «Кім жылдам» әдісі Саралаудың «Қарқын» тәсілі (Жұпта кейбір оқушылар басқаларына қарағанда белсенді жұмыс істейді.Жылдамдықтарын арттырып,көмек қажет ететін оқушыларға ойларын түсіндіреді) Тапсырма «Аспалы көпір»дегі сандардағы заңдылықты табып, сандарды өсу ретімен жаз,қатардағы сандарды салыстыр. 121 122 123 124 125 126 127 128 129 218 248 238 228 258 278 298 288 268 105 405 605 205 505 805 705 905 305
Қалыптастырушы бағалау: «Смайликтер»
“Сыйлық,” Қатысушылар шеңбер бойына тұрады. Нүсқау: Қазыр бір-бірімізге сыйлық жасаймыз. Әрқайсысымыз кезекпен понтамима арқылы қандайда бір затты бейнелеп оң жақтағы көршіге сыйлық береміз (гүл, балмүздақ, т.б.) Жеке жұмыс. Тест тапсырмалары (Тест оқушы білімінің деңгейін ғана анықтап қоймайды, оның ойын жүйелеп, жылдам есептеуге, есеп дағдыларының қалыптасуына тез шешімін қабылдауға мүмкіндік береді) 1.III разрядттың 7 бірлігінен, II разрядттың 3 бірлігінен тұратын санды тап. А.730 В.370 С.703 Д.307 2.647 санын разрядтық қосынды түрінде жаз және дұрыс жауабын көрсет. А.647= 640+7 В.647=600+40+7 С. 647= 607+ 40 Д.647= 600+ 47 3.Кассада Астана қаласына 60 билет, Қостанайға 30 билет болды.Қассада барлығы қанша билет болды ? А.30 б В.20 кг С.90б Д.100б 4. 25 центнерге тең мәнді тап ? А.5ц2кг В.5т2ц С.2ц 5кг Д.2т5ц 5.Салыстыр, ≤ белгісін қайсысына қоюға болады? Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» жұптық бағалау |
Қағаз қиындылары
Қима қағаздар
Тест тапсырмалары жинағы 3 сынып
| |||||||||||||
Сабақтың соңы | «Білім ағашы» әдісі арқылы кері байланыс.
-Сұрақтарым бар (ағаш бұтақтары)
Үйге тапсырма :оқулықтағы тапсырма | ||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||
Қабілетті және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу қажеттілілігін ескере отырып, оқушыларды таратпалы үлестірмелер арқылы ынталандырып отырамын Саралауда нәтижесі арқылы анықтаймын. | Бағалаудың құралы дескриптор арқылы кері байланыс беріледі. Кері байланыстың ауызша түрлері қолданылады. Топты, жұпты, жеке бағалаймын. «Басбармақ» «Смайликтер» «Жұлдызша» «Мадақтау» әдістері | Қауіпсіздік ережелері әрдайым сақталады. | |||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен |
| ||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: 2: | |||||||||||||||