Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI930

Экожүйе түрлері


 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5 4 АЭкожүйелер

 Мектеп:№104 НОМ                                                   Сынып: 5

Күні:                                                                               Қатысқандар:25           Қатыспағандар:0

Мұғалімнің  аты-жөні: Ниязалиева Н

Сабақтың тақырыбы

Экожүйе турлері

Осы сабақта қол

Жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

5.6. 1. 2.Экожүйе түрлерін жіктеу

Сабақтың мақсаты

 

 

 

 

 

  1. Барлық оқушылар

         Экожүйе ұғымы туралы айта алады.

  1. Басым көпшілігі 

Жергілікті экожүйе ерекшеліктерін сипаттайды.

  1. Кейбір оқушылар
  2. Суреттегі экожүйелерге мәтін құрастыра алады.

Бағалау  критерийі

Дағдылар

 Оқылым,жазылым, тыңдалым,айтылым.

  1. 1.Экожүйе түрін анықтайды,жіктей алады.
  2. 2.Тұрғылықты экожүйенің ерекшеліктерін сипаттай алады.
  3. 3.Суреттегі экожүйелерге мәтін құрастыра алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән арнайы лексика және терменология:

биосфера,бактериялар,саңырауқұлақтар.өсімдіктер,жануарлар.

Оқытудың тілдік мақсаты: Бактериялардың тұрмыстағы зияны неде? Экожүйе түрлерінің мәңізі неде деп ойлайсыз?

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

...............................---біздің ғаламшарымыздың тазалаушысы.

Биосфераға......................жоғарғы және төменгі қабаты кіреді.

Жер бетіндегі барлық өсімдіктер.......,ал жануарлар........ құрайды. 

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият-денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық корсету,мәнгілік ел жалпы ұлттық идеясыына сайкес шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, проблемаларды шешу қабілеті мен дағдылар анықталған.

Пəнаралық байланыс

География,биология,тарих.

 

 

Алдыңғы білім

5.6.1.1 Экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау.

                                                  Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

Ұйымдастыру  шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)

«Мен көрген сұлулық»атты шаттық шеңберін өткізу.Оқушылар ортаға үлкен шеңбер болып тұрады да, бүгін сыныптастарына қандай табиғаттың сұлулығын көргенін  айтады. Мақсаты: сыныпта мейірімділік, сенімділік қарым-қатынас орнату. Бір-бірлеріне жағымды ахуал туғызу.

Сыныпты топқа бөлу: Тақырыпқа байланысты 3 түрлі суреттер беру және оларды 3 топқа топтастыру. Оқушылардың сабақ барысында     ілгерілеуін, алға жылжуын бақылау үшін «Шыңға көтерілу» әдісін қолданамын.Сонымен қатар ынталандыру мақсатымен әр дұрыс жауапқа 

 қызғалдақ  беріп барамын.

«Миға шабул» әдісі арқылы үй тапсырмасына арналған сұрақтар беріледі.

1.Тірі организмдар падшалығының төрт өкілін ата.

2.Адамға жануарлардың қандай пайдасы бар?

3.Мәдени өсімдіктер дегеніміз не?Оларды қандай мақсатта қолданады?

4.Саңырауқұлақ тергенде қай ережеге бағыну керек?    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

Тау,қызғалдақ суреті

 

 

 

А4

Сабақтың ортасы

 

5 минут

 

 

 

7 минут

 

 

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

Тапсырма 1.Ойқозғау     арқылы оқушыларға Бейнежазба көрсете отырып  сұрақтар қою арқылы диалогке тарту.

Бейнежазбада  не бейнеленген?

Көріністерді сипаттап берсеңіздер? ...

Тапсырма 2. «Топтық жұмыс» әдісінде орындалатын тапсырмалар: 

1. Жергелікті экожүйе туралы не білесің?

2. Жергілікті өсімдіктер туралы айт.

3.Жергілікті экожүіе ерекшеліктерін айта аласың ба?

Дискриптор:Жергілікті экожүіе ерекшеліктерін анықтайды.

Тапсырма 3. Қандай  және қалай? әдісі.

Топтағы оқушылар А мен Б деп жұпқа бөлінеді, мәтінді оқиды және суреттер бойынша тапсырмалар орындайды. (оқулық 123-124 бет)

Тапсырма орындау кезінде А тыңдайды, Б сөйлейді,келесі сұрақта керісінше.Жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды орындайды.

Әр топтан бір жұп бір мәтін құрастырып айтып береді.Бұл тапсырмаға дискриптор:Мәтін құрастыру арқылы экожүйе түрлерін нақты ажырата алады.  

Бейнежаз ба

 

 

 

 

 

 

 

Флипчарт

маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер

 

Слайд

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 «Ширату» әдісі арқылы экожүйе туралы  берілген сұрақтарға  оқушылар өз әрекеттері мен жауап береді.Бұл әдіс мен сабақты пысықтаймыз.

 Мұғалім кері байланыс алады.  Осы тақырыпты қорытындылап, сабақтың мақсатына жеткен жетпегенін, сұрқтары бар ма, сабақта берілген тапсырмаларды қаншадықты орындағаны туралы сұрақтарға жауап аламын. 

Сабақтан алған әсерің қандай?

Жоғары - түсіндім

Ортасы- жартылай түсіндім

Төмені - түсінбедім

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату

Слайд 

 

 

 

Стикерлер

 

Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті  оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін  қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

Қауіпсіздік

техникасын

сақтау

Топтағы жұмыс барысында «диалог және қолдау көрсету», Қабілетті оқушылардың басқалардың табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу.

Визуал оқушылар қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін суреттер, слайдтар көрсетемін. Барлық  оқушылардың қатысуын қадағалау

«Шыңңа көтерілу» әдісі. 

Қалыптастырушы бағалау парағы

Бағалау критерийлері

№ Тапсырма

Дескриптор

 

Экожүйе    ұғымы       туралы  айта  алады

1. «Ойқозғау»  

Экожүйе түрін анықтап,жіктей алды

 

Жергілікті  экожүйенің  құрылысын сипаттай  алады.

2. «Топтық жұмыс»

Жергілікті экожүіе ерекшеліктерін анықтайды.

 

Суреттегі экожүйеге мәтін құрастыра  алады

3. Қандай  және қалай?

Мәтін құрас тыру арқылы экожүйе түрле рін нақты ажы ратты.

Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.

«Мен көрген сұлулық»шаттық шеңберін өткізуде.«Шыңңа көтерілу» әдісінде, «Қашан ?Қайда?» әдісінде, топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі.

Сабақ  бойынша

рефлексия

Сабақмақсаттары

Немесеоқу

Мақсаттарышынайы,

Қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқу

мақсатынақол

жеткіздіме? Егер

оқушылароқу

мақсатынажетпеген

болса, неліктендеп

ойлайсыз? Сабақта

саралаудұрыс

жүргізілдіме?

Сабақкезеңдерінде

уақыттытиімді

пайдаландыңызба?

Сабақжоспарынан

ауытқуларболдыма

жəненеліктен?

 

Бүгінгі оқушылар: Экожүйе туралы білді,түсінді,талдады. 

Сыныптағы ахуал: Оқушылар топ болып ,жұптық жұмыс істеді, сабаққа деген қызығушылығы     артты, белсенділік таныта білді, құрбы-құрдастарына қолдау көрсете алды.

Сабақ басында топқа бөліну кезінде уақыт ескерілмей қалды,келесі кезеңдерде уақытқа назар аударылды.

Жалпыбағалау

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?

1:

2:

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етереді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

 

Осы сабақтың  барысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені     анықтадым, келесі  сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?








 

218 1
Нафиса Ниязалиева, №1Нафиса Ниязалиева, №104 негізгі орта мектебі биология пәні мұғалімі Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы04 негізгі орта мектебі биология пәні мұғалімі Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы Ұлы Дала Ұстазы № 01432
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *:

Нафиса
17 декабря 2021 13:54
Жұмыстарыңызға сәттілік