Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI925

Квадрат түбір


 

Сабақ жоспары

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 

Квадрат түбір және иррационал өрнек

Мектеп: №104 НОМ

 

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Касимбекова Ш.С

 

Сынып: 8 

Қатысқандар:                                                     

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат   түбір

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамасын білу және ұғымдарын ажырату

 

Сабақтың мақсаты

  1. 1.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер  анықтамасын білу және ұғымдарын ажырату.
  2. 2.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер  ұғымдарын түсіну.

3.Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер айырмашылығын анықтау.

Бағалау критерийі

  1. санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамасын біледі;
  2. санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлерді     ажыратады.

Тілдік мақсаттар

 

Пәндік лексика және терминология: «квадрат түбір», «арифметикалық квадрат түбір», «квадрат түбірден шығару», «түбір астындағы сан», «абсолют шамасы», «модулі».

Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары: Санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер анықтамаларын сипаттайды.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: ….а санының квадрат түбір деп квадраты....айтады..Теріс емес санның оң(теріс емес)  квадрат түбірін оның.... атайды.  арифметикалық квадрат.....;оны кейде....деп атайды.

Құндылықтарға баулу

 

 

 «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарына негізделген Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана, тұлға аралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану 3 тапсырмада бейнесін табады.

Пәнаралық байланыс

Тапсырмаларды орындау барысынды математикалық сауаттылықпен байланысы қарастырылады, сызбаларды көркем еңбек ,құрастыру және қоршаған ортамен байланыстыру.

Алдыңғы білім

 

 Рационал сан, иррационал сан, нақты сан, натурал және бүтін көрсеткішті дәреже,санның квадраты.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың зейінін шоғырландыру

«Ширату жаттығулары» әдісі арқылы оқушылар алдыңғы біліммен бүгінгі сабақты ұштастырып оқу мақсатын ашады. Берілген сандардың қай жиынға жататындығын кестеде «+» таңбасын қою арқылы белгілеңіз.

сан

Рационал сан

Иррационал сан

Нақты сан

 

 

 

 

√18 

 

 

 

𝜋 

 

 

 

2,1(6) 

 

 

 

5,1121231234... 

 

 

 

√169 

 

 

 

−1235 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте №1

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( Жаңа сабақты меңгерту). 

«IDEAL» белсенді әдісі.

Оқушылар оқулықтың 61-бетіндегі мәтінді оқиды. 

I – мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау

D – проблеманы сипаттау

E –  проблеманы шешу жолдарын анықтау

A –  проблеманы шешу үшін әрекет жасау (мәселені шешу жолын көрсету)

        L –  қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау.

           

«Bilimland» ақпараттық ресустар арқылы санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер туралы видео көрсетіледі.(оқушылар өздерінің жауаптарын дұрыс, дұрыс еместігіне көз жеткізеді)

(Ө,Ж,Т) 1-тапсырма: «Ойлан- жұптас-бөліс» әдісі арқылы     оқушылар өз ойын қорытып, жұп болып пікірмен бөліседі, бұл барлық топтық талқылауға ұласады.

 Кестедегі бос орынды толтырыңдар:

а

9

64

 

0,36

2500

 

 

 

 

13

 

 

 

Дескриптор:

- санның квадрат түбірі анықтамасын түсінеді;

-арифметикалық квадрат түбірдің мәнін табу мүмкіндігін біледі;

- саннан квадрат түбірді табуды біледі.

(ҚБ) «Бағдаршам» әдісі .

Сұрақ:

  1. Қандай екі шарт орындалғанда  =b теңдігі орындалады?

(Ж) 2-тапсырма «Ақиқат - жалған» әдісі бойынша оқушылардың санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлер  ұғымдары қалыптасады.

Өрнек

ақиқат

жалған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

  1. санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлердің анықтамасын түсінеді;
  2. санның квадрат түбірі мен арифметикалық квадрат түбірлер айырмашылын ажыратады.

ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салып түзету жұмыстарын жүргізеді.

Сұрақ:

х-тің қандай мәндерінде   өрнегінің мәні болады?

 (Т) 3-тапсырма. «Математикалық мозаика»  әдісін қолданамын. Себебі оқушылар ойын түрінде тиімді әрекет жасауға, уақытты үнемдеуге, ортақ мақсатқа жетуге үйренеді.

Тапсырманы дұрыс орындап мозаиканы  құрастырсаң, Астананың нағыз символы, оның танымал карточкасы білетін боласың.

1)0,2 

2)  

3)20+х2=56

4)у2-3=1,84

5)-0,4:  :11

6)0,5 

 

Дескриптор:

  1. санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірлердің мәндерін есептейді;
  2. арифметикалық квадрат теңдеуді шешеді.

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды. 

Сұрақ : 

1.«Түбір» ұғымын енгізудің қажеті неде?

2. Осы ғимарат туралы не білесің?

 Алгебра оқулық 8 сынып 

А.Е.Әбілқасымова, Т.П. Кучер

Алматы «Мектеп» 2016 жыл. 20-23 бет.

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz/ru

 

 

 

 

Кесте №2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет қималары

Кесте №3

Сабақтың соңы

 

Қорытынды: «Элективті тест» әдісі арқылы Plickers бағдарламасына кіріп оқушылар сұрақтарға жауап береді. Бұл әдіс оқушылар өзінің үйрену деңгейін анықтап, алған білімін әрі қарай дамытуға бағытталады.Оқушылардың алған білімдерін ұялы телефон арқылы анықтау.

Рефлексия: «Блоб ағашы» әдісі. 

Мақсаты: оқушылар өз – өздеріне баға береді, өздерінің деңгейлерін айқындайды. 

https://www.

plickers.com/ 

 

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексізСіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?  

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

1-тапсырма  «Қарқын» тәсілі. Көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі,тапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырма ұсынылады. 

2-тапсырма  «Диалог және қолдау» тәсілі. Барлық оқушылар бір тапсырма орындаса,онда оны орындауда оқушылар мұғалім тарапынан әр түрлі қолдау алады.

3-тапсырма  «Қорытынды» тәсілі .Дұрыс жауапқа жету мақсатында оқушылардың мықты және әлсіз тұстары анықталады. Олардың әрқайсысы өздерінен не күтетіндігін түсінеді.

 

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі .

 

 

 

 

 

 

ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі.

 

 

 

 

 

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі.

 

Денсаулық сақтау технологиялары: сабақтың  басында оқушыларға «түзу, тік және  әдемі  отырамыз» деп айту  арқылы үйрету,тапсырмалардың жас ерекшеліктеріне сай берілуі.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережесінің тармақтары: топтық жұмыста тәртіпті, қауіпсіздікті  сақтау.












 

250 1
Шахноза Касимбекова, №104 негізгі орта мектебінің математика пәні мұғалімі Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы Ұлы Дала Ұстазы № 01430
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *:

Нафиса
17 декабря 2021 13:50
Жұмыстарыңызға сәттілік