Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI924

«Ниткография технологиясын мектепке дейінгі балалармен қолдану» шебер сынып

Мақсаты: Қол  еңбегі   арқылы  балалардың  көркемдік   талғамын, еңбектенуге  ынтасын  арттыру. Баланың  ойлау ,түс   үйлесімділігін  сезіну  қабілеттерін   дамыту,  қол  еңбегі   арқылы  балалардың  ұсақ   саусақ  қол  маторикасын жетілдіру.

Міндеттері:  Қол   еңбегі  арқылы   балалардың   қөркемдік  талғамын  қалыптастыру. Балалардың  ойлау,   қабылдау ,есте  сақтау, көру   қабілеттерін   түстерді  айыра  білуге   дамыту.Еңбек    еткенде ,жіп  тартқанда    саусақ ,қол  қимылын     дамытып.   Еңбекке   баулу. Балалардың    көркемдік   эстетикалық   қабылдауын  дамыту,   еңбек  ету   іскерлік    дағдыларын   жетілдіру. Дәстүрден   тыс  әдіс –тәсілдердің   тиімділігін   анықтау. Балалардың     ұсақ   саусақ  маторикасын    қол  еңбегі  арқылы    дамыту.

Қазіргі  заман   талаптарына  сәйкес  мектепке   дейінгі  балалардың  саусақ   маторикасы    арқылы    қол   еңбегін   дамыту    көп   әсерін  тигізеді. Балалардың    шығармашылық  қабілеттерін   дамыту, ой –қияын ,қоршаған   ортаны   бейнелі  қабылдай    білуі,  өз  ойларын . сезімдерін    қөркем   түрде  бере  біледі. 

 Сөйлеу   қабілетінің   даму  деңгейі   саусақ  қимылдарының  дұрыс   қалыптасуына    тікелей  байланысты    екені   белгілі. Мектепке  дейінгі    балалардың  қазіргі     кезде   қолдың   ұсақ  маторикасының   дамуына  көп  көңіл   бөлінеді. 

 Мектепалды   даярлық  тобында  мен   балалармен  өткізілетін  еңбек   түрі  -  қол   еңбегі. Бұл   әдіс  дәстүрден   тыс   қолданудың     ерекшелігі   балалардың  шығармашылық  қабілеттерін    қоршаған  ортаға  эстетикалық    қызығушылығын   қалыптастыру  өте   маңызды. Көркемдік  іс- әрекеттің  осы  еңбек   түрімен  айналысу  баланың   зейінін  өзіне   аударып   қиялын  шарықтатады,  көру   арқылы  есте   сақтаудың   қабылдауын,  заттың  пішінін   қөлемін  түсті   сезінуін   дамытады.    Ең  алдымен   жіппен  жасалатын  суреттерге    көңілдерін  аударып  таныстырамын. Балаларға  ойын   үшін   қолдан  тоқылған   тоқыма  бұйымдар  өте   ыңғайлы,  оны  созуға   да,  біріктіруге  де   болады.  

Түрлі –түсті  жіпптерден   кемірқосақты   жасауға  болады. Оны   жасау  арқылы  балаларға    түрлі –түсті   жіптерден  жасау   өте  қызықты. Қонжыққа  арналған   кілемше  қатты  қағаз   бетіне  жапсыру  арқылы    болады. Жіптерді  қолымен  ұстау   арқылы  жұмсақ  па,   үлпілдек  пе,  қалың   ба, жұқа ма  суықпа  екенін   балалар  ажырата  біледі. Балаларды  топтарға    бөліп  ойын  ұйымдастыруға   болады.  «Қай  топ   көбірек  жіп  орайды»   ойыны.Балалар  жіптерді  қолдану   кезінде  өздерін  сиқыршы   керемет  сезінеді. Әр  түрлі   жіптерді  керегінше   дайындалып    алынады,  түстерін   атайды. Дайын  элементтерді   араластырып  қатты  қағазға   әр  түрлі  пішіндерді   ПВА  желімімен  қалың   етіп   жағу   арқылы   жасауға   болады.

Түрлі –түсті   жіппен   жұмыс  істеу   барысында   балалардың  ойлау  қабылдау   есте  сақтау  қабілеттерін   дамытады.  Сонымен  қатар   балаларды  шыдамдылыққа,  төзімділік   қасиеттерге  қалыптасады , бастаған   жұмыстарын  аяқтауға   еңбек  еткенде нәтижесіне   жетуге   ұмтылады.

   Балалардың  білімін   жүйелеудің  жаңа  әдіс  - лепбук .

Балаларға бұл мақсатты іске асыру үшін, баланың тілін дамытуға әртүрлі тәсілдер мен әдістерді қолдану қажет.  Оқу  құралы   ретінде  пайдалануға   болады.

Балаларды жан-жақты дамыту, олардың барлық кемістіктерін жөндеу, мектепке дайындаудағы балабақша алдындағы басты мақсат. 

Бұл себепте балаға қалай көмек беруге болады? Өз ойын жеткілікті айтуға, байланысты, ретімен, грамматикалық дұрыс сөйлеуге қалай көмек береміз?


Лэпбук  – дегеніміз не? Лэпбук  -   ағылшын   тілінен  аударғанда    жеткізе білудегі әдіс пен тәсілдер жүйесі. Қазіргі кезде мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытуда лэпбукті  интерактивттік  кітап    ретінде  қолдануға   болады

 Көрнекіліктер   кітаптар , дидактикалық ойындар; суреттер арқылы  лэпбук    жасап  қолдануға  болады.   

Балабақша жасында көрнекілік-бейнелік есте сақтау және есту , суретін көру арқылы баланың есінде нақты қалады. Соның бірі   әдісі  лэпбук . Лэпбук  - балалардың қоршаған орта, табиғат туралы білімін кеңейтуге, қолымен  үстап  көру,   сезіну  топттық  ойнау   арқылы    сөйлеуді  дамытудағы іс-әрекеттерінің жүйесі..

Лэпбук  мазмұны –   салыстыру  жаңа  оқу   құралы  балаға  үш   тілділікті   ертегі кейіпкерінің бейнесінің, табиғат құбылысының кейбір іс-әрекетінің, басты мазмұнды әнгіменің сюжеті ойыны.

Ең бастысы – көрнекілік, топттық  жұмыс  бейнелеген суретіміз балаға түсінікті болуы  керек..

Лэпбук   балалардың тілін дамытудағы дидактикалық құрал болып табылады. 

Оны біз қолданатын кезіміз: 

Топттық  ойын    арқылы

Сөздік қорын байыту үшін 

Әнгіме құруға ұйретуге 

Ол  балаларға өз бетінше заттың ерекшеліктерің байқауға, олардың айтылу кезегін белгілеуге көмектеседі. Балалардың сөздік қорын байытады.

Лэпбук  қолдану 3 этаптан тұрады:

1 Кітапты  қарап , онда не бейнеленгенін бақылау.

2 Колдандырылғаннан кейін әңгіме немесе ертегіні әңгімелеуге көшеді.

3.Көру  арқылы   бала  

.Өз тәжірибем бойынша көп қиындыққа кезіктім.

. Бастысы - бала өзі әңгіме құрамайды, ойын  ойнау  арқылы әңгімені қайталайды. Балалар  лэпбук   арқылы  топттық  ойын   ойнау  арқылы  жалықпайды.. Ол тек 30-40 секундқа жететін. 4-5 баланы ғана сұрап үлгеретінмін, қалғандары немқұрайлы тыңдаушы болатын. Айтарым, бұданда қызықсыз оқу   қызметі  менде болмаған. Бірақ , осындай оқу   қызметі жүргізілуі және оң нәтиже беруі тиіс. Өйткені, бала мектепте сурет бойынша әңгімелей алу керек. Сурет бойынша әңгіме құру үшін сөз байлығын кеңейту керек.,сосын мнеможолға көшеміз кіші және орта балабақша жасындағы балаларға түрлі-түсті мнемокесте беру керек, өйткені балалардың есінде тек бөлшек бейнелер ғана есте қалады: шырша-жасыл, жидек- қызыл. Кейіннен суретті кішкене қиындатып немесе басқа суретпен ауыстырылады.

545 0
Гульназира Умбетова №87 «Қадыр» балабақшасы, тәрбиеші Нұрсұлтан қаласы, Есіл ауданы Ұлы дала ұстазы № 01464
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: