Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI917

Тістің құрылысы мен қызметі , сүт тістердің тұрақты тістерге ауысуы. Тіс гигиенасы

 

 

Ұзақ мерзімдік жоспардағы тарау: 4- бөлім. Қоректену

Күні: 

Сынып: 8

Мектеп: Жалғансай орта мектебі

Мұғалімнің аты жөні: Жиенгалиева Уздик Камиевна

Сабақтың тақырыбы

Тістің құрылысы мен қызметі , сүт тістердің тұрақты тістерге ауысуы. Тіс гигиенасы

Оқу мақсаты; 

 

8.1.2.2. тістердің құрылысы, әр түрлі типтері мен қызметтері  арасындағы     байланысты  және тісті күту ережелерін сипаттау

Сабақтың мақсаты 

 

Барлық оқушылар: Тістің қызметі және тазалығы туралы түсінеді;

Оқушылардың көпшілігі:Тістердің түрлерін атайды;Тістердің сыртқы құрылысы мен тіс гигиенасы туралы біледі;

Кейбір оқушылар: Тістердің ішкі құрылысын анықтайды;

Бағалау критерийі

тістердің құрылысы, әр түрлі типтері мен қызметтері арасындағы  байланысты     біледі;  

тісті күту ережелерін сипаттайды

Тілдік  мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Milk teeth - сүт тістер-молочные зубы

Permanent teeth - тұрақты тістер-постоянные зубы

Canines - сойдақ тіс-клыки

Dentine - дентин-дентин

Enamel - тіс кіреукесі- эмаль

Incisors - күрек тістер-резцы

Molars - үлкен азу тіс-большие коренные зубы

Premolars - кіші азу тіс-малые коренные зубы

Pulp cavity - пульпа қуысы-полость пульпы

Flossing - тіс арасын жіппен тазалау-чистка нитью между зубов

Құндылықтарды дарыту

Қоғамдық өмірге дайын болу, өзін бақылауда ұстай білу, бәсекеге қабілетті бола білу құндылықтары дамытылады.

Пәнаралық байланыс 

Тісті күту ережелерін сақтауда тісті жуғыш заттардағы элементтерді айту барысында, ас қорыту жолында жүретін үдерістер арқылы химия пәнімен байланысады

АКТ-құндылықтары 

АКТ-ның әдістерін тиімді пайдалану, білім беру мен тәрбиелеуде BilimLand ресурстарын ұтымды қолдана білу

Алдыңғы білім

Оқушылар 5-6 сынып материалынан қоректену - тірі ағзалардың негізгі қасиеттерінің бірі екенін біледі. 7 сыныптан «Қоректену» бөлімінен өсімдіктер, жануарлар және саңырауқұлақтардың қоректенуін сипаттай алады.

Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыттар 

Жоспарланатын шаралар

Ресурстар

 

 

 

 

Сабақтың басы

5мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ ортасы

20мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3мин

 

 

Топқа бөлу.  

Сastlots.org бағдарламасы арқылы онлайн топқа бөлу

Learningapps бағдарламасы арқылы  мозайка құрастыру.

Тапсырманы дұрыс шешсе бүгінгі сабағымыздың  тақырыбы шығады.

 

Twig-Bilim     ресурсындағы бейнежазба

https://www.twig-bilim.kz/kz/film/

 

 

 

Сабақ тақырыбын болжау.

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру.

 

 

1-тапсырма   

 Топтық жұмыс «Өрмекші» әдісі

BilimLand ресурсы     және оқулықтағы мәтінмен танысады. Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап пысықтайды

І топ   “Enamel”BilimLand ресурсы-Биология Тістің құрылысы мен қызметі

 https://bilimland.kz/ 

Дескриптор:

1. Тістің құрылысы мен қызметімен танысады;

 

 

 

 

ІІ топ “Dentin” «Фишбоун» әдісі 

BilimLand ресурсы-Тіс гигиенасы  https://bilimland.kz/ 

    

 

Дескриптор:

  1.  Гигиена ережелерін сақтау тістерді сақтауға мүмкіндік беретін мысалдар келтіріп шешу жолдарын табады;

 

 

 

 

ІІІ топ “Hygiene” «FILA» әдісі  

BilimLand ресурсы-Тіс ауруы   https://bilimland.kz/ 

 

F

(факті)

I

(ой-пікірлер)

L

(мәселені зерттеу)

A

(жұмыс жоспары)





 

Дескриптор:

1. Тіс ауруларының пайда болу себебін анықтап, сипаттайды;

2.Туындаған мәселелердің себебін анықтайды;

3.Салдарына дәлелдер келтіреді;

4.Мәселенің шығу жолдарын ұсынады;

Қ/б:  «Медаль және миссия» әдісі арқылы топтар бір-бірінің жұмыстарына баға береді.

 

2-тапсырма Жеке жұмыс

PISA тапсырмасын орындау

 

 

Дескриптор:

1.Оқушылар тісті жуғанда тісті қатар бойымен жуғандығын жазады.

2.Тісте көптеген бактериялар болатынын айтады.

3.Оқушылар тістерін қалай тазалайтынын түсіндіреді.

 

Қ/б: «Ауызша мадақтау» 

  1. Жарайсың!
  2. Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын.
  3. Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің

 

3-тапсырма Жұптық жұмыс

Терминдер кабинеті

Берілген терминдердің анықтамаларына стрелка қою арқылы белгілеу.

1

Тіс эмалі

Жақсүйектердегі арнай ұяшықтарда орналасады

2

Тіс мойны

Тығыз сүйек ұлпасынан түзіледі

3

Тіс түбірі

Адам денесіндегі ең қатты ұлпа

4

Дентин

Микробтардың әсерінен тістің дентин затының бұзылуы

5

Тісжегі

Жақ сүйектеріндегі тіс ұяшықтарына цемент арқылы бекиді

Дескриптор:

Берілген термин сөздердің анықтамаларын табады;

 

Қ/б:«Бас бармақ» әдісі   


                                      

 

АКТ көрсетілім

 

 


 

 

АКТ көрсетілім

Twig-Bilim 

 

BilimLand ресурсы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ мүмкіндігі

 

таратпа материал

дар,

суреттер, 

бейне материал

дар, т.б.

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz/ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты

қорытындылау

5мин

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

1.Сүт тістер мен тұрақты тістер қанша жаста шығып қалыптасады?

2.Ең соңғы үлкен азу тістер неше жаста шығады?

3.Тісжегі дегеніміз не?

4.Сендер тістеріңді қалай күтесіңдер, қандай тіс пастасын пайдаланасыңдар?

 

Кері байланыс: 

1.Сабақ мақсатына жетті ме?

2.Неліктен олай ойлайсың?

 

Sokrativ.com   бағдарламасы арқылы өзін -өзі бағалау жүреді.

Үйге тапсырма: Тіс туралы мақал-мәтелдер жазып келу.

 

 

 

 

 

 


316 0
Уздик Жиенгалиева, Жалғансай орта мектебінің биология пәні мұғалімі Атырау облысы Ұлы Дала Ұстазы № 01428
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: