Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI91

Сөйлемдердің айтылу мақсатына қарай тыныс белгісін қою


1. Білімділік мақсаты: Әр түрлі тапсырмалар арқылы оқушылардың тыныс белгілерінен алған білімдерін тиянақтау, оқушы білімін сарапқа салу, теориялық білімдерін практикалық тұрғыда тексеру, сауаттылықтарын арттыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Түрлі тапсырмалар, танымдық ойындар арқылы оқушылардың есте сақтау қабілетін, ынтасын арттыру, ойлау қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік мақсаты: Орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыларды елжандылыққа, еңбекқорлыққа, жылдамдыққа үйрету, тіл өнерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Топтастыру, ойын саяхат , сұрақ - жауаптар
Көрнекілігі: Қима қағаздар, машина, ұшақ, С. Ибрагимов «Жаяу» музыкасы, интерактивті тақта.

Сабақтың өтілу барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеп, кезекші мәліметтерін тыңдап, оқушы назарын сабаққа аудару.

 *Топ атын гүл қауызын ашу арқылы біліп алу.

 

*Күлтелердегі сөздерден мақал ойлау арқылы ұран шығару.


Үй тапсырмасын бекіту

• Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Сөйлемнен соң нүкте (.), не сұрау белгісі (?), не леп белгісі (!) қойылады.
• Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатымен айтылған сөйлемді хабарлы сөйлем дейміз. Хабарлы сөйлемнің соңына нүкте (.) қойылады
• Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз.
Сұраулы сөйлемнің соңына сұрау белгісі (?) қойылады
• Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз. Олар көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнен соң леп белгісі (!) қойылады

Саяхат сабақ.           

Суреттен қай қала екенін табады. Өз жауаптарын дәлелдеп айту.

Неліктен?     Не себеппен?

Жауабын «Менің ойымша ....... » деп толықтыру.

Тәуелсіздікке 25 жыл толуына орай «Астанаға» саяхатқа аттанамыз.

Ұшақпен ұшу./Ұшақ дыбысы./

 

 

 

 

  1. 1-ші аялдама. «Бәйтерек » туралы оқушылар білетін мәлімет айту.

“Мен бастаймын, сен жалғаcтыр” ойыны
1. Сөйлемаяқталған ….… (ойдыбілдіреді).
2. Сөйлемсөзден ………… (құралады).
3. Сөйлемдегісөздер .… (бөлекжазылады).
4. Сөйлемніңбірінші …… (сөзібасәріппенбасталыпжазылады).
5. Сөйлемніңсоңына ……(нүктеқойылады).
6. Хабарлысөйлемненкейін ……… (нүктеқойылады).
7. Сұраулысөйлемненкейін ……… (сұрақбелгісіқойылады).

Көркем жазу.

« Қолға қалам аламыз,

Көркем етіп жазамыз» деген сиқырлы сөз айтады.

Бір оқушы тақтада жазады.


Барлық сынып оқушылары орындарында орындайды.

Бағалау жұмыстарын фишкалар тарату арқылы жүргізу.


 

 

/Машина дыбысын қосу/

Машина қимылын келтіру.

2-ші аялдама. Хан Шатыр туралы мәлімет айту.

Гүлдер исін сезіп, біздің сабаққа  қонақ ретінде көбелектер де келіп қалыпты.

Әр топтан бір оқушы келіп көбелектер алу. 

Көбелектер көмегімен топқа тапсырмалар таратылады. Мұқият топта оқиды.

Әр топ жеке –жеке орындау.




 

Топтарға  тапсырмалар:

    1. Топ             Сәйкестендіру

        2. Топ            Сөздерден мәтін құра.      

        3. Топ             Сызба бойынша сөйлем ойла.

        4. Топ             Тыныс белгілер қой.

 

     5. Топ             Мақалдар құрастыр.

  

 



 

 

 

 

 


*Қорғау жұмыстары.  Әр топ өз тапсырмаларын топпен де ,жұппен де қорғайды.

 


 



 

С. Ибрагимов «Жаяу» әніне қимыл жасау. Жаяу жүру.  

 

 

3-ші аялдама. «Думан» ойын сауық алаңы туралы мәлімет

Қорыту сабақты: 

*Бүгінгі Бәйтерек пен Хан Шатыр аялдамасындағы тапсырмалар қызықты болды ма?

*Сендерге несімен қызықты болды?

*Біз Астана қаласына саяхатқа не үшін келдік?

*Алдымызда қандай мереке тойланбақшы?

*Ұшақпен оралу. Ұшақ қимылын жасау.

 

Үй жұмысы: Күнделікке жазып алу.

 

 

 

*Кері байланыс:

Кері байланыста әр топ өз тыныс белгілері арқылы өз  көңіл күйлерін стикерге жазу арқылы көрсету.

 

 

 

 

Бағалау.Бала сабаққа қатысуы мен фишкалар жинауларына байланысты баға қою.

 

110 0
Асыл Катаева, № 6 орта мектеп-лицейінің бастауыш сынып мұғалімі, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы «ULY DALA USTAZY» халықаралық ғылыми-педагогикалық журналы № 00026
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: