Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI900

Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін

Мектеп

Тараз қаласы №47 орта мектебі 

Мұғалімнің аты-жөні

Баймұратов Данияр Таласбекұлы 

Сынып

8 «А»

Күні: 

12.10.2021 ж

Қатысушылар саны:

14

Қатыспағандар саны:

 

Бөлім

1-бөлім. Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес.

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін

Оқу мақсаттары

8.3.4.1. Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу

Сабақ мақсаттары

Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

Бағалау критерийі 

Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: 

Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді. 

Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік ережесі; спринтерлік жүгіріс, стайерлік жүгіріс, қашықтықта жүгіру; спринтер, стайер; адымдар, секірулер, екпін алу; лақтыру; сөре, мәре; секіру және лақтыру кезеңдері; жүгіру, секіру, лақтыру; таңертеңгілік гигиеналық гимнастика; шыдамдылық, төзімділік; дәлділік, иелік ету, маневрлілік; эстафеталар, жылдамдықты арттыру, топтық жұмыс.

Талқылауға арналған сұрақтар: 

- әріптесіңізбен жаттығу жасау қаншалықты нәтижелі болды? 

- қысқа және алыс қашықтықтарға жүгіретін спортшыларды қалай атайды? 

- оқушылар лақтыруларды орындаған кезде қауіпсіздік ережелерінің талаптарын орындау маңызды ма? 

- алыс қашықтықтарға жүгіру сіздің ағзаңызға қалай әсер етеді? 

- осы тапсырма қандай дене қасиеттерді дамытады? 

- сізде, ұсынылған ойын кезінде, қандай пайдалы қасиеттер байқалды? 

- допты лақтыру кезіндегі екпін алу қаншалықты алысқа лақтыруға көмектесті ме? 

- жүгіріп келіп ұзындыққа секіруді үйрену кезінде оқушыларға қандай көмек көрсеттіңіз?

Құндылықтарды дарыту 

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

АКТ қолдану дағдылары 

Ұялы телефон, планшет, ноутбук

Бастапқы білім

Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасын менгерді.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. 

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Конустар, ысқырық, уақыт өлшеуіш. Сөрелік екпінге арналған тапсырмаға сілтеме:

https://www.youtube.com/watch?v=jlo77qeDnSE

Төменгі сөреден жүгіру техникасы интернет ресурсына сілтеме:

https://beguza.ru

Мектеп стадионы, жүгіру жолы, бор, жалаушалар, ысқырық, уақыт өлшеуіш.

Төменгі сөреден жүгіру техникасы интернет ресурсына сілтеме:

http://msuathletics.ru/books/sprint/sprint_technique.html

Сабақтың

ортасы

30 минут

(Б, К) Қозғалмалы ойындардағы қауіпсіздік ережелерінің нұсқамасы. (Ж, К, ҚБ) Сыныпты бірнеше топқа бөлу. Әр топқа төменде берілген тапсырмалардың бірін беріп, 10-15 мин осы тапсырмамен жұмыс жасау және басқа топпен тапсырманы ауыстыру. 1 тапсырма. «Дайындал!» қалпында 5с, 10с, 15с тұрып, жүгіріп шығу. 2 тапсырма. Отырған, жатқан қалыптан және арқамен алға қозғалыс бағыты бойынша сөрелік екпінін орындау.

3 тапсырма. Төменгі сөреден «дөңге» қарай жүгіру.

4 тапсырма. Төменгі сөреден, сөрелік екпін кезіндегі тиімді алға еңкеюді сақтай жүгіру.

5 тапсырма. Оқушылар «Сөреге!», «Дайындал!», «Жүгір!» төменгі сөреден шығу аралығын өзгерте сөреден жүгіріп шығады. Оқушылар кезекпен 4 адамнан сөреден шығады. Топтармен 2-3 оқу тапсырмасын орындағаннан кейін, 30-60 м қысқа қашықтыққа бірнеше жүгірулер орындау.Топтың жұмысын қорытындылау.

Сыныпты бірнеше топқа бөліп,өздігінен жұмыс жасау үшін жүгіру жолында әртүрлі орындар беру. Тапсырманы орындап болғаннан кейін, келесі орындарға өту. Оқушылардың санына байланысты тапсырмаларды қысқартып, өзгертуге болады.

Тапсырманы орындау кезіндегі ұсыныстар:

-итерілу кезінде, артта тұрған аяқ толық жазылады;

-итеріліп болған соң, аяқ тізеде босап бүгіледі де, санын алдына шығарумен орындалады;

-аяқ табанның алдыңғы бөлігі арқылы жолмен жанасады;

-таянудың барлық кезеңдерінде табан өкшесіне түспейді;

-жүгіру кезінде қол шынтақта бүгілген.

Сұраңыз: Сізге, ұсынылған оқу тапсырмаларының қайсысы төменгі сөреден жүгіру әдісін үйренуде көмектесті? Қысқа және алыс қашықтықтарға жүгіретін спортшыларды қалай атайды?

(Ж, Т, ҚБ) «Қарсы жүгіріс». Екі команда А және В сөре сызықтарының сыртына тізбекке тұрады. А және В сызықтары С-мәре сызығынан 10 м қашықтықта орналасады. Белгі бойынша командалардың бірінші номерлері бір уақытта сөреден шығып, С мәре сызығына жүгіреді. Бірінші болып келген жүгіруші, командасына 1 ұпай әкеледі. Оқушылармен оқу тапсырмасын орындап болғаннан кейін, топтарда орындау техникасын, денені қыздыру мен қалыпқа келтіру техникаларын талдауды өткізіңіз. Тапсырманы қайтадан өткізу.

Осы тапсырманы өткізгенде, оқушыларға жарысу қызықты болу үшін, сыныптағы оқушылардың дене дайындығына байланысты бөліңіз. Тапсырманы өткізер алдында оқушыларға жүгіріп шығу мен қашықтықта жүгіру техникасын естеріне салыңыз. Берілген тапсырма, сөреден шығу техникасы мен сөрелік екпінді дамытуға бағытталғанын түсіндіріңіз. Талдауды өткізгеннен кейін, екінші рет өткізер алдында, оқушыларды басқа кезектілікте қойып немесе қатысушыларды орналастыруды, жұптармен қашықтықты жүгіріп өту кезектілігін оқушылардың өздеріне ұсыныңыз,

Сұраңыз: Берілген оқу тапсырмасы қандай дене қасиеттерін дамытады? Ұсынылған ойын кезінде қандай пайдалы қасиеттер байқалды?

Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау: 

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

 

 

290 2
Данияр Баймуратов, № 47 орта мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі Жамбыл облысы, Тараз қаласы Ұлы Дала Ұстазы № 01419
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *:

РАХМЕТ
РАХМЕТ
8 сентября 2024 23:09
РАХМЕТТТТТТТ ТТТТТТ ТТТТТ
РАХМЕТ
РАХМЕТ
8 сентября 2024 23:10
АС БАЬОЛСЫН АСБББ