Мақсаты; Сайыс арқылы балалардың алған білімдерін тереңдетіп, тиянақтау; жыл бойы өткенді қайталап бекіту,Ойынның шартын сақтап ойнауға, ұйымшыл, көпшіл, шыдамды, сабырлы, шапшаң болуға тәрбиелеу.Жылдам шешім қабылдай білу дағдысын қалыптастыру.
Әдіс тәсілі;сұрақ- жауап, көрсету, бағыт- бағдар жасау ,слайд, көркем суреттер
Көрнекіліктер Математика оқулықтар,Сауат ашу оқулықтар, қарындаш сурет альбомы т.б.
Үйымдастыру кезеңі;
Топты екі командаға бөлу, фишкалар арқылы шаттық екі команда екі үстелге бөлініп отырады
Бірінші команда; «Алғырлар»
Екінші команда; «Тапқырлар»
Шаттық шеңбері:
-Балалар, барлығымыз жылулық шеңбер бойына тұрып, қонақтармен амандасайық.
Күннің көзі ашылып,
Көкке шуақ шашылып,
Құтты қонақ келіпті,
Төріме міне еніпті,
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой,
Ал қанекей бәріміз,
«Сәлеметсіз бе,»- дейік үлкенге:
"Сәлеметсіздер ме, апайлар!"
(Балалар қонақтармен амандасады).
- Қане, барлығымыз орнымызға отырайық.
-Балалар бүгін бізде ерекше күн,біліп үйренгенімізді көрсетеміз.Бүгінгі оқу қызметінің тақырыбын Жүзден жүйрік деп алдық.
Қалай ойлайсындар? Жүйрік деген сөз не? (мықты,шапшан,білімді,алғыр)
-.Ендеше бүгін біз мына экраннан шыққан яшықтарды кезектеп ашып отырып,берілген тапсырмаларын орындаймыз.
Бұл яшықта бірнеше пәннен тапсырмалар бар.Әр ашылған яшықта бірнеше тапсырма.Сол тапсырманы сәтті орындаған сайын ұпай жинайсындар.Кім көп жинайды сол «Жүзден жүйрік»атанады.Ендеше Іске сәт.
Тақтадан 10 яшық бар оның ішінде сауат ашу математика негіздері,жаратылыстану құрастыру,сурет пәндерінен тапсырмалар болат
Бірінші слайдұяшықтар
1
| 2
| 3
| 4 | 5 |
6 | 7
| 8 | 9 | 10 |
Математика
1 ұяшық : Тура,кері санау.Сандардың көршілерін ата,Санамақ,
(қосымша сұрақтар)Пішіндер туралы
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10
|
10.9.8.7.6.5.4.3.2.1
|
1.2.3. 8.7.6. 10.9.8. 5.4.3. .6.7.8
|
2 ұяшық : Мысалдар, Салыстыру
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2 | + | 2 | = | 4 |
|
|
| 4 | - | 2 | = | 2 |
|
|
| 4 | < | 5 |
|
|
| 9 | > | 8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1 | + | 3 | = | 4 |
|
|
| 3 | + | 1 | = | 4 |
|
|
| 6 | < | 7 |
|
|
| 6 | < | 9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 5 | + | 1 | = | 6 |
|
|
| 3 | + | 2 | = | 5 |
|
|
| 4 | = | 4 |
|
|
| 2 | < | 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 ұяшық Жыл мезгілдері, апта аттары Тәулік уақыты
(қосымша сұрақтар)
Жыл мезгілдері, | апта аттары | Тәулік уақыты |
Қыс Көктем Жаз Күз | Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі Жексенбі | Таң Түс Кеш Түн |
4 ұяшық Графикалық диктант
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5ұяшықСанның құрамы
6ұяшық Сауат ашу
Дыбыс деген не?
Әріп деген не?
Мысал келтір (қосымша сұрақтар)
7ұяшық
Сөз,сөйлем (ұзын сөз, қысқа сөз) анықтама беру Сөйлем құрастыру
Карточкамен жұмыс жасау әр балаға карточка таратылып сөздер оқыту
Ба-ла Ай-на Ал-ма | Бақ-ша Қа-лам Мек-теп
| Бал-ға Бал-та Ба-ға |
Са-на Са-ғат Са-бақ | Ба-лық Бай-лық Са-мат | Ба-қа Та-рақ Кө-лік |
8ұяшық
Дыбыстық талдау(қосымша сұрақтар)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9ұяшық Мнемосхема арқылы сөйлем құрастыру
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 ұяшық
Сөз ойла,көп ойла (Тілдерін дамыту) Сөздік қорын тексеру
Ребус шешу
Артық сөзді тап
Мақал мәтелдер
Жаңылтпаштар
Өлең жолдары
Қортынды
Интеллектуалды ойынды қортындылау жалпы балаларды мадақтап ,Бағалау,өз өзіне баға беру ұнаған жеріне тоқталу,
Бүгінгі ерекше күнді геометриалық бір пішіндер орналастыру Шығармашылықпен ұштастыру