Ұжымды басқару қызметінің негізгі қағидалары:педагогикалық үрдіс субъектілерін дамыту, педагогтармен балалардың қызметін табиғи , педагогикық рдісті ұйымдастыруда сабақтастықты үйлестіру, педагогикалық үрдіс, қатынасушыларға қамқор болу, сенімділік қарым-қатынасты қалыптастыру демократиялық өріс жасау
ҚР-сы Елбасының “Қазақстан – 2050” Старатегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты” атты жолдауында Қазақстан ХХІ ғасырдың ортасына қарай әлемнің ең дамыған 30 елінің қатарында болуға тиіс және бүкіл әлемдегі сияқты, Қазақстан мектепке дейінгі білім берудің жаңа әдістеріне көшу керек,-демекші Егеменді еліміздің білім беру жүйесі әлемдік деңгейге жету үшін жасалынып жатқан талпыныстар мен оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, терең білімді, ізденімпаз, барлық іс-әрекеттерінде шығармашылық бағыт ұстанатын, сол тұрғыда өз болмысын таныта алатын жеке тұлға тәрбиелеу үшін “Еркем-ай” бөбекжайы балалар бақшасын басқару құрылымының моделі құрылған.
Мектепке дейінгі басқару құрылымының моделі: директор, әдістемелік бірлестік, психологиялық қызмет, кадрлармен жұмыс, шаруашылық бөлім.
Әдістемелік бірлестік педагогикалық кеңес, шығармашылық топ, жас тәрбиешілер мектебі, семинарлар, байқаулар
Психологиялық қызмет : Коррекциялық педагогикалық - психологиялық
көмек -психологиялық диагностика-Психологиялық кеңестер
Кадрлармен жұмыс Мәдени шаралар, озат іс-тәжірибе жинақтау, насихаттау зерттеу қорын жинақтау жұмыстары,педагог мамандарды аттестаттау
Шаруашылық бөлім Материалдық- техникалық базасын көтеру,
Егеменді еліміздің білім беру жүйесін әлемдік деңгейге жету үшін жасалынып жатқан талпыныстар, оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, терең білімді, ізденімпаз, барлық іс-әрекеттерінде шығармашылық бағыт ұстанатын, сол тұрғыда өз болмысын таныта алатын жеке тұлға тәрбиелеу
Бағдарламалар мазмұны - дамыту, тәрбиелеу мен оқыту үрдістерін зерделеу кезінде педагог- мамандардың кәсіптік шеберліктерін арттыру үшін мол мүмкіндіктерін туындатады, бастамшылдық пен шығармашылыққа ынталандырады, педагогикалық үрдістің саралануы мен жекеленуін қамтамасыз етеді.
Бағдарламалық-әдістемелік қамтылуы мақсаты: мектепке дейінгі тәрбиеде оқыту талаптарын сапалы іске асыру, педагогтардың кәсіби құзыретілігін дамыту және баланың құзіреттілігін қалыптастыру. - әрбір баланың денсаулығын, қабілетін, дарындылығын есепке ала отырып білім бағдарламасын игеруге ықпал жасау; - балаларды оқыту ,тәрбиелеу, дамыту, сауықтыру принциптерін есепке ала отырып мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің бірізділігін үздіксіз қамтамасыз ету.
КМҚК “Еркем-ай” бөбекжайы-балалар бақшасының педагог-кадрлары туралы мәлімет: директор - 1, әдіскер – 1, музыка жетекшісі -2, қазақ тілі маманы– 1, психолог – 1,тәрбиешілер -22. Педагог мамандардың білімі: жоғары - 13 арнаулы-15. Санаттары: модератор -2 тәрбиеші, жоғары -2 тәрбиеші, 2санат -3тәрбиеші, 1санат -1 тәрбиеші
Педагогтік шеберлік – дарынды талант емес, үйрену, ізденудің нәтижесі. Педагог тұлғасы - заманға сай жаңашылдық, кәсіптік көзқарасы, сүйіспеншілік сезімі, білімі мен біліктілігі терең, ұйымдастырушылық қабілетінің жоғарылығында. Педагогтардың кәсіби біліктілігі мен шеберлігін дамытуда жүргізілетін жұмыстар: ғылым-әдістемелік семинар, іскерлік ойын ӘБҚ, курстық дайындықтар, педагогикалық ринг, ізденушілік – зерттеушілік жұмыс, шығармашылық топ, педагогикалық кеңес, әдістемелік көрме, кәсіби шеберлік сайыстары, педагогикалық оқулар
Жас мамандар мектебі: Жалпы тәрбие мен білім беру сапасын бағалау, педагогтың тұлғасына қойылған талаптардың орындалуы және кәсіби құзыреттілігін жандандырамыз.
Ғылыми – әдістемелік семинарлар қандай болу керек? 000000 Ұзақ рзмд
іҰзақ мерзімде: мектепке дейінгі ұйымдарда нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалану,мектеп жасына дейінгі 2-4 жастағы балалардың тілдерін дамыту,мектеп жасына дейінгі балаларды ата-аналармен бірлесе отырып мектепке дайындау,мектепке жасқа дейінгі балаларды рухани мәдениетке тәрбиелеу ,сәби шақтағы балалардың өзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастыру,МДҰйымда бейнелеу өнерінің дәстүрден тыс әдіс тәсілдерін пайдалануы, мектеп жасына дейінгі баланың тілін дамытуда халық педагогикасының рөлі
Қысқа мерзімде: Мектеп жасына дейінгі ерте жас және кіші топтағы балалардың ұсақ моторикасын және шығармашылық қабілеттерін дамыту
“Шығармашылық” білім беру салалары арқылы баланың қиялын, ойлау қабілеттерін қалыптастыру, адамгершілік рухани тәрбие берудегі сурет салу оқу іс-әрекеттерінің рөлі, тіл дамыту мен эстетикалық тәрбие берудің үйлесімділігі,тіл дамыту мен эстетикалық тәрбие берудің үйлесімділігі
Педагогтардың кәсіби шеберліктерінің өсуінің критерийлері
Оқу іс - әрекетінің шығармашылығы
- Білім беру салалары
- Индикатор жылжу көрсеткіштері
- Жаңа инновациялық әдістерді қолдану
- Ғылыми теориялық конференциялар барысын өз тәжірибесінде қолдану
Әлеуметтік психологиялық деңгейі
- Әр балаға құрмет сезімі
- Жеке тұлға ретінде балаға көзқарасы
- Баланың психо – физикалық ерекшелігіне көңіл бөлуі
- Бүлдіршіндерге коррекциялық түзету жұмысын жүргізу
Педагогикалық мәдениет
- Іс - әрекеттің адамгершілікке, азаматтылық
саналылыққа сәйкестігі
- Жаңашылдық енгізу
- Кәсіптік негіздерінің қалыптасуы
- Педагогикалық ситуациядан шығу әрекеті.
Әдістемелік бірлестікке қатысу
Алдыңғы қатарлы озық іс – тәжірибенің жинақталуы, таралуы
Өз білімін көтеру бағыттарының ғылыми дәрежеде өтуі
Курсқа бару, әдістемелік бірлестікке қатысу, семинар, кеңестер
Өзін - өзі бағалау
- Шығармашылық, авторлық жұмыстарын іске асыру
- Ақпараттық ізденушілік деңгейі
- Сауалнамалық көрсеткіші
- Сенімділік қарым – қатынас деңгейі
Іскерлік, кәсіптілік, белсенділік деңгейін көтеру
Циклограмма жұмысы
Мақсаты: оқу іс-әрекетін жетілдіру мақсатында міндеттердің сапалы жүргізілуін, педагогикалық ұжымның теориялық, іскерлік деңгейін және құқықтық сауаттылығын көтеру
Айы | Әдістемелік бөлменің жұмысы | Мамандармен жұмыс | Ата-аналармен жұмыс | Әкімшілік шаруашылық жұмыстар | |||||||||||||||||||
Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру | Көрмелер ұйымдастыру | Алдыңғы қатарлы іс-тәжірибені дамыту | Педагогикалық кеңестер | Семинарлар | Кеңестер | Өндірістік мәжілістер | Мед-педагогикалық концилиум | Нұсқаулар | Сайыстар | Индикатор жүйесі | Ашық оқу іс-әрекеттері | Жалпы ата-аналар жиналысы | Денсаулық күні | Спартакида | Ашық есік күндері | Тәжірибелік семинар | Кеңестер | Сауалнама | Материалдық базаны нығайту | Нұсқаулар | Жөндеу жұмыстары | Көріктендіру | |
ІХ | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | ||||||||||
Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | ||||||||||||||||
ХІ | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | ||||||||||||
ХІІ | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |||||||||||||||
І | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |||||||||
ІІ | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | ||||||||||||||
ІІІ | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |||||||||||
ІV | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |||||||||||
V | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |||||||||||
VI | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |||||||||||||||
VII | Х | Х | Х | Х | Х | ||||||||||||||||||
VIII | Х | Х | Х | Х | Х | Х | Х |
Бәсекеге қабілетті кеңістігін құруға бағытталған Қазақстандық білім беру жүйесінің басты мақсаттарының бірі - инновациялық технологияларға сүйене отырып, баланың бойында шығармашылық ойлауды дамытуға мүмкіндік жасаймыз.- балалармен , әріптестермен және ата- аналармен қарым- қатынас жасауында дүниетанымдық көз қарасы, сенімі, қызметке бейімділігі артады; балалардың жеке және өз ара қарым - қатынас стилі белсенді бірлестік әрекеттесуіне оңтайлы жағдай туғызады;отбасымен серіктестікте бола отырып, баланың жан - жақты дамуына мүмкіндік жасайды; -бала дамуының заңдылықтарын ескере отырып, қажетті жағдай жасап, баланың қалыпты дамуын қамтамасыз етеді;
“Еркем-ай” бөбекжайы - бақшада – арманшыл, жақсылыққа жаны құмар, жүздерінде күлкі ойнаған бақытты балаларды көресіздер. Біз балаларды өте жақсы көреміз. Осы періштелерді үлкен өмірге даярлап, тәрбиелеу, қанаты қайрылмайтындай етіп ұшыру - әр педагогтың, балабақшаның парызы.