Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI768

Валеошка математик

Мақсаты мен міндеттері: Балалардың математика-ғылымы туралы білімін жүйелеу. Логикалық ойлау негіздерін, қиялы, есте сақтау, математикалық жаттығуларды жиынтық бөлшектері арқылы орындау дағдыларын дамыту. Математикалық және логикалық жаттығуларды орындау арқылы қызығушылығын арттыру.

Көрнекіліктер: Валеошка кейіпкері, сандар, сиқырлы сандықша, «Valeo» жиынтықтың № 5 лотогы жұмыс дәптері, дидактикалық жаттығу.

Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, дидактикалық ойын – жаттығулар

 

1. Кіріспе бөлім:

Шаттық шеңбері:

Біз қандаймыз, қандаймыз Шұғылалы таңдаймыз

Күлімдеген күндейміз Ренжісуді білмейміз.

Мотивациялық қызығушылықтыояту

-Балалар бір дыбыс шығады.

- Балалар, біздің досымыз Валеошка келді.

Валеошка: -Ол бізге бір тосын сый алып келе жатыр екен. Валеошка балалармен амандасып өз орнына жайғасады.

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

-    2. Негізгі бөлім:

-Ол не әкеле жатыр екен, ауыр? Ол сандық екен ғой. Балалар сендер білгілерің келе ме, мында не жатыр?

Тәрбиеші қолын сиқырлы сандықты ашып көрсетеді.

Валеошка: -Мен сендерге логикалық есептер айтам, сендер жауабын табыңдар.

Логикалықесептер

  1. Табақтаүш алма, Қолымдабір алма Барлығын қосқанда Боладынеше алма?
  2. Тоғызасықтыңекеуін Досыңсұрапалады Айтшысонданешеуі

Өз қолыңда қалады

  1. Кірпіертең той жасамақ, Болғандықтан шақырмақ

Екіқонжық, үшкөжек Айтшыбәрінқостағы Қаншакірпідостары?

.

 

Ұйымдастырушы- зденушілік

1. Тәрбиеші балалармға «Сандарды сйәкестендір» деген тапсырма береді.

Шарты: Әр бала алдындағы суретке қарап сандарды сәйкестендіріп нүктелер қойып шығады.

 

Сергіту сәті.

Суджогымызды алайық

Алақанға салайық Домалатып оңға бір 

Домалатып солға бір Лақтырып қағып алайық.

-Балалар суджоктің өзі неге ұқсайды?

-Енді мынадай жаттығу түрлерін орындайық.

 

2. Дидактикалық жаттығу: «Матрешкалар үшін пойыз»Лоток

Мақсаты: Сан таңбасымен заттың санын салыстыру дағдысын дамыту.

Ойынның мазмұны: тәрбиеші текшелерден пойыз тұрғызуды ұсынып, ол пойызда матрешкалар да саяхатқа шығады. Вагонның саны жолаушылардың санымен сай болуы керек.

 

Ойын нұсқалары: тәрбиеші вагон санын және матрешкалар санын табу, қосу мен азайту, заттарды салыстыруарқылы тапсырмалар орындау.

 

  1. Шығармашылық тапсырма: «Валеошка математик»

Шарты: Балаларға валео заттарынан паравоз құрастыруды тапсырады. Сол паравозға сәйкес матрешкаларды орналастыру керек.

 

  1. Қорытынды бөлім: Реттеуші- рефлексия Сұрақ-жауап сәті:

-Балалар 1-ден 10-ға дейін санап беріңдерші?

-1-ден 9-ға дейінгі сандар қалай аталады?

-10 саны ше?

-Бүгінгі әрекет сендерге ұнады ма?

Бүгінгі іс әрекетті қорытындылайды, Валеошкаға алғыс айтып, шығарып салады.

Күтілген нәтиже:

Білемін: Балалар сан таңбасымен заттың санын салыстыра білді.

Білгім келеді: Дәптердегі шығармашылық тапсырмаларды орындай білді.

Білдім: өз білімдерін қолдану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту.


196 0
ГУЛЬЗАТ ТЫШКАМБАЕВА, «Қуаныш» балалар бақшасы мектеп білім беру комплексі» мекемесінің II санатты тәрбиешісі Семей қаласы Ұлы Дала Ұстазы № 000910
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: