Long term plan unit: Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Chapter №3 Your first program Глава № 3 Программа құрудың кіріктірілген орталары | School: Мектеп: «№11жалпы орта білім беретін мектеп» КММ | |||||||
Teacher name: Мұғалімнің аты-жөні: | ||||||||
Date: Мерзімі: | Grade: Сынып : 8 «А» | Number present: Сабақ: 19 | ||||||
Theme of the lesson: Selection operator Сабақтың тақырыбы:Таңдау операторы | ||||||||
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): | 8.3.3.2 - программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану; 8.3.3.2 знать и использовать компоненты интегрированной среды разработки программ (DEVС++). | |||||||
| ||||||||
Lesson objectives: Сабақ мақсаттары:
| 1.All learners will be able to: | |||||||
Using the selection operator in the integrated software development environment | ||||||||
1.Барлық оқушылар: | ||||||||
Таңдау операторын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану | ||||||||
2.Most learners will be able to: | ||||||||
Know what algorithm and types of algorithm are. The structure of programming. | ||||||||
2.Оқушылардың көбісі: | ||||||||
Алгоритм және алгоритмнің түрлерін, бағдарламалау құрылымын біледі. | ||||||||
3.Some learners will be able to: | ||||||||
Make up simple programs | ||||||||
3.Кейбір оқушылар: | ||||||||
Карапайым программа кұрайды. | ||||||||
Key words and phrases: Негізгі сөздер мен тіркестер: | compiler , syntax , phrase , item , doublequotes, separating , mathematical statement | |||||||
Points for discussion: Талқылауға арналған тармақтар: | How does computer programming work? Why do we Learn computer programming? Компьютерлік бағдарламалау қалай жұмыс істейді? Неліктен компьютерлік бағдарламаларды үйренеміз? | |||||||
Terminology Терминология | Syntax–синтаксис – синтаксис Integer-бүтін-целый Case- жағдай –случай of – одан (-дан,-ден,-тан,-тен) –из Selection- таңдау-выбор Operator-оператор-оператор The switch operator –Оператор switch- switchоператоры | |||||||
Interdisciplinary contacts: Пәнаралықбайланыстар: | Russian, English, Mathematics, Physics Орыс тілі,Ағылшын тілі, математика, физика | |||||||
Previous learning: Алдыңғы оқу: | Selection operator Таңдау операторы | |||||||
PlanЖоспар | ||||||||
Time Уақыты | Planned activities Жоспарланған жаттығулар | Resources Ресурстар | ||||||
Beginning(Басы) 5min Шаттық шеңбері
Checking homework Үйтапсырмаларынтексеру Бағыттаушы сұрақ | The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Good afternoonHow are you today? Шаттық шеңберін құрып, «Жүрек жылуы» тренингін ойнату Жүрекшенің екінші жағында топ аттары бойынша топқа біріктіріледі Let’s check homework
https://quizlet.com/351204836/match
What is aSelection operator? | Geometric shapes. Evaluation sheet
Interactive board Examination
| ||||||
Middle(Ортасы)
Maintext (Жаңа тақырып мазмұны) 10 min
Practice Тәжірибе
5 min
4 min ехеrсise 3 |
We’ll guess the theme of our lesson Мына суреттен кім болашақта қандай мамандықтың иесі болар едің? Сондай сендер қандай әрекет жасадыңдар? жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз:The theme is Selection operator Таңдау операторыОператор выбора Жаңа тақырыпты жаңа терминдермен таныстырумен бастау Revise the Terminology Terminology object - нысан – объект Integer-бүтін-целый Case- жағдай –случай of – одан (-дан,-ден,-тан,-тен) -из Selection- таңдау-выбор Operator-оператор-оператор Tlabel –жазба-Метка Tbutton-батырма-кнопка Lazarus бағдарламасымен таныстыру (слайдтар)Type this programme, pleaseLook at the boardЖаңа тақырып:Оқушылар видеороликтерді көре отырып, оқулықтағы мәліметтерге сүйене отырып жаңа тақырыптың мазмұның ашады. Топтар жұмысын постермен қорғайды. Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. Екі топқа тақырыпқа байланысты тапсырма беріледі. 1 – топ:switch операторы Таңдау операторының синтаксисі 2 – топ: case операторы Операторлардың жіктелуі Оқушылар өзара «екі жулдыз бір тілек» әдісі арқылы бағалайды. Тапсырма №1 Бағаны 1 – ден 5-ке дейінгі сандармен енгізіңдер. Бағаны сөзбен көрсететін программа жазыңдар?
Дескриптор:
Смайликтер арқылы бағалау Тапсырма №2 Апта күнің енгізіп, оның демалыс немесе жұмыс күні екенің анықтайтын программа жазыңдар Дескриптор:
Смайликтер арқылы бағалау in conclusion our lesson let’s play kahoot |
Group work Funny smileys, stickers, A4 sheets, markers, appraisals, 8th grade textbook
PP presentation Interactive board
Информатика 8 сынып «Арман ПВ» баспасы Плакат, меркер, стикерлер
Топтар бір- бірін екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалайды.
Информатика 8 сынып «Арман ПВ» баспасы, 121 бет
individual work
Жұппен жұмыс. А4 бет конверт программаның қиындысы
https://create.kahoot.it/details/8-klass/d1d39101-85df-44a2-a08a-2fe7ecf17b3c | ||||||
End Formation of competence 5 мин Соңы Құзырлылық қалыптастыру Бекіту | Feed back If you understand everything stick to processer. If you want to know smth stick to exploier If you don’t understand stick to basket
| Personal work evaluation sheet, 8th grade textbook
Жеке жұмыс бағалау парағы, 8 сынып оқулығы | ||||||
Cheat – appraisal Reflexes (1 min)Бағалау Рефлексия1 мин | What Did I Learn? What do I want to know? | |||||||
Evaluation (1 min) Бағалау 1 мин) | The leader of the group fill in the assessment sheet and pass it to the teacher (accumulation, evaluation) Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады ( жинақтау, бағалау) |
| ||||||
Additional information Келесі оқу | Home task:
|