Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI715

Физика сабағында ғылыми терминдер мен физикалық шамаларды ағылшын тілінде қолдану

2012 жылы 14 желтоқсандағы Жолдауында Н.Ә.Назарбаев  «Қазір біз балаларымыз қазақ тілімен қатар орыс және ағылшын тілдерін де белсенді меңгеру үшін жағдай жасауға шаралар қабылдап жатырмыз. Үштілділік мемлекеттік деңгейде ынталандырылуы керек», – деген болатын.

Қазақстандықтардың өскелең ұрпағына үш тілді меңгеру: қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, орыс тілін ұлтаралық қатынас тілі ретінде және ағылшын тілін халықаралық қатынас тілі ретінде білу мүмкіндігін жасауға деген ұмтылысы өте дұрыс деп ойлаймын. Ағылшын тілі ХХІ ғасырдың тілі. Бұл тіл дүниеге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру әрбір мұғалімінің міндеті. Сондықтан ағылшын тілін білу жас ұрпақтың міндеті.Бір сабақ барысында бұл модульдерді өзара байланыстыра қарастыру оң нәтиже беретіні сөзсіз.8 сыныпPhysics оқулығымен сабақ өтілуде. Сондықтан 8 сыныптың бағдарламасы бойынша физика сабақтарында ғылыми терминдер мен физикалық шамаларды орыс тілінде, ағылшын тілінде қолданып келемін. Сабақтың әр кезеңінде түрлі әдіс-тәсілдерді қолданам. Мысалы, «Heat of combustion», «Heat engines», «Ecology and energy» тақырыбын өткен кезде сабақты қорытындылау барысында жаңа өткен сөздерді ағылшын тілінен білімдерін пайдаланып, немесе АКТ-ны қолдану арқылы ғаламтор беттерін тауып жауабын айтады. Келесі «Electric chargy», «Coulomb’s law». Т.б.  тақырыбындағы сабақта кесте бойынша қазақ тіліндегі нұсқасын бердім, оқушылар екі тілдегі нұсқасын сәйкесінше сәйкестендіреді. Мұнда қазақша нұсқасын ғана бердім оқушылар берілген тапсырманыөз беттерімен топпен орындайды, ізденеді.

Қазақ  тілінде

Орыстілінде

Ағылшынтілінде

Электрлікқұбылыстар

положительный заряд

positivecharge

Заряд

электрическое явление

repulsion

Оң заряд

отталкивание

electricalphenomenon

Теріс заряд-

закон сохранения зарядов

attraction

Тебілу

притяжение

negativecharge

тартылу

заряд

The law of conservation of charge

Зарядтыңсақталузаңы

отрицательный заряд

charge

Осы сабақтаоңжәнетерісзарядтарбір-біріментартылатын және олардың таңбаларыәртүрліекенінөзбеттеріміноқыптанысады.Оқушылар оқулықтағы мәтінненқазақшамағынасынтабады, өзбеттеріменізденеді, ағылшынтіліндегінұсқасыменсалыстырып, ойларынжинақтапөзойларынортағасалады. Сонда S-southpole-оңтүстікпоюс, N-northpole-солтүстік полюс екенінағылшынтілдебіледі.

Менің сабақта қолданған әдіс-тәсілдерімніңартықшылығы: оқушыбілімдіөзіжинақтайды; оларбірін-біріоқытады; топтажұмысжасайды; өзбетіменжұмысжасайды; өзара ой бөліседі; бірін-бірітексереді.

Оқушыларымызболашақтабірнешетілдееркінсөйлеп, әлемніңалыпелдеріменбірлесежұмысжасап, техника мен ғылымдыжетікмеңгергентұлғақалыптасатынынасенемін.

 

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Мұғалімдерге арналғаннұсқаулық, үшіншібасылым. «Назарбаев Зияткерлікмектептері» ДББҰ, 2012.
  2. Құдайбергенева К.С. Құзырлылықтыңпедагогикалық категория ретіндедамуыныңтеориялық-әдіснамалықнегіздері. Монография-Алматы, 2012.
  3. « Physics»  Bryan қостілділік оқулық
176 0
Бакыт Тореева,№61 орта мектептің физика пәні мұғалімі, педагог-модератор, Ақтөбе қаласы Ұлы дала ұстазы № 000827
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: