Жылдам өзгеретін әлемде және ақпараттық ағымдардың артуы кезінде білім берудің негізгі мақсаты - білім берудің міндетті, бірақ жеткіліксіз мақсаты. Оқушылар білім мен дағдыларды меңгеру ғана емес. Оқушыларға ақпаратты максималды іске асыру үшін және қоғамға пайдалы қатысу үшін ақпаратты дербес түрде алу, талдау, құрылымдау және пайдалану мүмкіндігін күшейту маңызды.
Қазіргі кезде заманауи талапқа сай білім беру жүйесі арнасы үштілділікке бет бұрған шақта жан-жақты шығармашылдықпен, жаңа бастамамен жұмыс жасайтын жас ұрпақ қалыптастыру - ұстаздар қауымы үшін де аса маңызды қадам болып отыр.
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев «Тілдердің үштұғырлылығы» мәдени жобасын жүзеге асыруды Қазақстан халқына арнаған «Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан» Жолдауында «Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі-мемлекеттік тіл, орыс тілі-ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі-жаһандық экономикаға ойдағыдай кіру тілі» деп анық көрсетті. Білім берудің мазмұны жаңарып, жаңаша көзқарас пайда болды. Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы- заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын тың бағдарлама болып табылады.
Бүгінгі таңда еліміздің мектептерінде үш тілді оқытудың маңызы арта түсумен қатар, оның бағыттары да кеңеюде. Жалпы үш тілді оқытудағы басты міндет -оқушының тілдік қарым-қатынас жасай алу қабілетін, тілді қолдана білу біліктілігін жетілдіру. Аталған мүмкіндіктерді игеру мақсатында бүгінгі білім ордалары үштілділікті енгізудің, оны тиімді жүргізудің тың жолдарынан іздей отырып, жұмыстануда. Елбасының тапсырмасымен 2020 жылға қарай ЖОО-лардағы барлық техникалық және медициналық мамандықтар ағылшын тілінде оқытуға көшуде. Сондықтан, осы өзгеріске мектептер де дайын болуы тиіс. Жоғарғы оқу орындарында көптілді топтардың саны көбейе бастағандықтан, 10-11 сыныпта оқитын мектеп түлектерінің физика, химия, биология және информатика пәндерін ағылшын тілінде меңгеруі аса маңызды. Өскелең ұрпақты үштілділікке баулу, мектеп жүйесінде үш тұғырлы тілді дамыту заман талабы.
Өмірлік қажеттіліктен туындаған «Үш тұғырлы тіл» идеясы - физика пәнінің зерттеу әдістерін ғылыми, пәнаралық, интерактивті әрекет жасау арқылы оқушының жалпы ғылыми ойлауын, көзқарасын қалыптастыру негізінде бәсекелесікке қабілетті белсенді ұрпақ дайындау.
Алға қойылған міндеттерді орындау үшін мыналар қажет: білім мазмұнын білім-центрден құзыретті, нәтижеге бағдарланғанға айналдыру; студенттердің тілдік және ақпараттық дайындығын күшейту.
Осыған байланысты, ағылшын тілінде пәндерді (жеке және бүкіл циклдарды), халықаралық қарым-қатынас тілін үйренуге көшу уақыттың талаптарын қанағаттандырады және ақылға қонымды және мүлде логикалық болып табылады.
Мұндай көзқарас ұтымды, ең алдымен, жаратылыстану циклінің объектілері үшін, өйткені олар латын жүйесіндегі белгілер жүйесін және ерекше емес аударма терминдерін қолданады.
Физика материя қозғалысының ең кең тараған қасиеттері мен заңдылықтарын зерттейді, қазіргі жаратылыстану ғылымында жетекші рөл атқарады. Бұл физикалық заңдар, теориялар мен зерттеу әдістері барлық жаратылыстану ғылымдары үшін өте маңызды. Физика - қазіргі заманғы технологияның ғылыми негізі.
Сабақ барысында жаңа әдіс-тәсілдер қолдану барысында CLIL технологиясы тиімді болып саналуда, яғни оқушылар жұпта, жеке, топта, ағылшын тілінде физикалық терминдердің, шамалардың әрекеттерін ағылышын тілінде айтуды іске асырады, әр оқушы сабақта орындалатын тапсырмаларға жауапкершілікпен қарауға, топта және жұпта пікір алмасып отыруы сабаққа деген қызығушылығы мен құлшынысын жоғарылатады.