Сабақ | Мектеп: Сарыкемер мектеп-гимназиясы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: | Қатысқан оқушы саны: | Қатыспаған оқушы саны: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Жай сандар, құрама сандар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 5.1.2.6 натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: | Жай сандар мен құрама сандарды анықтай білу және оны есеп шығаруда қолдануға үйрету | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 5 минут | Ұйымдастыру сәті
Үй жұмысында оқушылар жіберген қателер олардың есінде сақталып қалмау үшін оны түзету, қиындық туғызған есептерге нұсқау жасау, уақытылы кері байланыс беру.
| Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. | Өзара бағалау жүреді |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім 10 минут | Оқушының жұмыс парағы
Сұрақтар:
Мұғалім: Оқушылар санның 3-ке немесе 9-ға бөлінетіндігін сұрағанда әрқашан санды бөлуіміз қажет пе? Оқушылар осы сұрақтарға жауап бере отырып 3 және 9-ға бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды.
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады | Дескриптор бойынша бағалау | Оқулық жұмыс дәптері
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқулықпен жұмыс 25 минут | Өзіндік жұмыс 1)жай сандарды ғана кему ретімен: 53,105,19,22,79,47,4; Жауабы: 79,53,47,19 2)құрама сандарды ғана өсу ретімен: 99,2,121,62,1,129,17; Жауабы; 62,99,121,129 3)Мына сандарды екі жай сандардың көбейтіндісі түрінде жазу керек: 22; 35;77;65;69;119; Жауабы: 22=2*11, 35=5*7, 77=7*11, 65=5*13, 69=3*23, 119=7*17 4)Дүние жүзіндегі екінші ұстаз , қазақтың ежелгі ғалымы Әбу Насыр әл-Фараби отырарда дүниеге келіп, 870-950 жылдар аралығында өмір сүрген. Неше жай сандар бар? Жауабы: 877,881,883,887,907,911,919,929,937,941,947 сонымен 11 жай сан бар екен. Жеке жұмыс 1. 2-ге 3-ке 5-ке бөлгенде 1 қалдық қалатын ең кіші натурал санды табыңыз. 2. 98, 69, 73, 105, 118, 1 023, 251, 162, 6, 72, 180, 217, 921, 1 008, 961, 351, 543, 999 сандырының ішінен 3-ке еселі бірақ 9-ға еселі емес сандарды өсу ретімен орналастырыңыз. 3. 1 цифрынан басталып 9 бен 5-ке бөлініп,бірақ 2-ге бөлінбейтін санды табыңыз. 4. Бірінші цифры 7-ге тең үштаңбалы сан 9-ға ,5-ке, 2-ге бөлінеді. Бұл қай сан? 5. 2 және 3 сандары бөлгіштері болатын 364 < х < 396 теңсіздігінің шешімдер жиынын жазыңыз. Бағалау:
|
Дескриптор
| Бағалау: «Ротация» әдісімен бағалайды. Әр топ басқа топтардың жұмысындағы, кескіндеген
|
Үлестірмелі қағаздар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 5 минут | Сабақты бекіту Рефлексия Үйге тапсырма: «Күнделiктi мaтемaтикa» Қыз бaлaлaрғa –юбкa үлгiсiн мoдельдеy, жaсay Ұл бaлaлaрғa-үй шaтырын жaбyғa aрнaлғaн мaтериaл шығынын есептеy | Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. |
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс | Оқушыларға «Жұлдыздар шеруі» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
| «Жұлдыздар шеруі»әдісі. Оқушылар өздері кері байланыс парағы таратылады. | Жұлдыздар шеруі» | Кері байланыс парағы.
|