Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI492

Қоғамдағы интернетке тәуелділік мәселері.

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік жүйелер және желілер

Педагогтың аты-жөні

 Меруерт Кырданова

Күні

 

Сынып 6

Қатысушылар саны

 

Қатыспағандар саны

 

Сабақтың тақырыбы:

Қоғамдағы интернетке тәуелділік мәселері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

 

6.4.2.1 интернетке тәуелділіктің проблемаларын талқылау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: 

«Интернетке тәуелділік» ұғымын білу.

Көптеген оқушылар:

 Интернетке тәуелділіктің түрлерін ажырата білу.

Кейбір оқушылар:

Интернетке тәуелділіктің  салдарына сипаттама беру.

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Сергіту сәті.

Оқулық. 9-бет 4-сурет. Жаттығуды орындауға ұсынамын.

4.Жаңа тақырыпқа шолу.

Бүгінде балалар көп уақытын компьютерде, планшетте немесе телефон арқылы әлеуметтік желілерде өткізеді.Интернет- технологиялық прогресстің үлкен жетістігі ретінде адам үшін көптеген пайдалы қызметтерді атқарады. Әйтсе де оның өзіндік зиянды жақтары бар. Солардың арасында ең негізгілерінің бірі- адмдардың интернетке тәуелді болуы.  

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Жаттығуды орындайды

 

 

 

«Басбармақ» әдісі

 

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

«Интернетке тәуелділік» ұғымы адамның өзін-өзі басқаруының төмендеуінің арқасында қалыптасқын өмір сүру қағидаларын бұзуға әкелетін мінез-құлықтың ерекшелігін білдіреді.

 

Көрсетілім.Презентация.

 

Топтық жұмыс. 1-тапсырма

Интернетке тәуелді болмау үшін не істеу керек?

 

Оқулық. § 1.2 12-бет «Интернетке тәуелді болмау үшін не істеу керек?»

 

Дескриптор:

-профилактика әрекеттерді талқылайды.

 

ҚБ: «Басбармақ» әдісі / 1 балл/

Топтық жұмыс. 2-тапсырма:

Интернетке тәуелді адамдардың виртуалды қарым-қатынасының  екі белгісін таңдаңыз.

1) әр түрлі компьютерлік ойындармен шұғылдану;

 2) осы салада жеткілікті білімі жоқ адамдармен компьютерлік тақырыпты талқылау;

3) көп мөлшерде электрондық хат алмасу, сайттарға тұрақты қатысу;

4) веб-сайттарға қандай да бір мақсатсыз шолу жасау.

 

Дескриптор:

- Интернетке тәуелді адамдардың виртуалды қарым-қатынасының  екі белгісін көрсетеді.

 

ҚБ: смайлик /2 балл/

 

(Ө) 3-тапсырма.

Интернетке тәуелділіктің үш қолайлы сипаттамаларын белгіле:

Адамның интернет желісінде көп уақытын өткізуі

Басқа адамға сенуге ұмтылысы

Адамның интернет желісін қолдануға тәуелділігі

Адамның интернет желісінен уақытында шығып кете алмауы

 

Дескриптор: 

-Интернетке тәуелдіктің бірінші қолайлы сипаттамасын белгілейді;

-Интернетке тәуелдіктің екінші қолайлы сипаттамасын белгілейді;

-Интернетке тәуелдіктің үшінші қолайлы сипаттамасын белгілейді;

 

ҚБ: смайлик /3 балл/

 

(Ө) 4-тапсырма.Сәйкестендір:

 

Веб-серфинг тәуелділігі

 

Үлкен көлемде хат жазысу, желідегі достар мен таныстардың көптігі

Виртуалдық қарым-қатынасқа тәуелділік

Интернет -дүкендерде қажетсіз заттарды сатып алу

Ойын тәуелділігі

Желі бойынша шексіз саяхат жасау,ақпаратты іздеу

Интернет арқылы сатып алу қажеттілігіне тәуелділік

Желідегі компьютерлік ойындарға қызығу

 

Дескриптор:

-интернетке тәуелділіктің түрлерін сәйкестендіреді.

ҚБ: смайлик /4балл/

 

 

Дәптерге «Интернетке тәуелділік» анықтамасын жазады

 

 

Интернетке тәуелді болмау үшін не істеу керек?» анықтамасы-мен танысады

 

 

 

 

 

 

 

Топта оқушылармен талқылайды -оймен бөліседі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптерге орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптерге орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Басбармақ әдісі» 

1 балл

 

 

Смайлик

2 балл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик 

3 балл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик 

4 балл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ca2ZAtx8v4s

 

Презентация

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карточка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карточка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

карточка

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Қажетті сөздер»

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, 

үйрендім, қызықтым, есте сақтадым

Өзін-өзі бағалау. 

 

 

Үй тапсырма-сы

§ 1.2, 13-бет «Үй тапсырмасы» тапсырмасы

 

 

 

 

673 1
Меруерт Кырданова Сарыкемер мектеп-гимназиясының информатика пәні мұғалімі Жамбыл облысы, Байзақ ауданы Ұлы дала ұстазы № 000558
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *:

Рахмет
26 сентября 2023 11:39
Рахмет Сізге