Бөлім | Ақпаратты электронды кестеде өңдеу | ||||
Педагогтің аты-жөні: | Нарымбекова Алия Рыскуловна
| ||||
Күні: |
| ||||
Сынып: | 8 | ||||
Сабақ тақырыбы: | Кестеде берілген функция графигінің қасиеттерін өзгерту | ||||
Оқу бағдарламасын сәйкес оқыту мақсаттары | 8.2.2.1 – электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану | ||||
Сабақ мақсаттары |
| ||||
Сабақтың барысы | |||||
Сабақтың кезеңдері/ уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу Шаттық шеңбері: оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады. Өткен сабақты пысықтау: «Ыстық орындық» әдісі Оқушылар орындықта отырған оқушыға өткен тарау бойынша сұрақтар қояды. Оқушы тез жауап беруі керек, себебі орындық ыстық.
| Оқушылар сәлемдеседі
Оқушылар сұраққа жауап береді
| Оқушылардың жауаптарын ауызша бағалау |
| |
Сабақтың ортасы | Жаңа сабақпен және сабақ мақсаттарымен таныстыру. Жаңа тақырыппен танысу: Бейнежазба көру https://www.youtube.com/watch?v=s_dNwvNIiHw
Өтілетін тақырыпқа сай сурет көрсетіледі, көре отыра оқушылар сыни тұрғыдан сұрақтар қояды. Нәтижесінде қолданбалы есептерді шешуде электрондық кестені қолдануға, ол арқылы оңай әрі тез орындауға болатынын айтады. Олай болса, оқушылармен бірлесе бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты, мақсатқа жету үшін бағалау критерийін тұжырымдайды. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар өздерінің жауаптарын ортаға салады. Нәтижесінде бүгінгі сабақтың тақырыбын өздері ашады
«Ынталандыру» - мұғалім бағалауы ауызша
Топбасшылары бағалау парағына белгілеп алады. «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісімен жаңа тақырыпты топта талқылайды, пікірлеседі. Топтар топ ережесін сақтап, кезек - кезекпен ортаға шығып түсіндіреді. І топ. Функция графигін тұрғызу тәсілдері (постерде) ІІ топ. Excel-ге график тұрғызу үшін нені анықтау керек (қажетті сөздерді тізбектеп жазу) Дескриптор:
Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша оқушылар сұрақтарға жауап беруде топ мүшелері бір-біріне көмектесіп, толықтырады ҚБ: «Басбармақ » - оқушылар тақырыпты түсінулеріне қарай, топтар бір-бірін «басбармақ» көрсету әдісі арқылы бағалайды. Компьютерде практикалық тапсырма орындау. Саралаудың қарқын тәсілі бойынша оқушылар тапсырманы жылдам орындайды. Келесі тапсырманы күрделендіріп, өздігінен іздендіріп орындауға жұмыстандыру, мұғалім тарапынан сұрақтар беріледі. Түсіндей, жай орындайтын оқушыларға, өз тобындағы оқушылар көмек беріді. 1-тапсырма. у1=2х + 2 функциясының х айнымалысы [-4;4] аралығында 1 қадаммен өзгергендегі мәнін есептеп, функцияның графигін тұрғызу. Осы функциялардың қиылысу нүктесін анықтандар. Тапсырманы орындау алгоритмі:
Дескриптор:
2-тапсырма. 2-тапсырма.
B, D, F бағандарына тиісіті сандарды енгізеді нәтижесінде смайлик графигі шығады Дескриптор:
«Бағалау парағы» - өзін-өзі бағалау Сабақты қорытындлау
3-тапсырма.
B бағаны әріптер D сандар енгізіледі нәтижесінде жүрек графигі шығады Дескриптор:
Сұрақтар арқылы сабақты қорытындылау.
Тест сұрағы арқылы бігінгі сабақты қортындылаймыз.
A) вставка; B)формулы; C)главная; D) вид
A) если; B)доход; C)корень; D) дата
A) жәй; B) қарапайым; C) стандартты және стандартты емес; D) күрделі
A) + ; B) = ; C) - ; D) :=
A) абсолюттік; B)салыстырмалы; C)аралас; D) барлығы да Дескриптер Диаграмма түрлері, формула түрлеріне нақты жауап беріп, бүгінгі сабақты қорытындылайды. . «Бағалау» парағына жазады.
|
Бейнежазба көру
Топқа бөлінеді
Тапсырмалар ды орындайды |
Ауызша мадақтау, ынталандыру
Смайлик тер | Оқулық
| |
Сабақтың соңы | Зымыран сұрақтар Оқушылар қағазға үш сұрақтан жазып, ұшақ жасап, келесі топқа ұшырады. Кері байланыс: «Тазалық» әдісі Оқушылар сабақтағы қажет мәліметтерді қоржынға, ойлану керек мәліметтерді еттартқышқа, қажет емес мәліметтерді қоқысқа салады Үйге тапсырма Тақырыпты оқу 94-99 бет. Оқулықтан №7 тапсырма. «Астана қаласы халық санының өзгеруі диаграммасын тұрғызыңдар.
| Сұрақтарға жауап береді
Тақырыптан түсінгенін айтады | Бір-бірін бағалайды
|
Кері байланыс |