Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI479

Ондық бөлшектерді салыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.2.4 Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу;

5.1.2.26 Ондық бөлшектерді салыстыру;

Сабақтың мақсаты

Жай бөлшек, бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі ұғымдарымен танысу.

Бөліндіні бөлшек түрінде және бөлшекті бөлінді түрінде жазуды үйрену.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

 

Басы 

Оқушылардың назарыншоғырландыруүшінәртүрлі пішіндегі қағаздар таратылып,3топқа бөледі.

Жаңа тақырыпты түсіндіру үшін,«Құпия зат» әдісі арқылы оқушыларға ұзындау жіп алып, түйін бөліктерге бөлу арқылы сабақтың тақырыбын, қолданылуын  анықтайды.

«Сұрақ-жауап»әдісі арқылы өткен материалды қайталау мақсатында топтарға сұрақтар қойылады.

  1. Ондық бөлщек дегеніміз не?
  2. 0,3; 0,03; 0,003 ондық бөлшектері қалай оқылады?
  3.   және  жай бөлшегін ондық бөлшекке айналдыру қалай жүзеге асады?

Қол соғып, қошеметтеу

Слайд 1-2

Ортасы 

Мұғалімнің түсіндірмесі таныстырылым,тақтада мысалдар арқылы жүргізіледі. 

Тапсырмалардың шығарылу жолдары көрсетіледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау тәсілдері қолданылады. Оқушыларға қағазға жазылған сөйлемдерді бөліп-бөліп кесіп, топтарға тарату арқылы сөздердің дұрыс орналастырғанын қадағалайды

 

 

 

 

 

Тапсырма №1. Топтық жұмыс. «INSERT»әдісі.Бос орынды толтыр.

  1. 1. 0,5; 1,5; 2,5; 4,5 ондық бөлшектері координаталық сәуледе   ...... осылай орналастырылады

2. 5,5;7,5;2,5;1,5 ондық бөлшектері координаталық сәуледе ...... осылай орналастырылады

3. 4,5;6,5;8,5;3,5 ондық бөлшектері координаталық сәуледе   ...... осылай орналастырылады

Тапсырма №2.Өзіндік жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Оқушылар берілген мысалдар арқылы бөлшектің жазылуын,координаталық сәуледе орналасуынанықтайды.

  1. А(0,4),  В(0,8), С(1,2), Д(2,3)
  2. А(1,3), В(1,7), С(2,5), Д(3,6)
  3. А(2,1), В(2,7), С(3,4), Д(4,1)

Дескриптор: Білім алушы

 -Координаталық сәуле сызады;  

- Ондық бөлшектің яғни нүктелердің дұрыс орналасуынкөрсетеді;

«Тапсырма» тәсілі

a)Қабілеті төмен оқушыларға берілетін тапсырмалар:

Қандай сандарды ондық бөлшек деп атаймыз?

b)Математикалық қабілеті  жоғары оқушыларға тапсырма:

1) Ондық бөлшектердің қолданыстағы  пайдалы жақтарын бірнеше мысалдармен келтір.

Тапсырма №3. Жұптық жұмыс. «Бинго»әдісі. Сөйлемді құрастыр

  1.  координаталық сәулесінде А 7,2 ;С 8,4; Е 9,1 ге тең
  2.  координаталық сәулесінде  А 0,66; С 0,75; Е 0,84 ке тең
  3.   координаталық сәулесінде  А 5,12; С 5,24; Е 5,31 ке тең.

«Диалог және қолдау» тәсілі бойынша 

-саған қандай көмек керек?

- қандай қиындық туындады?

 

 

 

 

«Еркін микрафон» әдісі арқылы бағалау 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор арқылы оқушылар  өзін-өзі бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптар бір-бірін өзара бағалайды

 

Слайд 3-8

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықтан тапсырмалар:

А.Е.Әбілқасымова,Т.П.Кучер,

З.Ә.Жұмағұлова.- 1 бөлім –

Алматы:Мектеп,2017 -144 б., сур.

Соңы 

Кері байланыс алады

Оқушылар рефлексиясы«Алфавит желісі»әдісі арқылы оқушылар алфавит тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, кезектесіп өтілген тақырыптағы негізгі түйін сөздерді айтады.

Мадақтау 

 

 

 

 

254 0
Гулнар Дауренбекова «Райымбек батыр атындағы орта мектеп» КММ Математика пәнінің мұғалімі Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Басши ауылы Ұлы дала ұстазы № 000550
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: