| Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 5.5.2.4 Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.26 Ондық бөлшектерді салыстыру; | 
| Сабақтың мақсаты | Жай бөлшек, бөлшектің алымы, бөлшектің бөлімі ұғымдарымен танысу. Бөліндіні бөлшек түрінде және бөлшекті бөлінді түрінде жазуды үйрену. | 
Сабақтың барысы
| Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | 
| 
 Басы | Оқушылардың назарыншоғырландыруүшінәртүрлі пішіндегі қағаздар таратылып,3топқа бөледі. Жаңа тақырыпты түсіндіру үшін,«Құпия зат» әдісі арқылы оқушыларға ұзындау жіп алып, түйін бөліктерге бөлу арқылы сабақтың тақырыбын, қолданылуын анықтайды. | «Сұрақ-жауап»әдісі арқылы өткен материалды қайталау мақсатында топтарға сұрақтар қойылады. 
 | Қол соғып, қошеметтеу | Слайд 1-2 | 
| Ортасы | Мұғалімнің түсіндірмесі таныстырылым,тақтада мысалдар арқылы жүргізіледі. Тапсырмалардың шығарылу жолдары көрсетіледі. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Саралау тәсілдері қолданылады. Оқушыларға қағазға жазылған сөйлемдерді бөліп-бөліп кесіп, топтарға тарату арқылы сөздердің дұрыс орналастырғанын қадағалайды 
 
 
 
 
 | Тапсырма №1. Топтық жұмыс. «INSERT»әдісі.Бос орынды толтыр. 
 2. 5,5;7,5;2,5;1,5 ондық бөлшектері координаталық сәуледе ...... осылай орналастырылады 3. 4,5;6,5;8,5;3,5 ондық бөлшектері координаталық сәуледе ...... осылай орналастырылады Тапсырма №2.Өзіндік жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Оқушылар берілген мысалдар арқылы бөлшектің жазылуын,координаталық сәуледе орналасуынанықтайды. 
 Дескриптор: Білім алушы -Координаталық сәуле сызады; - Ондық бөлшектің яғни нүктелердің дұрыс орналасуынкөрсетеді; «Тапсырма» тәсілі a)Қабілеті төмен оқушыларға берілетін тапсырмалар: Қандай сандарды ондық бөлшек деп атаймыз? b)Математикалық қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма: 1) Ондық бөлшектердің қолданыстағы пайдалы жақтарын бірнеше мысалдармен келтір. Тапсырма №3. Жұптық жұмыс. «Бинго»әдісі. Сөйлемді құрастыр 
 «Диалог және қолдау» тәсілі бойынша -саған қандай көмек керек? - қандай қиындық туындады? | 
 
 
 
 «Еркін микрафон» әдісі арқылы бағалау 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Дескриптор арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Жұптар бір-бірін өзара бағалайды | 
 Слайд 3-8 
 
 
 
 
 
 
 Оқулықтан тапсырмалар: А.Е.Әбілқасымова,Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова.- 1 бөлім – Алматы:Мектеп,2017 -144 б., сур. | 
| Соңы | Кері байланыс алады | Оқушылар рефлексиясы«Алфавит желісі»әдісі арқылы оқушылар алфавит тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, кезектесіп өтілген тақырыптағы негізгі түйін сөздерді айтады. | Мадақтау | 
 |