Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI330

Алғашқы адам

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Алғашқы адамның шығу тегін және дене бітімі, баспанасы, құрал-саймандары, кәсібі, азығын біледі.

Көптеген оқушылар:

Өткен күн мен қазіргі уақыттың айырмашылығын айтады

Кейбір оқушылар:

Ақпараттар арқылы сұрақтарға жауап беріп, істеген жұмыстарына қорытынды жасай алады және алғашқы адамдардың тіршілігін суреттеп сипаттайды.

 

Бағалау критерийлері

  1. Алғашқы адамның шығу тегін және жалпы тіршілігін атайды.
  2. Алғашқы адамдардың өткен күн мен қазіргі күндерінің айырмашылығын әңгімелейді.
  3. Суреттерді сипаттап, қойылған сұрақтарға жауап бере отырып қорытынды жасайды

 

Тілдік мақсаттары

Мәтіндегі алғашқы адамдарға байланысты түйінді сөздер мен лингвистикалық құрылымдар арқылы сөздік қорларын ұлғайтады.

Алғашқы адам -первобытный человек – firstmen

Ру – род - tribe

Терімшілік – сбор урожая - terms

Аңшылық – охотничий -shooting

 

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілік

 

Пәнаралық байланыстар

Тарих, география, жаратылыстану

 

Акт қолдану дағдылары

Слайд. видео

 

Бастапқы білім

Ауа райы жайлы

 

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

 

Сабақтың басы

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

Жағымды ахуал қалыптастыру

(Топпен ұстасады)        

Біз адамбыз, біз адамбыз
 Бір теңіздің , бір теңіздің толқыны
 Бізге келіңіз, бізге келіңіз
 Бәрімізде бір жанұя боламыз

Өрмекші торын құрамыз

Балалар, бір –біріміздің қолымыздан ұстап,өзіміздің адам екенімізді және бір отбасынан екенімізді сезіну қандай керемет!
 

Жаңа сабаққа дайындық мақсатында «Ашық сұрақ» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіреміз.

Бағалау критерийі:

  1. Балалар қандай бөлімді өткенін біледі
  2. Бөлімнің ішіндегі тақырыптарды біледі
  3. Жыл мезгілдері туралы және өзгерістері туралы толық айта алады

Тапсырма:

1. Балалар, біз қандай бөлімді өттік?

2. Жыл мезілдері туралы не білдің?

3. Көктемде жылғалардан не ағады

4. Жыл мезгілдерін ретімен ата.

5. Қыста біздің ауылдың ауа райы қандай болады?

6. Қыста адамдар қалай киінеді?

7. Бұрынғы адамдар қалай киінген деп ойлайсыңдар?

Дескриптор:

  1. Балалар бөлім атауын айтады
  2. Жыл мезгілдері туралы және өзгерістері туралы толық әңгімелейді

Олай болса балалар жапырақ, көп киінбеген дегеніміз«Терімшілік» тобына өтеміз, теріден киінген дегеніміз«Аңшылар» тобына өтеміз. 1.Терімшілер

2.Аңшылар

Кері байланыс:

«Алма ағашы» әдісі

Үй тапсырмасын толық меңгерсе – үлкен, қызыл алма ілу

Орташа деңгейде меңгерсе – кіші, жасыл алма

Әлі де оқуым керек, сұрағым бар десе – сары алма ілу


Іс әрекетпен

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алма ағашы суреті


 

Сабақтың ортасы

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 



2 мин

 

 

5 мин

 




3 мин


Топтық жұмыс.

«Ой қозғау» әдісі бойынша

«Символикалык аналогия» кезең

І «Терімшілер» тобы 

Бағалау критерийі:

  1. Алғашқы адам мен қазіргі адамның шығу тегі мен қай заманда өмір сүргенін біледі.
  2. Заманның дамуына қарай бет бейнесі мен дене бітімінің қандай екенін салыстыра алады
  3. Қолдарындағы заттарға қарап кәсіптері екі түрлі екенін ажыратады.

 

Тапсырма1

  1. Алғашқы адам мен қазіргі адамның шығу тегі мен қай заманда өмір сүрген?
  2. Заманның дамуына қарай бет бейнесі мен дене бітімінің қандай болған, салыстыр?
  3. Қолдарындағы заттарға қарап кәсіптері жайлы ажырат.

Дескриптор

  1. Алғашқы адам мен қазіргі адамның қай заманда өмір сүргенін айтады
  2. Заманның дамуына қарай бет бейнесінің қандай екенін салыстырды
  3. Қолдарындағы заттарға қарап екі түрлі адам екенін әңгімелейді

ІІ Аңшылар тобы

Бағалау критерийі:

  1. Киімдерінің айырмашылығын айта алады
  2. Қандай баспанада тұратынын салыстыра алады
  3. Пайдаланатын азықтарын айта алады
  4. Құрал саймандары жайлы айта алады

Тапсырма1

  1. Киімдерінің айырмашылығы жайлы айт.
  2. Алғашқы адам мен қазіргі адам қандай баспанада тұрады?
  3. Пайдаланатын азықтар жайлы не білесің?
  4. Құрал саймандары жайлы айт.

Дескриптор:

  1. Киімдерінің айырмашылығын айтады
  2. Қандай баспанада тұратынын салыстырады
  3. Пайдаланатын азықтарын әңгімелейді.
  4. Құрал саймандары жайлы айтады

Бағалау: «Қате пікірді түзету»

Қате жазылған тапсырма беріледі, оқушылар түзетеді.

Жұптық жұмыс «Кластер» әдісі бойынша

Бағалау критерийі:

  1. Алғашқы адамдардағы әйелдердің тіршілігін айта алады
  2. Ер адамдардың тіршілігін айта алады.

Тапсырма2

  1. Алғашқы адамдағы әйелдер қандай жұмыс істеген?
  2. Ер адамдар ше

Дескриптор:

  1. Алғашқы адамдардағы әйелдердің тіршілігін айтады
  2. Ер адамдардың тіршілігін айтады

Бағалау:«Бір минуттық эссе»

Сергіту сәті:

Бір орында жүру

2.Омыртқаға арналған жаттығу. Алғашқы адам бүкіриіп жүрген, ал қазіргі адам тік жүреді. Оқушылар бір орында біресе еңкиіп, біресе тіктеліп жүруді жалғастырады.

3.Қол буындарына арналған жаттығу «Жеміс жина»

4.Мойынға арналған жаттығу «Аңға шыққан адам» Адамдар аң аулағандай басын жан жаққа бұра қарап, алысқа мұқият көз тастайды.

Дарынды баламен жұмыс

«Санадағы кинофильм» әдісі

Бағалау критерийі:

  1. Картадан өмір сүрген жерін тауып, сызады
  2. «Алғашқы адам» мультфилимі бойынша сұрақтарға жауап береді, дәлелдей алады

1-тапсырма

Суреттерге мұқият қараңыз және талқылаңыз.

  1. Олар қай өңірде өмір сүргенін картадан тауып, сыз.
  2. Мультфильм бойынша сұрақтарға жауап беріп, дәлелде? Тамақ табу үшін қандай іс-әрекетке барады?

Карта


Дескриптор:

  1. Картадан өмір сүрген жерін тауып, сызды
  2. Мультфильм бойынша сұраққа жауап беріп, дәлелдейді

Бағалау: Бағалау: «Жұдырық - алақан»

Жауап ретінде қолдарымен үш түрлі белгі бере алады: - егер олар мақсаттарға және күтілген нәтижелерге қол жеткізгендігіне сенімді болса - ашық алақан; - егер олар мақсатқа жартылай ғана жетіп, бірақ әлі де болса жұмыс істеу керек деп санаса - үш саусағын жоғары көтереді; - егер олар елеусіз ғана табысқа жеттім немесе мақсатқа жету үшін ештеңе істемедім деп есептесе – жұдырығын көрсетеді.

 

 

Сабақтың соңы

 

 

6 мин

 

 

 

Рефлексия кері байланыс

«Форматты бағалау»

Бұл әдіс сабақтан кейін бірден немесе қандайда бір сабақтағы тексеруге арналған. Мұғалім «Неге? Қалай? Қайтіп?» деген қосымша нақтылау сұрақтарын қояды.

 

Алғашқы адам мен қазіргі адам несімен ұқсас әлде айырмашылығы қандай?

 

Мінездемесі қандай?

 

Ондағы негізгі тіршілігі, баспанасы қандай?

 

Сіз қандай идея немесе қосымша мағлұмат қоса аласыз?

 

Сіз қандай қорытынды жасай аласыз?

 

 

 









234 0
ДАНА АТАЕВА, «Е. Иззатуллаев атындағы жалпы орта мектеп» КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі Түркістан облысы, Түркістан қаласы Ұлы дала ұстазы № 000244
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: