Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI296

Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлға ретінде қалыптасуында тәрбиешінің рөлі

Жер бетінде көптеген мамандықтар бар, бірақ ең бастысы (менің ойымша) – тәрбиеші   мамандығы. Тәрбиеші  баланың өміріндегі көптеген  мәселелерді шешеді. Тәрбиеші-мамандық емес,  өмір сүру қалпы тәріздес. Бұл мемлекет, қоғам, ата-аналар және ең алдымен тәрбиеленушілер алдындағы үлкен жауапкершілікті сезіну. Менің ойымша, тәрбиеші мамандығы қазіргі уақытта қарапайым емес. Себебі, тәрбиешілер қазіргі ұрпақты болашаққа дайындаумен айналысуда. Бір сөзбен айтқанда, тәрбиешінің жұмысы дайындықсыз,  бірден әрекет жасау арқылы ұйымдасқан, тәрбиеленушілермен  болашақта емес, қазір, бүгін өмір сүріп жүрген ерекше тұлғалар. 

        Балабақшада бала тәрбиешіге қорғаушысы, көмекшісі ретінде қарайды, әрқашан не істеу керектігін немесе не істемеу керектігін айтатын адам. Сондықтан, тәрбиеші балаларға деген сүйіспеншіліктен басқа, тәртіпті, жауапкершілігі мол, еңбекқор, жұмысқа қабілетті,  өзіне және балаларға мақсат қою қабілеті бар, күйзеліске  төзімді, шебер тағы да көптеген  қасиеттерге ие болуы керек.

     Педагогикалық шеберлік көбінесе педагогтың  жеке қасиеттеріне, білім-білік дағдыларына да тікелей байланысты. Бұл ойыммен ешкім дауласпайды деп ойлаймын. Тәрбиеші  тұлғасы, оның тәрбиеленушіе  әсері орасан зор, оны ешқандай педагогикалық техника алмастырмайды.

Барлық заманауи зерттеушілер  балаларға деген сүйіспеншілік тәрбиешінің  маңызды жеке және кәсіби ерекшелігі деп саналуы керек, онсыз тиімді педагогикалық іс-әрекет ұйымдастыру мүмкін емес.

     Балабақшаға кездейсоқ адамдардың келуіне жол беруге болмайды. Балалар педагогтың   өмірінің  бір бөлігі болуы керек.  Орыс жазушысы  Л. Н.Толстой: «Егер тәрбиеші өз ісін сүйсе, ол жақсы тәрбиеші болады. Ал егер тәрбиешіде ана мен әкедегідей балаға деген сүйіспеншілік болса, кітапты көп оқып, ісі мен балаға деген сүйіспеншілігі жоқ педагогтан   жақсы болады» деген. 

    Сонымен қатар, тәрбиеші мамандығы жан-жақты білімді, жан-жақты шексіз жомарттықты, балаларға дана сүйіспеншілікті қажет етеді.

Тұлғаның дамуы-бұл оның жаңа әлеуметтік ортаға ену және онымен бірігу процесі.

    Тәрбие педагогикада жетекші фактор ретінде қарастырылады, себебі бұл жинақталған әлеуметтік тәжірибені беру үшін балаларға тәрбие берудің ұйымдастырылған жүйесі. Мұнда тәрбиешінің рөлі, әсіресе оның шеберлігі мен актерлік шеберлігі өте маңызды.

    Білім беру мен оқыту, қоғамда өмір сүру, білім мен дағдыларды игеру процесінде ғана қабілеттер қалыптасады.

   Баланың шығармашылық қабілетін ашуы үшін тәрбиеші баланың қабілеттерін дұрыс ашып, дұрыс бағытта бағыттауы маңызды, сондықтан актерлік шеберлік маңызды.

    Тәрбиешінің рөлдері өте көп. Сондықтан әр баланың өміріндегі тәрбиеші мен балабақшаның рөлі маңызды және құнды. Баланы дұрыс тәрбиелеу үшін әр баланың психологиялық және жеке ерекшеліктерін ескеру қажет. 

    Осылайша, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын қалыптастыруда тәрбиешінің рөлі өте зор. Тәрбиеші балаларды қалай және қандай жолмен тәрбиелейді, есейген шағында сондай адамдар болады. 

      Тәрбиешінің негізгі мақсаты-әр баланың барынша дамуы, оның өзіндік ерекшелігін сақтау және оның жеке қабілеттерін ашу.

359 0
Шолпан Иманғазиева, «Балбөбек» бөбекжайы МКҚК тәрбиешісі БҚО, Ақжайық ауданы,Мерген ауылы Ұлы дала ұстазы № 000265
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: