Мақсаты:Қазақтың халық музыкасын,мұрасын насихаттау ,балалардың бойындағы ұлттық сананы ояту. Балалардың ән айту, есту, ырғақтық сезім қабілеттерін дамыту. Қазақ халық аспаптарымен таныстыру, үйрету, ойнату.
Көңілді,сабырлы,мұңды музыкалық шығармаларды ажырату.
Көрнекіліктер:Құрманғазы суреті,қазақтың ұлт аспаптары,карточкалар.
Әрекеттердің кезеңдері | Музыка жетекшісінің іс-әрекеті | Балалардың іс- әрекеті |
Мотивациялық-қозғалыс: | Балалар көңілді әуенмен музыка залға кіреді. Кәне до мажор гаммасына салып сәлемдесіп алайық. Орындарына отырады.
| Балалар көңілді әуенмен музыка залға кіреді.
Музыка жетекшімен бірге қимылдар жасайды |
Ұйымдастыру-
| Балалар бүгінгі ашық оқу қызметіміздің тақырыбы: Күйдің шығу тарихы гувернатор Балалар күй қалай орындалды? До,ре,ми,фа,соль,ля,си До,до,до Жайлап әнге салайық До,до,до Енді әнге салайық До,до,до До,ре,ми,фа, соль,ля си,до Халық биі «Қара жорға» |
Өнер туралы қысқаша мағұлмат алады
Ия деп жауап береді.
Күйді тыңдайды. Күй
Домбыра
Құрманғазы суретін көреді
Құрманғзы Сағырбаев туралы қысқаша мағұлмат алады
Күйдің шығу тарихымен танысады.
Жылдам
7 нота
Дауыс жаттығуын жасайды
Әнді баян аспаптыңсүйемелдеуімен қайталап айтады.
Ия
Домбыра Композитор
Б.Бейсенованың
Сәлеметсізбе.
«Қара жорға» биін билейді
Аспаптармен танысады
Балалар ұлттық аспаптарда ойнайды.
-Сау болыңыз
Балалар ойынды қызығып ойнайды |
Рефлекцтялық түзетулік
| Балалар бүгінгі оқу қызметі сендерге ұнадыма! |
Ұнағандарын айтады.
Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.
Сау бол-ы-ңыз-дар!
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Балалар ноталардың аттарын атай біледі.
Игереді: Әннің ырғағына қарай аспаптарды қолдана білу.
Меңгереді:Музыка тыңдау,ән айту ырғақтық сезім қабілетерін
Технологиялық картаны толтырған музыка жетекшісі: З.Смайлова