Жас ұрпақты оның салт-дәстүрімен таныстыруға бағытталған мектепке дейінгі мекеме педагогтарының ұстанымы өте маңызды. Халықтық педагогика халықтың ой-өрісін, үмітін, ұмтылысын, өмір салтын, өзіндік санасын көрсетеді. Халықтық педагогикада баланы үлкендермен бірге әртүрлі іс-әрекет түрлеріне (еңбек, мерекелік-ойын, т.б.) қатыстыру міндетті. Баланың дамуындағы анықтаушы фактор оның ата-анасымен, ата-әжесімен қарым-қатынасы болып табылады, оны тіпті кез келген заманауи компьютер де,планшет немесе соңғы үлгідегі смартфонда алмастыра алмайды. Бүгінгі таңда біз ата-баба тәжірибесіне, халықтық білім мен тәрбиенің бастауларына көбірек жүгінеміз, өйткені біз бүгінгі күннің көптеген күрделі мәселелерін табамыз. Мектепке дейінгі жастағы баланы тәрбиелеу мен дамытуды дұрыс жүзеге асыруға тек ұрпақтардың өзара әрекеттестігі ғана мүмкіндік беретіні барған сайын айқын бола түсуде. Тарихи тексерілген тәжірибе ретінде халықтық тәрбиенің даналығы қазіргі білім беру жүйесінің негізіне айналуы тиіс.
Халық педагогикасы жалпы рухани мәдениеттің бір бөлігі. Халықтық тәрбие әдістеріне сүйене отырып, теоретиктер мен практиктер жан-жақты дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеудің қазіргі заман талабына сай концепцияларын жасап, олар үнемі жетілдіріліп, өмір талабына сай жаңартылып отырады. Халықтық педагогика концепциясы халықтың педагогикалық көзқарастарын практикалық философияның көрінісі ретінде, жас ұрпақты тәрбиелеу мен тәрбиелеудің ғасырлар бойы жинақталған, ауызша шығармашылығының сан алуан ескерткіштерінде бейнеленген тәжірибесі ретінде қарастырады.
Тәрбиенің күнделікті ережелері мен әдістері адамның өмірінде кездесетін алғашқы заңдылықтары. Көптеген нақыл сөздер мен мақал-мәтелдер, халық ертегілері тәрбиенің жазылмаған заңына, отбасының өзіндік моральдық кодексіне айналды. Халық мәтелдерінде, мақал-мәтелдерде, ертегілерде жас ұрпақты тәрбиелеудің ежелден келе жатқан тәжірибесі айтылады. Мазмұны жағынан халыққа қолжетімді әрі жақын, пішіні қысқа да толық, қолдануға оңай, халық ертегілері мен афоризмдері баға жетпес даналыққа толы.
Нақыл сөздер, мақал-мәтелдер, ертегілер өз алдына емес, ата-аналар ондағы айтылған қағидаларды жеке үлгі-өнегесімен қолдаған жағдайда тәрбиелік әсер етеді. Әрбір мақал-мәтел,сүйікті сөз, ертегілер,орынды айтылған отбасының рухына, салт-дәстүріне сәйкес келеді, оның шынайы тілегін білдіреді, егер олар балаларға түсінікті және жақын болса, ғибратты, өнегелі сабақ болады. Сөйлеуді дамыту үшін қысқа және мақсатты өрнектерге мысал ретінде нақыл сөздер мен мақал-мәтелдерді де қолдануға болады.
Халық педагогикасының тәрбиелік әлеуетін жоғары бағалаған Қ.Д. Ушинский. «Халықтың өзі жасаған және халықтық принциптерге негізделген білім, - деп жазды ол, - абстрактілі идеяларға негізделген ең жақсы жүйелерде кездеспейтін тәрбиелік күшке ие ...». К.Д.Ушинский «Халықсыз халық, жаны жоқ тән» қағидасына сенді және оған сүйене отырып, халық идеясын негіздеді. Халықтың әдет-ғұрпын жетік біле отырып, ол «Ата-баба даналығы – ұрпақ айнасы» деген тұжырымға келіп, халықтық тәрбиені жақтады, өйткені ол – ұлттық даму үрдісінің жанды үлгісі.