Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1702

XX ғасыр басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері Зерттеу сұрағы: Қазақ интеллигенция өкілдері ұлттық мүдделерді қалайша қорғады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.1.2.1 – қазақ зиялыларының  қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;  

8.2.2.1 – қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру; 

8.3.1.5 – Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру  

 Сабақтың     мақсаты

Барлық білім алушылар: қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 

Көпшілігі: XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының қазақ қоғамы дамуына қосқан үлесін бағалау; 

Кейбірі: Қазақ интеллигенция өкілдерінің ұлттық мүддеге көзқарасын бағалау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру кезеңі 

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 минут

 

Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару.

-Топқа біріктіру.«Тұлғаны таны» әдісі арқылы:

1-топ.Әлихан Бөкейхан.

2-топ.Ахмет Байтұрсынұлы.

3-топ.Міржақып Дулатов.

               

 

-Топ ережесімен таныстыру.

    

    

 

 

- Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бейнематериал көрсетіледі.«Жалқаулықты жеңу».

Үй тапсырмасы:

«Ой шақыру". Өткенге шолу мақсатында сұрақтар қойылады.

 

 

 

 

Білім алушылар топқа бірігеді.

 

 

 

 

 

 

 

-Уақытты тиімді пайдалану.

-Топта бірін-бірі тыңдау.

-Тыныштық сақтау.

-Келісіп,

ортақ шешімге келіп.

-Бүгінгі күнгі сабақ ашық, 

жарқын өтетініне сеніміміз мол.

 

Білім алушылар ой қорытып, жаңа сабаққа мотивация алады.

 

Білім алушылар гипперссылка арқылы ашылған ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді.

 

Критериалды бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дұрыс жауап-тары үшін ұпай алады

 

АКТ, презента-ция

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Жаңа сабақ

3 минут

 

 

 

 

12 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Визулды әдіс». 

Бейнебаян көрсетіледі.

Бейнебаяннан қандай ой түйдіңдер?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

1-тапсырма.Топтық жұмыс.

«Графикалық органайзер» әдісі арқылы тірек-сызбаны толықтыру.

Мәтінмен жұмыс. Зерттеу мен талдау.

Әлихан Бөкейхан.

«Графикалық органайзер» әдісі арқылы тірек-сызбаны толықтыру.

Мәтінмен жұмыс. Зерттеу мен талдау.

 


Өмір сүрген жылдары, туған жері, бітірген оқу орындары

Мүше болған партия атауы,   жазала-нуы, ақталуы

 

Атқарған қызметі, жазған еңбектері

 

  


 

 

 

 

 

 

 


 

                                

Бейнебаян көру арқылы қандай ой түйгендерін айтады.

 

Білім алушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

 

Білім алушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында постер арқылы қорғайды. 

 

Дескрипторлары:

1.Тұлғаны таниды.

2.Берілген сұрақтар бойынша жауаптарды анықтайды.

3.Эстетикалық талғамды сақтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Қазақстан тарихы оқулығы.

Алматы «Мектеп» 2019

8-сынып.

Ақпарат-тық мәтін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

2-тапсырма.

Жұптық жұмыс. «Концептуалды кесте» әдісі.

Әлихан Бөкейхан.

 

 

Тұлғада байқаған қасиетің

Қалай бағалар едің?

 

 

 

 

 

3-тапсырма. Жеке жұмыс.

Сәйкестендіру.

 

1

Әлихан Бөкейхан

А

(1873-1937 ж.ж.) Торғай облысы, Торғай уезінің Сарытүбек деген жерде дүниеге келген

2

Ахмет Байтұрсынұлы

Ә

1913 жылы «Қазақ» газетін ұйымдастыруда және оның жалпыұлттық деңгейде көтерілуіне зор еңбек сіңірді.

3

 

 

Міржақып Дулатов

Б

(1866-1937ж.ж.) 

Семей облысы, Қарқаралы уезі,

№7 Тоқырауын болысында туылған.

В

1895-1909 жылға дейін Ақтөбе, Қостанай, Қарқаралы уездеріндегі орыс-қазақ мектептерінде оқытушылық қызмет атқарды.

Г

(1885-1935 ж.ж.) Торғай облысы, Торғай уезінің Қызылбел мекенінде дүниеге келген.

 

 

Д

1905 жылы 

17 қазанда Ресей үкіметіне қазақ халқы атынан жолданған Қарқаралы петициясын дайындаушылардың бірі болды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескрипторлары:

1.Шығармашылық мұрасын талдай отырып мінездеме беріледі.

2.Өз көзқарасын білдіреді.

 

 

 

 

Дескрипторлары:

1.-Әлихан Бөкейханның өмір сүрген жылдары мен дүниеге келген жерін сәйкестенді-реді.

-1913 жылы «Қазақ» газетін ұйымдастыруда және оның жалпыұлттық деңгейде көтерілуіне зор еңбек сіңіргенін сәйкестендіреді.

2.- Ахмет Байтұрсынұлының өмір сүрген жылдары мен дүниеге келген жерін сәйкестенді-реді.

-1895-1909 жылға дейін оқытушылық қызмет атқарған жері мен мектептерін сәйкетендіреді.

3.-Міржақып Дулатовтың өмір сүрген жылдары мен дүниеге келген жерін сәйкестенді-реді.

-1905 жылы 

17 қазанда Ресей үкіметіне қазақ халқы атынан жолданған Қарқаралы петициясын дайындаушылар-дың бірі болғанын сәйкестендіреді.

Дұрыс жауаптары үшін ұпай алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дұрыс екі жауапты тест тапсырмала-рының жауаптары үшін ұпай алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме парақтар.

Бекіту

3 минут

Көшбасшының бағалау парағыдағы ұпай нәтижесімен бағалау.

Көшбасшының бағалау парағы    

 

Білім алушының

аты-жөні

Үй

тап-сыр-

масы

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Жиынтық ұпай

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

§13-14.XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері.Тапсырма қосымша мәліметті пайдаланып Ә.Бөкейхан туралы эссе жазу. 

Көшбасшы бағалау парғына жауап берген оқушыларға ұпай қойып отырады. 

 

 

 

 

 

 

 

Мақтау, мадақтау

«Көшбас-шылардың

бағалау парағы».

 

Кері байланыс

2 минут

«Шульманның үш көмекшісі» әдісі.

-Бүгінгі сабақта  ойланып орындаған тапсырмалар.

-Бүгінгі сабақтағы жүрегіңе жақын, жағымды пікірлер.

-Бүгінгі сабақта қолмен  орындалған тапсырмалар.

-Білім алушылар стикерлер толтырады,өз ойларын жазады.

 

Стикерлер

530 0
Акмарал Байтанова , Ш.Қанайұлы атындағы №2 жалпы орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Ұлы Дала Ұстазы № 002138
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: