Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 8.1.2.1 – қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.2.2.1 – қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру; 8.3.1.5 – Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық білім алушылар: қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; Көпшілігі: XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының қазақ қоғамы дамуына қосқан үлесін бағалау; Кейбірі: Қазақ интеллигенция өкілдерінің ұлттық мүддеге көзқарасын бағалау. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты | Педагогтің әрекеті | Білім алушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдас-тыру кезеңі 4 минут
8 минут
| - Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару. -Топқа біріктіру.«Тұлғаны таны» әдісі арқылы: 1-топ.Әлихан Бөкейхан. 2-топ.Ахмет Байтұрсынұлы. 3-топ.Міржақып Дулатов.
-Топ ережесімен таныстыру.
- Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бейнематериал көрсетіледі.«Жалқаулықты жеңу». Үй тапсырмасы: «Ой шақыру". Өткенге шолу мақсатында сұрақтар қойылады.
|
Білім алушылар топқа бірігеді.
-Уақытты тиімді пайдалану. -Топта бірін-бірі тыңдау. -Тыныштық сақтау. -Келісіп, ортақ шешімге келіп. -Бүгінгі күнгі сабақ ашық, жарқын өтетініне сеніміміз мол.
Білім алушылар ой қорытып, жаңа сабаққа мотивация алады.
Білім алушылар гипперссылка арқылы ашылған ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді.
| Критериалды бағалау
Дұрыс жауап-тары үшін ұпай алады
| АКТ, презента-ция
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ 3 минут
12 минут
| «Визулды әдіс». Бейнебаян көрсетіледі. Бейнебаяннан қандай ой түйдіңдер? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. 1-тапсырма.Топтық жұмыс. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы тірек-сызбаны толықтыру. Мәтінмен жұмыс. Зерттеу мен талдау. Әлихан Бөкейхан. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы тірек-сызбаны толықтыру. Мәтінмен жұмыс. Зерттеу мен талдау.
| Бейнебаян көру арқылы қандай ой түйгендерін айтады.
Білім алушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Білім алушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында постер арқылы қорғайды.
Дескрипторлары: 1.Тұлғаны таниды. 2.Берілген сұрақтар бойынша жауаптарды анықтайды. 3.Эстетикалық талғамды сақтайды. |
|
Қазақстан тарихы оқулығы. Алматы «Мектеп» 2019 8-сынып. Ақпарат-тық мәтін.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 минут
5 минут
| 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Концептуалды кесте» әдісі. Әлихан Бөкейхан.
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Сәйкестендіру.
| Дескрипторлары: 1.Шығармашылық мұрасын талдай отырып мінездеме беріледі. 2.Өз көзқарасын білдіреді.
Дескрипторлары: 1.-Әлихан Бөкейханның өмір сүрген жылдары мен дүниеге келген жерін сәйкестенді-реді. -1913 жылы «Қазақ» газетін ұйымдастыруда және оның жалпыұлттық деңгейде көтерілуіне зор еңбек сіңіргенін сәйкестендіреді. 2.- Ахмет Байтұрсынұлының өмір сүрген жылдары мен дүниеге келген жерін сәйкестенді-реді. -1895-1909 жылға дейін оқытушылық қызмет атқарған жері мен мектептерін сәйкетендіреді. 3.-Міржақып Дулатовтың өмір сүрген жылдары мен дүниеге келген жерін сәйкестенді-реді. -1905 жылы 17 қазанда Ресей үкіметіне қазақ халқы атынан жолданған Қарқаралы петициясын дайындаушылар-дың бірі болғанын сәйкестендіреді. | Дұрыс жауаптары үшін ұпай алады.
Дұрыс екі жауапты тест тапсырмала-рының жауаптары үшін ұпай алады. |
Үлестірме парақтар. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бекіту 3 минут | Көшбасшының бағалау парағыдағы ұпай нәтижесімен бағалау. Көшбасшының бағалау парағы
Үйге тапсырма: §13-14.XX ғ. басындағы қазақ интеллигенциясының көрнекті өкілдері.Тапсырма қосымша мәліметті пайдаланып Ә.Бөкейхан туралы эссе жазу. | Көшбасшы бағалау парғына жауап берген оқушыларға ұпай қойып отырады.
| Мақтау, мадақтау | «Көшбас-шылардың бағалау парағы».
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс 2 минут | «Шульманның үш көмекшісі» әдісі. | -Бүгінгі сабақта ойланып орындаған тапсырмалар. -Бүгінгі сабақтағы жүрегіңе жақын, жағымды пікірлер. -Бүгінгі сабақта қолмен орындалған тапсырмалар. -Білім алушылар стикерлер толтырады,өз ойларын жазады. |
| Стикерлер |