Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; 8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: квадрат теңдеудің анықтамасымен, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарымен, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасын есептер шығару барысында тиімді қолдана алады | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі | Педагогтың әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Амандасу Үй жұмысын тексеру «Көңілді күй» әдісі арқылы қайталау сұрақтары қойылады: 1. Квадрат теңдеу түрлері 2 .Квадрат теңдеудің қасиеттері 3 . Дискриминант формуласы туралы не білеміз? 4.Виет теоремасы | Амандасу «Спиннер» әдісі арқылы 3 топқа топтасып отыру Жұптасып үй жұмыстарын тексеру Қайталау сұрақтарына жауап беру (1 )түріндегі теңдеу квадраттық теңдеу деп аталады. Мұндағы . Мұндағы . Егер квадраттық теңдеудің барлық коэффициенттері нөлге тең болмаса, онда теңдеуі толымды теңдеу деп аталады. Егер болса, онда (1) түрдегі теңдеу келтірілген квадраттық теңдеу деп аталады. Ал, болса, онда квадраттық теңдеу келтірілмеген деп аталады. Егер теңдеуіндегі b немесе c нөлге тең болса, онда берілген теңдеу толымсыз деп аталады. өрнегі квадрат теңдеудің дискриминанты деп аталады. Егер: болса, теңдеудің екі нақты түбірі болады болса, онда теңдеудің бірдей екі түбірі болады. болса, онда теңдеудің түбірі болмайды. Виет теоремасы Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал түбірлерінің көбейтіндісі бос мүшеге тең. | Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы | Оқушыларға жарыс ретінді топпен сайыстыру мақсатында тапсырмалар беру
Оқулықпен жұмыс
Жеке жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар)
Интерактивті тақтамен «кахут» программасы арқылы дайындалған тест жұмыстарын орындау | Топпен жұмыс «Семантикалық карта» әдісі
№275 а)
ә)
б)
Жеке жұмыс Оқушыларға таңдау мүмкіндігі беріліп, деңгейлік тапсырмалар ұсынылады. Тапсырманың жауаптарын жазу үшін парақшалар таратылады.Оқушылардың тізімі және әр деңгей үшін оқушылардың білім деңгейінің вертикальді және горизантальдә анализін анықтауға болатын кесте жасалады. Парақшадағы жауаптар бойынша дүрыс жауап берген оқушыларға «+», ал қате жауап берген оқушыларға «-» таңбалары бойынша оқушылардың оқу мақсатын қаншалықты меңгергендігі бағаланады. Тест тапсырмасын орындау Әр топ ұялы телефондары арқылы берілген тестті жылдам орындау арқылы өздеріне ұпай жинайды.Ең көп ұпай жинаған топ жеңімпаз атанады
| Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Семантикалық Карталар
Үлестірме Қималар
Интерактивті тақта | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ соңы | Стикерлерді толтыру Оқушыларға келесі сөйлемдерді толықтыруды ұсыну | Рефлексия «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы оқушылар сабақтағы іс-әрекеттеріне рефлексия жасайды.
Қызық болды..... Ұиын болды..... Мен бүгін білдім... . Менің бүгін қолымнан келді... Маған ұнаған тапсырма.... Мен түсіндім... | Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|