Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 5.5.1.1- энергия түрлерін ажыратады | |||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||
Басы | Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сабаққа дайындығына назар аудару. Үй тапсырмасын тексеру «Қаламсап» әдісі
|
Мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалады
Сұрақ-жауап орындайды |
|
Презентация, оқулық, суреттер
| ||||||||||||||||||
Ортасы | Жаңа тақырыпқа келу: оқушылардың алдыңғы білімін анықтау мақсатында және суреттермен жұмыс жасаймыз.Презентацияда оқушыларға келесі тақырыптарға әртүрлі суреттер көрсетіледі
Оқушылар суреттерді талқылай отырып сабақтың тақырыбын анықтайды. Топтық жұмыс «Ойлан,жұптас,бөліс » 1.Автомобиль мен ұшақ не себептенқозғалады? 2.Электр шамы мен телефон қалайжұмысжасаптұр? 3.Балауыз пен Күнбізге не беріптұр? 4.Газ пеші менүйжылытқышбізге не үшін керек? Оқушыларға жаңа тақырып бойынша энергия түрлері туралы ақпарат беремін
Бөлменің жылынуы,феннің жұмыс істеуі, тиін айналатын дөңгелек ішінде жүгіреді, паровоз жүреді, әуешар ұшады, центрафуга аппараты кір жуады, ұялы телефон заряд алады
«Сәйкесін тап»(жеке жұмыс)
Дискриптор: Төменде берілген сөздерді сәйкес ұяшыққа жазу
3-тапсырма «Географиялық диктант» «Сөйлемді толықтыр» әдісі. Оқушылар берілген сөйлемнің арасынан көп нүктенің орнына дұрыс сөзді тауып жазады.
......................- бұл дененің жұмыс істеу қабілеті. Энергияның негізгі көзі-................ Энергияның ....................................., ........................., ........................ және .............................. түрлері бар. Адамның энергияны қажет етуі ................................................ өлшенеді.
4-тапсырма «Ақиқат пен жалған»
Дискиптор : Тұжырымның жалған немесе ақиқат екенін анықтау
| Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды
Оқушылар өз ойларын айтады
Оқушылар сәйкестендіреді
Оқушылар географиялық диктант орындайды
Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, |
Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау | Презентация
Презентация, суреттер
Слайд
Слайд,суреттер, маркер
Презентация, оқулық
Презентация, оқулық, кесте
| ||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
| Кері байланыс « Дөңгелек стол »
| Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. | Бағалау Бағдаршам
|
|