Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1666

Энергия түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.5.1.1- энергия түрлерін ажыратады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау 

Ресурстар 

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сабаққа дайындығына назар аудару.

Үй тапсырмасын тексеру     «Қаламсап» әдісі 

  1. Жасуша дегеніміз не?
  2. Қандай төрт патшалық бар?
  3. Популяция дегенді қалай түсінесің?
  4. Лупа туралы алғашқы мәліметтер қай жылы пайда болды?
  5. Алғашқы микроскоп жасаған ғалым?
  6. Электронды микроскопты ойлап тапқан ғалым?
  7. Организмнің жасушаларын микроскоппен көре алған кім?
  8. Микроскоп құрылысын ата?
  9. Микроскоп деп нені атаймыз?
  10. Фотосинтез дегеніміз не?
  11. Хлорофилл қандай пигмент?
  12. Тимирязев жасыл жапырақты «тіршіліктің ұлы фабрикасы» деп аталуының себебі неде?
  13. Пигмент қандай топтарға бөлінеді?
  14. Фотосинтез жүру үшін қажетті басты шарттар
  15. Ғалымдар микроскопты қандай мақсатта пайдаланады?
  16. Болашақ микроскоп қандай болады депойлайсың

 

 

Мұғаліммен амандасып,

сабаққа дайындалады

 

 

Сұрақ-жауап орындайды

 

 

 

 

 

 

Презентация, оқулық, суреттер 

 

Ортасы

Жаңа тақырыпқа келу: оқушылардың алдыңғы білімін анықтау мақсатында және суреттермен жұмыс жасаймыз.Презентацияда оқушыларға келесі тақырыптарға әртүрлі суреттер көрсетіледі 

 

 

 

  1. қозғалыстағы автокөлік;
  2. ұшақ (механикалық энергия);
  3. қосылған үстел шамы;
  4. зарядтау ұялы телефон(электр энергиясы);
  5. шам; 
  6. Күн (жарық энергиясы);
  7. газ плитасы; 

 

Оқушылар суреттерді талқылай отырып сабақтың тақырыбын анықтайды.

Топтық жұмыс «Ойлан,жұптас,бөліс »

1.Автомобиль мен ұшақ не себептенқозғалады?

2.Электр шамы мен телефон қалайжұмысжасаптұр?

3.Балауыз пен Күнбізге не беріптұр?

4.Газ пеші менүйжылытқышбізге не үшін керек?

Оқушыларға жаңа тақырып бойынша энергия түрлері туралы ақпарат беремін

  1. 1-тапсырма

Бөлменің жылынуы,феннің жұмыс істеуі, тиін айналатын дөңгелек ішінде жүгіреді, паровоз жүреді, әуешар ұшады, центрафуга аппараты кір жуады, ұялы телефон заряд алады

 

«Сәйкесін тап»(жеке жұмыс)

Жылу энергиясы

Механикалық энергия

Электр энергиясы

 

 

 

 

 

Дискриптор: Төменде берілген сөздерді сәйкес ұяшыққа жазу

 

3-тапсырма «Географиялық диктант»

«Сөйлемді толықтыр» әдісі. Оқушылар берілген сөйлемнің арасынан көп нүктенің орнына дұрыс сөзді тауып жазады. 

 

        ......................- бұл дененің жұмыс істеу қабілеті. Энергияның негізгі көзі-................   Энергияның .....................................,  .........................,

........................ және .............................. түрлері бар. Адамның энергияны қажет етуі ................................................ өлшенеді.

 

4-тапсырма «Ақиқат пен жалған»

 

 

Тұжырым

Ақиқат\жалған

Жүгіріп келе жатқан қоян механикалық энергияға мысал

 

Жұлдыздар – электр энергиясының көзі

 

Суды қыздыру – жарық энергиясына мысал

 

Тұрақтағы автокөлік – механикалық энергияға мысал

 

Табиғи газ – химиялық энергияның көзі

 

 

 

Дискиптор : Тұжырымның жалған немесе ақиқат екенін анықтау

 

 

Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өз ойларын айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сәйкестендіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар географиялық диктант орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайдта  берілген сұрақ жауапты  орындайды

Сұрақ жауап  арқылы сұраққа жауап береді, 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім тарапынан жүретін бағалау  «Ауызша мадақтау

Презентация

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация, суреттер

 

 

 

 

Слайд 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд,суреттер, маркер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация, оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация, оқулық, кесте

 

Сабақтың соңы

 

Кері байланыс « Дөңгелек  стол »

 

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Бағалау  Бағдаршам

 

 

227 0
Ақтоты Амангелді, «Алғабас» орта мектебінің география пәні мұғалімі, Ұлы Дала Ұстазы № 002121
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: