Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу;
| ||
Сабақтың мақсаты | Барлығы: санның модулі анықтамасын білу, мәнін табу., санның модулін координаталық түзуде кескіндеу Кейбіреулері: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табу | ||
Бағалау критерийі | Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді. теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. | ||
Ойлау қабілеттерінң дағдылары | білу,түсіну, қолдану, талдау | ||
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар санның модулі анықтамасын тұжырымдайды. -тапсырмалар арқылы математикалық моделін сипаттайды, Пәнге тән лексика мен терминология
Диалог пен жазу үшін пайдалынатын сөздер мен тіркестер:
| ||
Құндылықтарға баулу
| Топпен жұмыс жасағанда әділдікке,нақтылыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу, жеке жұмыс жасағанда сенімділік, адамгершілік, жауапкершілік қасиеттерін дамыту | ||
Пәнаралық байланыс | Геометрия, сызу | ||
Тақырып бойынша алдыңғы білім
| Бүтін және рационал сандар Теріс оң сандар Координаталық түзу. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар | |
Сабақтың басы 3 мин
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ 15 мин
Сыныппен жұмыс 10 мин
Сергіту сәті 2 мин
Қолдану
| Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу. Жіктеу бойынша саралау. Аралас топ Топқа бөлу: қағаз қиындыларында жазылған қарама-қарсы сандарды дұрыс табу арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. Бағалау парағыберіледі. Үй тапсырмасын тиянақтау №273 Оқушылар топтарында дәптерлерін сағат тілі бойымен алмастырады, слайдта көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы бір-бірін тексереді. ҚБ.: бір-бірінің үй жұмысын ватсап, инстаграммға пікірлерін жазу арқылы бағалайды. Кері байланыс; тапсырманы орындауда қиындық туындады ма? Не себепті? Жаңа тақырыпты ашу үшін тақырыпқа қатысты қайталау сұрақтары «Сұрақ-жауап»тәсілі арқылы қойылады.
ҚБ.экран арқылы сұрақтар қойылады соған жауп береді Осы сұрақтардың қорытындысы:оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты,бағалау критерийлері айтылады. Жаңа тақырыпқа ену: Практикалық тапсырма. Оқу мақсаты:
|
СЛАЙД 1
Слайд №2 Жалпы білім беретін 6 сынып оқулығы Алдамұратова Кучер
Презентация 2
| |
Сергіту сәті
3 мин
Жалпы сыныппен жұмыс 10 мин
| Бағалау крийтерилері: Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді. теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Жаңа тақырыпты ашу үшін топтарға тапсырмалар беріледі: 1-топ. Анықтамасын тұжырымдайды 2-топ. Мысалдар келтіру 3-топ. «Модуль» деген ұғымына қосымша ақпарат іздеу. (интернет желісі) ҚБ : әр топ өз тапсырмаларын тақтада қорғайды, түсіндіреді, ережелерді тұжырымдайды. Топтар өзара бағалау жүргізеді, ортақ қорытынды шығарады. Топ ішінде бірін-бірі кейін топтар бірін-бірі бағалайды Кері байланыс: 1.Сонымен балалар «санның модулі» дегеніміз не? 2.Оң санның және теріс санның модульдері қалай анықталады?
Көзге демалыс жасау үшін «Көз жаттығуын» орындайды. Тапсырмалар бойынша саралау. А-деңгей. Мақсаты: 1. Санның модулі анықтамасын білу, мәнін табу. 2.Санның модулін координаталық түзуде кескіндеу Бағалау крийтерилері: 1.Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. 2.Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді.
4
Дескриптор: Білім алушы
|
А3 беріледі Соған орындайды
«Математика» оқулығы 6-сынып, Т.Алдамұратова Қ.С.байшоланова
Жауаптары слайдпен көрсетіледі
Оқулықпен жұмыс
|
Үйге тапсырма
| В-деңгей Мақсаты: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табу Бағалау крийтериі: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
Теңдеуді шеш: №292 1) 3=12 2) 5 3) 0,9 4)2,6 .х-тің қандай мәнінде теңдік орындалады. -
Дескрипторлар:
С-деңгей Мақсаты: 1. Санның модулі анықтамасын және мәнін табуды күрделі есептер шығаруда қолдану. Бағалау крийтерилері: 1.Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. - : * : амалдарды орында
+ Дескрипторлар:
Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар тапсырманы орындап болған соң дайын жауаптар арқылы дескрипторларды ескере отырып өзін-өзі бағалайды. Бағалау әдісі: «тиын» әдісі. Адеңгейінің сұрақтары 20 тенге. В-деңгейінің сұрағы 50 тенге. С-деңгей сұрағы 100 тенге. Кері байланыс:
Дереккөз саралау оқушылар өздері қандай тапсырманы орындайтынын таңдайды п.2.4 ережелерді оқу 1№294 (1-4) оқулық 2.Шығармашылық тапсырма: интеррнет қолданып теңдеуді құрастырады.
-
|
|
Сабақтың соңы 5 мин
| Рефлексия Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Түрлі-түсті карточкалар: « жасыл карточка – мен бәрін түсіндім », « сары карточка – мен түсіндім, бірақ бәрін емес», « қызыл карточка – мен ештеңе түсінбедім », - Сабақта жаңадан не білдіңіздер? - Біз сабақ басында қандай мақсат қойып едік . Осы мақсатқа жеттіндер ме? Стикерге жазылған мақсаттарын айтады |
|