Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1631

Санның модулі



 



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.1.9

санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу;

 

Сабақтың мақсаты

Барлығы: санның модулі анықтамасын білу, мәнін табу., 

санның модулін координаталық түзуде кескіндеу 

Кейбіреулері: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табу 

Бағалау критерийі

Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады.

Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді.

теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады.

Ойлау қабілеттерінң дағдылары

білу,түсіну, қолдану, талдау

Тілдік мақсаттар

 

Оқушылар санның модулі анықтамасын тұжырымдайды.

-тапсырмалар арқылы математикалық моделін сипаттайды,

Пәнге тән лексика мен терминология 

  1. бүтін сан;
  2. рационал сан;
  3. санның модулі;
  4. координаталық түзу.

Диалог пен жазу үшін пайдалынатын сөздер мен тіркестер:

  1. санның модулі .........
  2. теріс санның модулі......
  3. оң санның модулі......
  4. нөл санының модулі.......

Құндылықтарға баулу

 

 

Топпен жұмыс жасағанда әділдікке,нақтылыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу, жеке жұмыс жасағанда сенімділік, адамгершілік, жауапкершілік  қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс

Геометрия, сызу

Тақырып бойынша алдыңғы білім

 

Бүтін және рационал сандар

Теріс оң сандар

Координаталық түзу.

Сабақ барысы

 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

 

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

Жаңа сабақ 

15 мин

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныппен жұмыс

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану 

  1. ин

 

 

 

Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу.

Жіктеу бойынша саралау. Аралас топ

Топқа бөлу: қағаз қиындыларында жазылған қарама-қарсы сандарды дұрыс табу арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.

Бағалау парағыберіледі.

Үй тапсырмасын тиянақтау

№273

Оқушылар  топтарында дәптерлерін сағат тілі бойымен алмастырады, слайдта көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы бір-бірін тексереді. 

ҚБ.: бір-бірінің үй жұмысын ватсап, инстаграммға пікірлерін жазу арқылы бағалайды.

Кері байланыс; тапсырманы орындауда қиындық туындады ма?

Не себепті?

Жаңа тақырыпты ашу үшін тақырыпқа қатысты қайталау сұрақтары «Сұрақ-жауап»тәсілі арқылы     қойылады. 

  1. Бүтін сан деген не?
  2. Рационал сан дегеніміз не?
  3. Координаталық түзу деген не?
  4. Координаталық түзуде екі нүктенің арақашықтығын қалай анықтаймыз?

ҚБ.экран арқылы сұрақтар қойылады соған жауп береді

Осы сұрақтардың қорытындысы:оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты,бағалау критерийлері айтылады.

Жаңа тақырыпқа ену:

Практикалық тапсырма.

Оқу мақсаты:

  1. санның модулі анықтамасын білу 
  2. санның модулінің мәнін табу 
  3. модуль ұғымының мағынасын түсіндіру

 

 

 

 

 

 

    СЛАЙД 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд №2

Жалпы білім беретін

6 сынып оқулығы

Алдамұратова 

Кучер  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

Жалпы сыныппен жұмыс 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау крийтерилері: Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады.

Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді.

теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну

Жаңа тақырыпты ашу үшін топтарға тапсырмалар беріледі:

1-топ. Анықтамасын тұжырымдайды

2-топ. Мысалдар келтіру

3-топ. «Модуль» деген ұғымына қосымша ақпарат іздеу. (интернет желісі)

ҚБ :  әр топ өз тапсырмаларын тақтада қорғайды, түсіндіреді, ережелерді тұжырымдайды. Топтар өзара бағалау жүргізеді, ортақ қорытынды шығарады. 

Топ ішінде бірін-бірі кейін топтар бірін-бірі бағалайды

Кері байланыс:

1.Сонымен балалар «санның модулі» дегеніміз не?

2.Оң санның және теріс санның модульдері қалай анықталады?

 

Көзге  демалыс жасау үшін «Көз жаттығуын» орындайды. 

Тапсырмалар бойынша саралау.

А-деңгей.

 Мақсаты: 

1. Санның модулі анықтамасын білу, мәнін табу.

2.Санның модулін координаталық түзуде кескіндеу 

Бағалау крийтерилері: 

1.Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады.

2.Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді.

  1. Берілген сандарлың модульдерін тап.№295

        

  1. Домбраны координаталық сәуле бойына орналастырғанда домбыраның тиегіне (А нүктесіне), мойнына (В нүктесіне) және құлағына (С нүктесіне) қандай бөлшектер сәйкес келеді? А, В, С нүктелерін координаталарымен жазыңыз. 


  

Дескриптор:  Білім алушы 

  1. санның модулі анықтамасын қолданады:
  2. санды модульден шығарады.
  3. нүктелерді координаталарымен жазады.

 

 

 

 

 

 

А3 беріледі

Соған орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Математика» оқулығы 

6-сынып, Т.Алдамұратова

Қ.С.байшоланова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауаптары слайдпен көрсетіледі

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма 

 

 

 

В-деңгей 

Мақсаты: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табу 

Бағалау крийтериі:

теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

 

Теңдеуді шеш:  №292

1)  3=12      2)     5    3) 0,9 

4)2,6

.х-тің қандай мәнінде теңдік орындалады.

        -  

 

Дескрипторлар:

  1. санның модуль анықтамасын қолданады;
  2. теңдеуді шешеді;
  3. дұрыстығын тексереді.

 

С-деңгей

Мақсаты:

1. Санның модулі анықтамасын және мәнін табуды күрделі есептер шығаруда қолдану.

Бағалау крийтерилері: 

1.Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады.

  - : * :  амалдарды орында

 

  1. Қосындыны Гаусс әдісімен есепте:

+

Дескрипторлар: 

  1. санның модулінің анықтамасын қолданады;
  2. амалдарды орындайды:
  3. Гаусс әдісін қолданады;
  4. шешімін жазады.

Қалыптастырушы бағалау:  

Оқушылар тапсырманы орындап болған соң дайын жауаптар арқылы дескрипторларды ескере отырып өзін-өзі бағалайды. 

Бағалау әдісі: «тиын» әдісі. Адеңгейінің сұрақтары 20 тенге. В-деңгейінің сұрағы 50 тенге. С-деңгей сұрағы 100 тенге.

Кері байланыс:

  1.  қай есепті шығаруда қиындық туды;
  2.  Гаусс әдісін модулі бар есептерде қолдануға бола ма?
  3.  нөл санының модулі неге тең?

Дереккөз саралау оқушылар өздері қандай тапсырманы орындайтынын  таңдайды

п.2.4 ережелерді оқу

1№294 (1-4)  оқулық

2.Шығармашылық тапсырма: интеррнет қолданып теңдеуді құрастырады.

 

 

-

 

 

                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Түрлі-түсті карточкалар: 

« жасыл карточка – мен бәрін түсіндім », 

« сары карточка – мен түсіндім, бірақ бәрін емес», 

« қызыл карточка – мен ештеңе түсінбедім », 

- Сабақта жаңадан не білдіңіздер? 

- Біз сабақ басында қандай мақсат қойып едік .

Осы мақсатқа жеттіндер ме? Стикерге жазылған мақсаттарын айтады

 

 




  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

251 1
Копанова Нурсулу Лесбековна Қостанай облысы Арқалық қаласы. «А. Құнанбаев атындағы мектеп- гимназиясы» КММ Математика пәнінің мұғалімі № 002069
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *:

Рысжан
1 апреля 2022 17:53
Сәттілік тилимин