Бөлім: | Әліппе кезеңі | |
|
| |
Педагогтің аты-жөні: | Чингисбаева Роза Умарбековна | |
Күні: | 16. 11. 2021 ж | |
Сынып: 1 «Ә» | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Ғ ғ дыбысы және әрпі | |
Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер | Білімділік: оқу түрлерін ( буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)қолданады,дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді, сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолданады,жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап,әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір- бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Дамытушылық: орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құүрайды,әріптердің орнын ауыстыра отырып, жаңа сөздер жасайды. Тәрбиелік: ана тілін,Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі. |
: Ғ ғ дыбысы және әрпі
Сабақ барысы | ||||
Сабақтың кезеңі/уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы(1-7 мин)
Сабақтың ортасы 26 мин
Оқылым.
Жазылым | (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату. Қанат жайып қалықтап , Құс сияқты күйге енем . Асықпаймын үйге мен Жаңа әріппен танысып , Жазу жазып үйренем. «Мен ғарышкермін» ойыны . Балалар аяқ ұшымен ауасыз кеңістікте жүрген тәрізді жүреді. Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:Балалар сендер бүгін сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар.Жаңа әріппен танысасыңдар.Берілген сөзді , сөйлемді, мәтінді буындап , тұтас оқисыңдар.Әріп элементтерін, әріптердің бір- бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазасыңдар. Балалар менің жұмбағымның шешуі бүгінгі сабағымыздың тақырыбы болады. Ұқсайды өзі шалғыға, Елестет көз алдыңа. Кәне, ойланып табайық, Болды екен бұл қай әріп? (Ғ) Дұрыс айтасыңдар балалар, ғ әрпі тағы неге ұқсайды? Ғ дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады. Баспа жазба түрлерімен үлкен және кіші түрімен танысады. Буындардан сөз құраймыз. Сөздерге дыбыстық талдау жасаймыз .Сөздерді буынға бөлеміз. Ғарышкерлер мәтінін оқимыз. Ғарышкерлер Тоқтар, Талғат, Айдын ағалар –ғарышкерлер.Олар ғарышты зерттеді. Ғалымбек ғарыш,ғарышкерлар туралы біледі.Ол ғарышкер болуды армандайды. Сөздерді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.
Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. |
Көңіл-күйлерін білдіреді
Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.
Ойланып жауап береді
Буындардан сөз құрау ойыны арқылы сөз құрайды
Буындарды ,жеке тұтас сөздерді айтылуымен оқиды. Дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: Ғ әрпінің бас және кіші әрпін көркем етіп жазады
Үлгі бойынша сөздерді жазады |
Қолдау
Қолдау
Қолдау көрсету
Мақтау мадақтау |
Әріптің баспа және жазба түрі
Суреттер, оқулық,
Қима қағаздар, буындар
Оқулық
Жазу дәптерлері |
Сабақтың соңы 7 мин | Бекіту және саралау Саралау тапсырмаларымен жұмыс ұйымдастыру: 1-деңгей: Өлеңді оқы. Дыбыс сызбасының көмегімен бос ұяшыққа тиісті сөзді тап. 2-деңгей: Өлеңдегі Ғ дыбысы бар бар сөздерге дыбыстық талдау жаса. 3-деңгей:Өлеңдегі ұйқас сөздерді тап.
| Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. 1-деңгейдегі оқушылар өлеңді оқиды дыбыс сызбасына сәйкес бос ұяшыққа торғай сөзін табады. 2-деңгейдегі оқушылар ғ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасайды. 3-деңгейдегі оқушылар қарға-таға, Торғай- тоғай сөздерін табады
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсету |
Саралау тапсырмалары |
| Рефлексия
«Бас бармақ» | Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен, ұсыныстарымен бөліседі | Бірін-бірі бағалайды | Музыка |
|
|