Қазіргі таңда әлеуметтік өмірдің барлық аймақтарында болып жатқан түпкілікті өзгерісте ғылым мен мәдениеттің алға жылжуы, педагогикалық іс- әрекеттегі жаңа қажеттіліктер білім беру жүйесін модренизациялау қажеттілігін тудырады. Бұл аймақтың дамуының бірден- бір жолы инновация, яғни педагогикалық жаңалықтарды қабылдау, бағалау, меңгеру мен қолдануды басқару процесі болып табылады.
Инновация, негізінен қандай да бір дәстүрлі мәселелерді жаңа тәсілдер арқылы шешу нәтижелерінде, деректерді терең әрі жан- жақты зерттеу барысында жаңа сапаларға ие болуы нәтижелерінде туындайды. Қазіргі заманғы инновациялардың көпшілігі тарихи тәжірибемен тығыз байланысты болғандықтан өткеннен бастау алады. Яғни инновациялық үрдістер- белгілі жағдай мен оның сәйкес көрсеткіштері үшін өзекті әрі бейімделген болып табылатын заманға сай идеяларды тарату, қолдану, меңгеру мен қалыптастыруға бағытталған мотивацияланған, мақсатты әрі сапалы үрдіс. Ол жаңалық енгізілген жүйенің сапасын жақсартуға бағытталған әрі ол жүйеге атысушыларға стимул беріп, олардың көзқарасын жаңалыққа қарай өзгертуге бағытталған.
Қазіргі кезеңде Қазақстандық жоғары оқу орындарының мақсаты да жаңа яғни инновациялық технологияларды меңгерген, оларды өз тәжербиесінде шығармашылықпен қолдана алатын мамандарды даярлау. Бұл мақсатты шешуде жоғары орындарының білім беру мазмұнында міндетті түрде оқытылуы тиіс. «Инновациялық технологиялар» пәнінің мәні зор. Инновациялық технологиялар кәсіби және отбасы сферасында бірдей табыс, өзіменде, өзгелермен де үйлесімді өмір сүре алуға икемді тұлға қалыптастыра алатындай болу қажет
Инновациялық қызмет педагогтың процесінің ажырамас бөлігі болып табылады және оның кәсіби жетілдіру. Кімде кім жұмыс істейді, дәстүрлі жүйеде жеткілікті меңгеру техникамен білдіретін кешені оқыту дағдыларын. Қазірдің өзінде бұл мүмкіндік береді оқу-тәрбие жұмыстарын толық көлемде және қол жеткізу, бұл ретте сол немесе өзге де табыс. Алайда, инновациялық қызметті жүзеге асыру үшін педагогтардың біреуіне оның кәсіби даярлау көрсетіледі жеткіліксіз. Маңызды бұл ретте дайындығы мен мұғалімде болып қалыптасуға жолы жетілдіру.
Жалпы алғанда, термин «инновация» қазіргі заманғы оның түсіну білдіреді көрінісі жаңа элементтерін немесе формаларын. Синонимы осы сөздер болып табылады, «жаңалық». Инновациялық қызметі заманауи педагогтың қаралады бірнеше тереңірек бола тұра, бұл ретте кең мағыналық белгісі.
Педагогтың инновациялық қызметібұл педагогтың инновациялық қызметі болып табылады феномені, онда көрініс табады шығармашылық әлеуетін мұғалімдер. Егер бұл термин тұрғысынан қолдану общеобразовательному процесі, онда туралы айтуға болады оның салыстырмалы жастық. Және бұл түсіндіріледі болуы әртүрлі тәсілдерді түсіндіру, осы ұғымдар. Педагогтардың инновациялық қызмет бүгінгі күні барлық білім беру мекемелері өз бетінше өз деңгейлерін, қадағалауға және болжау жағдайды тиісті нарықта, және сәл алда барлық пайдалана отырып, жаңа ғылыми және технологиялық жетістіктер. Педагогтардың инновациялық қызметі бұл мәселе болып табылады, күрделі және қарапайым. Бір жағынан, оңай анықтау жаңа тәсілдері мен әдістемелері, қолданады мұғалімі. Екінші жағынан сипаттап, дәлелдеу инновациялық қызметі өте күрделі. Өйткені, жаңашылдық болып табылады емес, жай ғана белгілей отырып қандай да бір белгілі фактісі. Әрқайсысы нысандарын инновациялық қызмет педагогтың жүйені білдіреді. Инновациялық оның сипаттамасында міндетті түрде қатысуы тиіс мақсаты мен мазмұны, іске асыру мерзімдері, проблемаларды және оларды шешу. Яғни, бұл бағытталған инновация. Тиіс, сондай-ақ түсіндірілді мен тәсілдері, алынған нәтижелерді талдау. Қажет нұсқау және инновациялық қызмет формасы, педагог.
Инновациялық қызмет педагогтардың қазіргі заман білім беру жүйесі болуы тиіс тұлғалық санатты, не жасампаз процесс және шығармашылық қызметінің нәтижесі. Ол сондай-ақ көздейді қатысуы белгілі бір дәрежеде еркіндік іс-әрекеттерінде тиісті субъектілері.
Негізгі құндылығы жүргізілетін педагог инновациялық қызмет етуінде, ол мүмкіндік береді жеке тұлғасын қалыптастыру қабілетті " өзін-өзі қолдану және өз қабілеттерін бір мезгілде шығармашылығымен. Сол қиындықтарға процесінде туындайтын және осындай пікірінше, көптеген практик шешілуі мүмкін өз күшімен. Негізгі нәтижесі болып табылады инновациялық инфрақұрылым құру, ол қамтамасыз етедізерттеу, тұрақты даму және одан әрі озық тәжірибесін енгізу; сабақ лидерлік позицияны ОУ, білім беру саласындағы қызмет көрсету;- оң имиджін құру ұжымының оқу орны. Жаңа заман талабына сай мұғалімнің шеберлігін арттыруда бiлiм мазмұны мен оқыту технологияларының рөлі ерекше. Жаңа технология, бiр жағынан, бiлiмдiк ақпараттарды өңдеп ұсынудың, өзгертудiң, ашудың әдiстерi мен құралдарының жиынтығы болса, екiншi жағынан, мұғалiмнiң қажеттi техникалық және ақпараттық құралдарды оқу процесiнде қолдана отырып, оқушыларға ықпал етуiнiң тәсiлдерi туралы ғылым. Сонымен, технология – жеке тұлғаны дамытуға негiзделген мақсатты педагогикалық жүйе. Педагогикалық технологияның принциптiк екi ерекшелiгi ретiнде, бiрiншiден, оның көздеген нәтижеге жетудiң кепiлдiгi екендiгiн, екiншiден, оның болашақ оқу процесiнiң жобасы түрiнде сипатталатынын атап айтуға болады.
Технологияны қолдануда мұғалiм шеберлiгi ерекше мәнге ие. Оның кәсiби шеберлiгi мен оқытудың қандай әдiс-тәсiлдерiн таңдауы ғана технологияның ұтымды болуына алғышарт жасайды. Дәстүрлi оқыту жүйесiнен тыс жасалған технологиялар оқытудың мотивациялық сипатын арттырып, оқушылардың пәнге қызығуын тудырады, оқушының өз айналасындағылармен табиғи бәсекелестiгiн дамытады, оның дара тұлғалық белсендiлiгiн күшейтедi, өз бойындағы қабiлетiн саналы түрде ашуына қолайлы жағдай туғызады, олардың адамгершiлiк сапаларын жетiлдiредi, шығармашылық еркiндiкке ұмтылдырып оқушылардың бейiндi бiлiктiлiгiн арттыруға мүмкiндiк туғызады.
Педагогикалық істегі кәсіби біліктіліктің құрлымы мен болмысы шеберлікпен ғана ұштасып жататын тәуелсіз, дербес категория ретінде сараланады. Сондықтан, кәсіби шеберлік – бұл тұлғаның интеграцияланған тұтас қасиеттерінің сапалық жиынтығы.Ол кез- келген сапа көрсеткіші секілді, тек қана іс- әрекет үрдісінде ғана қалыптасады, демек аталған үрдіс- іс- әрекеттің, тәжірибелік қызметтің нәтижесі болмақ.
Мұғалімнің кәсіптік дәрежесін арттырудың жолдарын қарастыратын әлемдік педагогикалық ойларды жинақтай келе ғалым Ш. Таубаева мынадай қорытынды жасаған: «Кәсіптік қызығушылық педагогикалық қызметте бағдарлауда, білуге деген қажеттіліктен туындайды, ал ол жоғары кәсіптік қажеттілікке тек мұғалімнің жеке өз басының ұмытылуы арқылы ғана айнала алады». Демек, мектеп мұғалімдерге мынандай әдістемелік талаптар қойылады.Педагогикалық және психологиялық деңгейін көтеру.Оқыту мен тәрбиелеудің ең соңғы қазіргі технологияларды әдістемелерді және тәсілдерді зеріттеп, меңгеру және оны өзінің кәсіптік жұмысында қолдана білу.
Педагогикалық шеберліктің негізгі балалардың өз еркімен дамуына жол ашу, оқу – тәрбие процесінде оқушылармен педагогикалық ынтымақтастықта жұмыс атқарудың формаларын, әдістерін дамыту, шәкіртке деген қамқорлық пен сүйіспеншілікті арттыру, жұмыс әдіс- тәсілдерін жаңаша жандандыра түсу педагогикалық шеберліктерінің басты сипаты болып табылады.
Мұғалімнің педагогикалық- кәсіптік оң көз- қарасынан және құндылықтарының қалыптасуы, оның тұрақтылығына көру.
Өз білімін көсетуге, шығармашылық жұмыс атқаруға ынталандыру, қажетті жағдайлар туғызу, педагогтерді ақпараттық жағынан қамтамасыз ету.
Инновациялық технология негізінде оқушы білімін анықтай алады, оған жаңа білімді қосады, шығармашылық мүмкіндігін көрсетеді, құбылыстар арасындағы байланысты көрсете алады, проект түзе алу мүмкіндігі туындайды және тағы басқа. Осылайша оқушы алдына қойған мақсаты бойынша жұмыс істеуге дағдыланады. Кез келген педагогикалық технологияның философиялық және әдістемелік негіз болады. Қазіргі кездегі педагогикалық технологиялар негізінен гуманистік бағытта, қарым-қатынаста тепе-теңдік позициясы мен жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. «Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары түралы» заңында көрсетілгендей , мемлекет жас ұрпақтың білім алуына , әр азаматтың жалпы азаматтық өзіндік сана сезімі қалыптасқан белсенді қоғам мүшесі болуына, оған қажетті, сапаларды игеруіне, қазіргі заманғы технологиялардың пайда болуына мүмкіндік туғызады. Бірақ кейбір оқыту технологиялары әдістемелік және білімдік сипатқа ғана бағытталған педагогикалық технологияларға талдау жасай отырып, бұлардың мына үш бөлігі бар екенін байқауға болады: концептуалды, мазмұнды, процессуалды.
Инновциялық технологияның тиімділігі – оқыту технологиясының қазіргі нарықтық жағдай, бәсекелестік талабына сай , нәтижесін белгілі бір білім стандартына сай жоғары білім болып табылады.