Бөлім: | Қызым – жағадағы құндызым, ұлым – аспандағы жұлдызым | ||||
Педагогтің аты-жөні | Акбасова Айнаш Тлеукеновна | ||||
Күні: | 04,02,2021 ж. | ||||
Сынып: | Қатысушылар саны : Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақ тақырыбы: | 1 – 2 сабақ . Ұлым – аспандағы жұлдызым | ||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 8.1.2.1 – тыңдалған мәтіннің негізігі мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау; 8.1.4.1 – орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау; | ||||
Сабақтың мақсаты : | Барлығы: тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді; Көбі: тақырып пен көтерілетін мәселені болжай алады; Кейбірі: тақырып өз ойын жеткізе алады. | ||||
Сабақ барысы: | |||||
Сабақ кезеңі/уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
Сабақтың басталуы. | Ұйымдастыру . «Бір тілек» ұйымдастыру. «Біздің жігіттер» әні арқылы оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды Суретті мақал-мәтелдерді оқиды жолдасынан белгілі. -тің түсін айтпа, ісін айт. сегіз қырлы , бір сырлы. Сөздік жұмысы: мүшел – вхождение/старинное исчезление возроста человека по 12-летнему циклу/ , тәлім-тәрбие - воспитание, имандылық – мораль, гуманность, алғыр - разносторонний, перзент - дитя , ардақта - почитай, еңбексүйгіш - трудолюбивый, саналы - сознательный, жеткіншек - подросток, отау – дом молодоженов Жазылым . 2 – тапсырма. Сенің ойыңша, жігіт қандай болу керек? Диаграмманы толтырып, пікіріңді дәлелдеп айт. | «Бір тілек» оқушылар шеңберге тұрады. Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды. Әнде қазақ жігіттері қандай дейді? Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар мақал-мәтелдерді оқып, мағынасын түсіндіреді
Оқушылар жаңа сөздерді қайталайды, сөйлем құрастырады. Сөздік дәптеріне жазады. қазақ тілінде сөздерді қайталап оқиды.
Жазылым. 2 – тапсырма. Диаграмманы толтырады.
|
Өз-өзін бағалау Критерий: Мақал-мәтелді оқып, түсінгенін айтады./2/ Дескриптор: *мәнерлеп оқиды; *өз ойын білдіреді;
Өзара бағалау Критерий: Жігіт сипаттайтын сөздерді жазу Дескриптор: /1/ *сын есімдерді қолдану; | Слайд № 1
А4 Бағалау парағы «Біздің жігіттер» әні
А4 Суретті мақал-мәтелдер
Тәлім тәрбиеге, мүшел жасқа байланысты суреттер
| |
Сабақтың ортасы | Оқулықпен жұмыс. Оқылым . Айтылым. 3- тапсырма. Мәнерлеп оқы. Түсінгенінді баянда. Топтық жұмыс
Мәтіннің мазмұны бойынша қандай салт-дәстүр түрлері бар?
Жазылым. 4 – тапсырма. Мәтіндегі қою қаріппен берілген сөздердің орнына антонимін қойып жаз. | Оқулықпен жұмыс. Оқылым . Айтылым. 3- тапсырма. Мәнерлеп оқы, . түсінгенінді баяндайды.
Оқушылар топтарға бөлініп, дескриптор бойынша тапсырмаларын орындайды.
Жазылым. 4 – тапсырма. Оқушылар Мәтіндегі қою қаріппен берілген сөздердің орнына антонимін қойып жазады. Әділ – әділетсіз, қайсар-қорқақ, өнерлі- икемсіз, білімді - білімсіз , алғыр - зейінсіз , қайратты – жүрексіз, саналы - санасыз | Жұптық бағалау /әр топқа дескрипторлар беріледі/ Дескриптор: 1. *Мәтін мазмұнын түсінеді; /1 балл/ *детальді ақпаратты дұрыс анықтайды /1 балл/ * мәтінге ат қояды;/1/ 2. *Мәтін мазмұнын түсінеді; /1 балл/ * мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрады. /1 балл/ 3. * Мәтін мазмұны бойынша мақал-мәтелдерді теріп жазады./1 балл/
Өзін – өзі бағалау. Дескриптор: *берілген сөздерге антоним қойып жазу; /1 балл/
| Оқулық,
Бағалау парағы
Салт-дәстүрлерге байланысты суреттер
Бағалау парағы | |
Сабақтың соңы | Кері байланыс . «Фанфик» әдісі. Өз ойларын жазады.
Нағыз жігіт деп айтатын біздің мектептің түлектері Оспанов Мейіржан, Грибушин Вадим, 10 «Б» сынып оқушысы Смагулов Айбар Рефлексия | «Мен болашақта қандай боламын?» деген тақырыпқа өз ойларын білдіреді. Күй қосылады. .Оқушылар бағалау парағын мұғалімге жібереді | Өзара бағалау /2/ Дескриптор: * өз ойын білдіру; * тақырыптан ауытқымау; | file:///C:/Users/ASUS/AppData/Local/WhatsApp/app-2.2102.9/resources/app.asar/index.html# күй
Фотосуреттер |