Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1358

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдік

Сабақ тақырыбы

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдік (Тәуелсіздікке тартуым)... 

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.1.8

тепе-теңдік және тепе-тең түрлендіру анықтамаларын білу;

Сабақ   мақсаттары

 

тепе-теңдік және тепе-тең түрлендіру анықтамаларын біледі;

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушың әрекеті

Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру. Амандасу. 

Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйла

 

 

Оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылайды

Оқушылармен бірге оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін нақтылайды

Оқушылардың сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижелерін түсінгендігін нақтылайды

Сабақтың тақырыбына қатысты жағдаяттар туындатады

Психологиялық ахуал

Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,
 Ауырсаң іше-тұғын дәріде есеп.
Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау,
 Дүниенің бар тұлғасы есеп десе

 

Мұғалім сұрақтарына жауап береді

Мұғаліммен бірге оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін талқылайды

Мұғалімнің айтқандарын дәптерлеріне жазып отырады

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақ материалы

Тепе-тең өрнектер

 

Білім кемесімен бірге жүзейік!


 

-Айнымалылардың кез-келген мәніне сәйкес берілген өрнектердің мәндері болса, онда олар тепе-тең өрнектер деп аталады.

Мысалы, және теңдеулеріндегі айнымалының орнына мәнін қойсақ тепе-теңдік орындалады.

 

-Айнымалының(айнымалылардың) орнына кез-келген санды қойғанда тура санды теңдік шығатын айнымалысы бар теңдік тепе-теңдік деп аталады.

Түрлендіру

-Өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыру тепе-тең түрлендіру немесе түрлендіру деп аталады.

Мысалы, теңдеуін   , теңдеуіне түрлендірсек, бастапқы теңдік пен соңғы теңдік бір-біріне тепе-тең теңдіктер деп аталады.


Дәлелдеу 

-Теңдіктің тепе-тең екенін дәлелдеу дегеніміз-оның оң жақ және сол жақ бөліктерінің тепе-тең өрнектер болатынын көрсету.

 

-Тепе-теңдікті дәлелдеу үшін мынадай тепе-тең түрлендірулер орындалаты:

  1. Оң жақ бөлігіндегі өрнек алынғанша сол жақ бөлігін түрлендіру;
  2. Сол жақ бөлігіндегі өрнек алынғанша оң жақ бөлігін түрлендіру;
  3. Бірдей өрнек алынғанша теңдіктің сол жақ бөлігінде, оң жақ бөлігінде түрлендіру.

 

Қосудың және көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті:


 

 

Қосудың және көбейтудің терімділік  қасиеті:


Есеп  шығару 

Білім кемесімен бірге жүзіп  жеттік…

(Тәуелсіздікке тартуым)...

Тәуелсіздіктің 30 жылдық мерекесіне  орай алған бағаларын тарту етеді

 

“Тәуелсіздік ” білім шыңы тапсырмасы 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тәуелсіздікке тартуым»...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмалар

Өрнекті ықшамдаңдар

a)

b)

c) Айнымалының қандай мәнінде өрнек тепе-тең болады? 

 


 

Оқушыларға жеке тапсырмалар ұсынады

Оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстарын ұйымдастырады

Мысалдар орындату, орындауы бойынша математикалық тілде қорытынды жасауды ұсыну.

Жалпы сыныптық жұмыс ұсыну:

1 – мысал.

және   өрнектерінің болғандағы мәндерін табайық.



Қорытынды:  көбейтудің үлестірімділік қасиетінен 

a  және айнымалыларының кез келген мәнінде өрнегінің мәні өрнегінің мәніне тең.

Демек,  және теңбе - тең өрнектер, ал  = теңбе - теңдік деп аталады.


2 – мысал.

теңбе – теңдік.

 

3 – мысал.  

Дескриптор:Білім алушы:

қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, айнымалылары бар өрнектерді теңбе – тең түрлендіріп ықшамдайды.


4 – мысал. 

Дескриптор:Білім алушы:

көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, айнымалылары бар өрнектерді теңбе – тең түрлендіріп ықшамдаqды.

 

5 – мысал.  

Дескриптор:Білім алушы:

Ұқсас қосылғыштарды біріктіру ережесін пайдаланып, айнымалылары бар өрнектерді теңбе – тең түрлендіріп ықшамдайды.

 

6 – мысал.  

Дескриптор:Білім алушы:

 «Жақшаларды ашу» ережесін пайдаланып, өрнектерді теңбе –тең түрлендіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№713, 714

 

 

 

 

 

Тәуелсіздік ” білім шыңы тапсырмасы 

  1. 728:14-22=?
  2. 560+1200+231=?
  3. 8425/5-5=? 

           2х-16 =16

  1. Тәуелсіздікті қай жылы алдық? Тәуелсіздік - дегеніміз қандай мағына береді?
  2. l   Тәуелсіздік туралы өлең білесіңдер ме ? 

 

             Білім деген биік шың,

            Бақытқа сені жетелер

            Білім деген ақылшың

          Биікке сені жеткізер  деп,- берілген тапсырмалардың барлығын  алған білімдерің арқылы орындап, “Білім” шыңдарын өздерің бағындырдыңдар

 

 

 

 

Сабақтың соңы

Мұғалім: Тәуелсіздігіміз- тұғырлы,

Өзіміз ғұмырлы болайық!-деп сабағымызды аяқтайық.

Үйге тапсырма: №716

Кері байланыс:

 

Оқушылар өздері бір-бірлеріне сұрақтар қояды

 

 

 

Рефлесия: «Анкета» әдісі.

1. Мен сабақта жұмыс… жасадым

2.Менің сабақта жасаған жұмысыма

3. Сабақ маған

4. Мен сабақта

5. Менің көңіл-күйім

6.  Сабақтың материалы маған 

 

 

7. Үй жұмысы маған

 

Қорытындысы

Әнмен аяқталады

белсенді / неғұрайлы

 

Көңілім толды / толмады

 

ұзақ / қысқа немесе тез

шаршамадым / шаршадым

жақсарды / төмендеді

 

түсінікті / түсініксіз

пайдалы / пайдасыз

Қызықты  / қызықсыз

 

жеңіл / күрделі

қызықты / қызықсыз

 

 

 

Білім алушылар: 

Тілегіміз-бейбітшілік,

Тірегіміз-тәуелсіздік -дей, келе  

Кері байланыс  жасайды.

 

Рефлексия парағын толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Атамекен» әнін орындайды хормен

402 0
Атманова Карлыгаш Икласовна, «Қызылқайың орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» КММ математика пәнінің мұғалімі, Алматы облысы,Алакөл ауданы № 001741
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: