Сабақ тақырыбы | Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Тепе-теңдік (Тәуелсіздікке тартуым)...
| ||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.1.8 тепе-теңдік және тепе-тең түрлендіру анықтамаларын білу; | ||||
Сабақ мақсаттары |
тепе-теңдік және тепе-тең түрлендіру анықтамаларын біледі; | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушың әрекеті | |||
Сабақтың басы
| Ұйымдастыру. Амандасу. Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар бір-біріне жылылық сыйла
Оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылайды Оқушылармен бірге оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін нақтылайды Оқушылардың сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижелерін түсінгендігін нақтылайды Сабақтың тақырыбына қатысты жағдаяттар туындатады | Психологиялық ахуал Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп,
Мұғалім сұрақтарына жауап береді Мұғаліммен бірге оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін талқылайды Мұғалімнің айтқандарын дәптерлеріне жазып отырады | |||
Сабақтың ортасы
| Жаңа сабақ материалы Тепе-тең өрнектер
Білім кемесімен бірге жүзейік!
-Айнымалылардың кез-келген мәніне сәйкес берілген өрнектердің мәндері болса, онда олар тепе-тең өрнектер деп аталады. Мысалы, және теңдеулеріндегі айнымалының орнына мәнін қойсақ тепе-теңдік орындалады.
-Айнымалының(айнымалылардың) орнына кез-келген санды қойғанда тура санды теңдік шығатын айнымалысы бар теңдік тепе-теңдік деп аталады. Түрлендіру -Өрнекті оған тепе-тең өрнекпен алмастыру тепе-тең түрлендіру немесе түрлендіру деп аталады. Мысалы, теңдеуін , теңдеуіне түрлендірсек, бастапқы теңдік пен соңғы теңдік бір-біріне тепе-тең теңдіктер деп аталады. Дәлелдеу -Теңдіктің тепе-тең екенін дәлелдеу дегеніміз-оның оң жақ және сол жақ бөліктерінің тепе-тең өрнектер болатынын көрсету.
-Тепе-теңдікті дәлелдеу үшін мынадай тепе-тең түрлендірулер орындалаты:
Қосудың және көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті:
Қосудың және көбейтудің терімділік қасиеті: Есеп шығару Білім кемесімен бірге жүзіп жеттік… (Тәуелсіздікке тартуым)... Тәуелсіздіктің 30 жылдық мерекесіне орай алған бағаларын тарту етеді
“Тәуелсіздік ” білім шыңы тапсырмасы
«Тәуелсіздікке тартуым»...
| Тапсырмалар Өрнекті ықшамдаңдар a) b) c) Айнымалының қандай мәнінде өрнек тепе-тең болады?
Оқушыларға жеке тапсырмалар ұсынады Оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстарын ұйымдастырады Мысалдар орындату, орындауы бойынша математикалық тілде қорытынды жасауды ұсыну. Жалпы сыныптық жұмыс ұсыну: 1 – мысал. және өрнектерінің болғандағы мәндерін табайық. Қорытынды: көбейтудің үлестірімділік қасиетінен a және b айнымалыларының кез келген мәнінде өрнегінің мәні өрнегінің мәніне тең. Демек, және теңбе - тең өрнектер, ал = теңбе - теңдік деп аталады. 2 – мысал. теңбе – теңдік.
3 – мысал. Дескриптор:Білім алушы: қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, айнымалылары бар өрнектерді теңбе – тең түрлендіріп ықшамдайды. 4 – мысал. Дескриптор:Білім алушы: көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, айнымалылары бар өрнектерді теңбе – тең түрлендіріп ықшамдаqды.
5 – мысал. Дескриптор:Білім алушы: Ұқсас қосылғыштарды біріктіру ережесін пайдаланып, айнымалылары бар өрнектерді теңбе – тең түрлендіріп ықшамдайды.
6 – мысал. Дескриптор:Білім алушы: «Жақшаларды ашу» ережесін пайдаланып, өрнектерді теңбе –тең түрлендіреді.
№713, 714
Тәуелсіздік ” білім шыңы тапсырмасы
2х-16 =16
Білім деген биік шың, Бақытқа сені жетелер Білім деген ақылшың Биікке сені жеткізер деп,- берілген тапсырмалардың барлығын алған білімдерің арқылы орындап, “Білім” шыңдарын өздерің бағындырдыңдар
| |||
Сабақтың соңы | Мұғалім: Тәуелсіздігіміз- тұғырлы, Өзіміз ғұмырлы болайық!-деп сабағымызды аяқтайық. Үйге тапсырма: №716 Кері байланыс:
Оқушылар өздері бір-бірлеріне сұрақтар қояды
Рефлесия: «Анкета» әдісі.
|
Білім алушылар: Тілегіміз-бейбітшілік, Тірегіміз-тәуелсіздік -дей, келе Кері байланыс жасайды.
Рефлексия парағын толтырады
«Атамекен» әнін орындайды хормен |