Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1341

Металлургияның қоршаған ортаға тигізетін экологиялық проблемалары

3.2

Конструкциялық материалдар өндірісі кешені

Мектеп: «Жаушықұм» мектеп - лицейі

Күні: 

Мұғалімнің аты-жөні:  Тилеубекова Сара Анарбекқызы


Сынып: 9 

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Металлургияның қоршаған ортаға тигізетін экологиялық проблемалары

Сабақтың мақсаты

9.3.2.8-металлургияның қоршаған ортаға тигізетін экологиялық проблемалары туралы іздену.

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

- Металлургияның қоршаған ортаға тигізетін экологиялық проблемалары туралы білімдерін қалыптастырады.  

-Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

-Білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар тиісті терминологияларды «экология,карьер,террикон т.б» түсіндіру және сипаттауда қолданады.

Құндылықтарды дарыту

Көп мәдениеттілік

Интернационализм

Әлем азаматы

Коммуникативті дағдылар, ұқыптылық, бір-біріне деген құрмет, функционалдық сауаттылық.

Жолдастарын тыңдай білу, ой пікірлерімен санасу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту. 

Пән аралық байланыстар

Химия,информатика,биология.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 

Ресурстар

Сабақтың

басы

 

 

 

 

 10 мин

Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл

күй) 






Топтарға бөлу.Құтыдағы түрлі –түсті сусын түтікшелері арқылы топтарға бөлу   

Үй жұмысын тексеру. Желкенді кеменің сұрақтары. 
 ( өзара тексеру)  

 

1. Сирек және шашыранды металдар кездесетін аймақтар.                               

2. Кенді Алтайдың сирек және шашыранды металдары 

3. 1 тонна  шикізаттың құрамындағы галиий мөлшері

4.Флотация деген не?   

5.Уран өндіруде дүниежүзінде алатын орны, ірі кен орындары және компания атауы.      

6.Батыс Мыңқұдық кен орны орналасқан аудан,өндірілетін металдың атауы. 

7. «Аппақ» ЖШС –нің тығыз байланыстағы корпорациялары. 

8. Жапонияның «Марубени», «Тошиба» компанияларымен серіктес орнатақан кен орны. 

9 ТМД-дағы тантал, уран ұнтағы мен берилий шығаратын жалғыз кәсіпорын. 

10 Бельгия, германия,АҚШ-қа висмут экспорттаушы комбинат. 

Дискриптор.
 Сұрақтарға жауап бере алады «10»

Қ/б


1 шапалақ 1-4
 2 шапалақ 5-7
 3 шапалақ 8-10

 

Қызыл түсті жіп 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Құтыдағы түрлі-түсті суын түтікшелері.

 

 

 

 

 

 

 

Желкенді кеме.

 

Сабақтың ортасы

18 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

«Қызығушылығын ояту» (сабақтың тақырыбын төменде көрсетілген суреттер арқылы анықтау) 







Топтық тапсырма: Металлургияның қоршаған ортаға тиізетін экологиялық проблемалары туралы ізденіс тапсырмалы берілген.Сол тапысырма негізінде презентация жасап,қорғау.
I –топ. Қара металлургияның экологиясы
II-топ.     Түсті металлургияның экологиясы
III- топ. Қара және түсті металлургияның экологиясына салыстырмалы сипаттама беру.

Дискриптор

- Қара металлургияның қоршаған ортаға тиізетін экологиялық проблемаларының шығу себебін анықтайды.

- Түсті металлургияның қоршаған ортаға тиізетін экологиялық проблемаларының шығу себебін анықтай отырып, шешу жолдарына ұсыныс жасайды.

- Металлургияның «түсті, қара металлургия» қоршаған ортаға тиізетін экологиялық проблемаларына салыстырмалы сипаттама жасай алады

Қ/б


Екі жүздыз =екі ұнаған нәрсе «жұмыс туралы»
 Бір тілек= жақсартуды қажет ететін нәрсе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация 

 

Сабақ соңы

 

12 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картамен жұмыс.  Қазақстанның экологиялық аймақтары.

I топ.Экологиялық қауіптілігі жоғары жерлерді анықта.

II-топ.Қауіптілі орта жерлерді кескін картаға түсір.
 III-топ.Экологиялық қауіптілігі төмен жерлердің себебін түсіндір.


Дискриптор
 Қауіптілігі жоғары жерлерді анықтайды.

Қауіптілігі орта жерлерді кескін картаға түсіреді.
 Қауіптілігі төмен жерлердің себебін жазады.

Қ/б

Оқушыларға дұрыс жауап үшін смайлик арқылы бағалау

              



  

  өте жақсы                жақсы              қаңағаттанарлық

Рефлексия. 

«Плюс-минус-қызықты» әдісі Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады: П(+);     М(-); 

Қ (қызықты). 

«П»-«плюс»  бағанына сабақта ұнаған нәрсе жазылады: Ақпарат, жұмыс түрлері, т.с.с. 

«М»-«минус» бағанына сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады. 

«Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар сабақта естіген қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады.

2. Үй тапсырмасы.

Жергілікті жердің экологиясы тақырыбында шағын эссе жазу.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайликтер

 

 

 

 

 

 

Кесте

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? 

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 

Жеткізбесе, неліктен? 

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? 

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз












 

 

 

2 702 6
Тилеубекова Сара Анарбековна № 001626
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *:

Galiya
1 февраля 2022 21:49
Жарайсыз, Сара Анарбекқызы. Ұстаздық жолында аянбай еңбек етудесіз. Шыңдарды бағындырар шәкірттеріңіз көп болсын!
ДЕМЕУ
ДЕМЕУ
1 февраля 2022 22:46
Жақсы ұстазға қандай қасиеттер тілеуге тиіспіз? Өзінің оқытатын пәнін терең білуді, адал да сезімтал жан дүниесі болуын...
— Дени Дидро
Гауһар
Гауһар
1 февраля 2022 22:50
Жарайсың, жариялаған жұмысың сапалы жазылған. Алдағы уақыттарда тек биік шыңдардан көре берейік.
Баймахан Динара
Баймахан Динара
2 февраля 2022 09:07
Түсінікті болды.
Серікбаева Айғаным
Серікбаева Айғаным
2 февраля 2022 09:09
Сабақ өте түсінікті болды. Маған қатты ұнады!.
Мелдебек Гүлнұр
Мелдебек Гүлнұр
2 февраля 2022 09:10
Өте түсінікті болды