Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1328

Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

 Білім беру саласы:  Таным

Бөлімі:  ҚМТҚ

Тақырыбы:  Ойнайық та, ойлайық.

Мақсаты:  Балалардың геометриялық пішіндер жөнінде алған білімдерін тиянақтап бекіту. Дидактикалық ойындар арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тапсырмаларды орындау барысында ынтасын, талабын арттырып, зейінді, білімді болуға тәрбиелеу.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Санамақтар жаттату.

Әдіс-тәсілдер: Ойындар, сұрақ - жауап, түсіндіру.

Қажетті көрнекі құралдар: Суреттер, үлестірмелі материалдар, геометриялық пішіндер, ертегі кейіпкерлері.

Билингвалдық компонент:  Қоян-заяц-rabbit, аю-медведь-bear

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Себепті қызығушылығын ояту кезеңі

 

 

 

 

 

- Балалар, бәріміз шеңберге тұрайық.

Жылулық шеңбері

Күннің көзі ашылып,

Көкте шуақ шашылып,

Құтты қонақ келіпті

Төрімізге еніпті.

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің басы ғой.

Ал кәнекей бәріміз,

Сәлем дейік үлкенге.

Балалар шеңберге тұрады.

 

Балалар өлең жолдармен қимылмен көрсетіп, жылулық шеңберін орындайды.

Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Балалар бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу іс - әрекетімізге қатысуға көптеген қонақтарымыз келіп отыр. Барлығымыз өз білімімізді көрсетуге дайынбыз ба? 

Мен сіздерге жұмбақ жасырамын,сіздер мұқият тыңдап, жауабын табыңыздар.

Атына сай балалар,
 Үш бұрыш, үш жағы бар.
 Ол пішінді кім табар?
 - Дұрыс айтасыңдар балалар, бұл үшбұрыш. Алдарындағы пішіндердің ішінде үшбұрышты көрсетіңдерші және түсін айтамыз.
 - Үшбұрыш неге ұқсайды екен?
 - Дұрыс айтасыңдар, балалар келесі жұмбақты жасырайын.
 - Төрт бұрышы бар, төрт қабырғасы бар.
 Бұл қай пішін?
 - Ия, дұрыс. Төрт бұрыш неге ұқсайды екен?
 - Алдарындағы пішіндерден төртбұрышты көрсетіңдерші, түстерін айтыңдар.
 - Тағы бір жұмбақты жасырайын
 Допқа өзі ұқсайтын,
 Ерекше бір пішін бар.
 Атын оның атаңдар?
 - Өте жақсы
 - Дөңгелек неге ұқсайды?
 - Өте жақсы балалар.
 Ал, енді алдарындағы пішіндердің, ішінен дөңгелекті көрсетіңдерші, түстерін айтамыз.
 - Өте жақсы, жарайсыңдар!

- Ендеше назарымызды     тақтаға аударайық.  

- Балалар, сіздер ненің суретін көріп тұрсыздар?

- Дұрыс, бір сөзбен қалай атаймыз?

- Жарайсыңдар балалар! Геометриялық пішіндер деп атайды екенбіз.

( Есік қағылады, топқа қоян келеді.)

Қоян:

- Сәлеметсіздер ме, балалар!

- Мен өз достарыма     үй салуға көмектесіп едім, бірақ терезелерін қалай орналастырарымды білмей тұрмын?

- Балалар маған көмектесіңіздерші.

- Балалар қоянға көмектесеміз бе?

1-тапсырма

"Терезені орнына қой" дидактикалық ойыны

Мақсаты: Геометриялық пішінді терезелерді өз орнын тауып орналастыру, пішіндерді атау.

Қоян:

- Балалар өте     тапқыр екенсіздер. 

Рахмет сендерге, енді мен терезелерді дұрыс орналастырамын, сау болыңыздар! ( шығып кетеді) 

(Белсенді қатысқан балаға тиын үлестіремін.)

- Жарайсыңдар балалар! Орнымыздан тұрып, сергіту сәтін жасайық.

Сергіту сәті

Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ,

Беске-бесті қосқанда

Болып шықты он саусақ.

Оң аяқта бес бәшпай,

Сол аяқта бес бәшпай,

Беске - бесті қосқанда 

Болып шықты он бәшпай. 

-Жарайсыңдар, сергіп алсақ  орнымызға отырайық.

  ( Көмек сұрап, "Маша мен аю" мултьфильміндегі аю келеді. )

Аю:

- Балалар сендер маған көмектесесіңдер ме? Сендердің  қоянға көмектескендеріңді есітіп келіп тұрмын.

Мен мына тапсырманы орындай алмаймын. Ал орындамасам, Маша мені ұйықтатпайды. 

- Балалар, аюға да көмек көрсетеміз бе?

 2-тапсырма 

«Қай фигураға ұқсайды?»

-Балалар, мына заттар қай геометриялық пішінге ұқсайтынын тауып көрсетіңдерші.

- Жарайсыңдар, балалар! Аю тапсырманы түсіндің бе? Енді сені Маша мазаламайтын болады.

Аю:

- Рахмет балалар, тапсырманы түсіндім. 

Сау болыңыздар, балалар! (шығып кетеді) 

(Белсенді қатысқан балаға тиын үлестіремін.)

- Балалар қоян мен аюдың тапсырмаларын жақсы орындадыңыздар. Менің де сіздерге тапсырмам бар, орындайсыздар ма?

3-тапсырма

Геометриялық пішіндерді топтастыру.

- Рахмет балалар, тапсырманы жақсы орындап шықтыңыздар. 

(Белсенді қатысқан балаға тиын үлестіремін.)

Енді пішіндер туралы білгенімізді қорыту үшін  пішіндер әнін тыңдап көрейік.

 

Балалар " иә" деп жауап береді.

 

 

 

 

 

Балалар жауаптарын табады.

 

Үшбұрышты тауып көрсетіп, түсін атайды.

 

 

 

 

Төрт бұрышты тауып көрсетіп, түсін атайды.

 

 

 

 

 

 

 

Шеңберді тауып көрсетіп, түсін атайды.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар назарын тақтаға аударады.

-Үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы, дөңгелек, сопақша.

- Геометриялық пішіндер.

 

 

Балалар қоянға таңдана, қуана қарайды.

- Сәлеметсіз бе!

 

- Қоянға көмектесеміз,-     деп жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

- Сау болыңыз!

 

 

 

 

 

Балалар орындарынан тұрып, сергіту сәтін қимылмен орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Көмектесеміз.

 

 

Балалар тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

- Сау болыңыз!

 

 

 

 

 

- Иә, орындаймыз.

 

Іс-әрекеттің бағалау кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Балалар, біздер өз білімдігіміздің арқасында бірнеше тапсырмаларды орындап шықтық. 

- Жарайсыңдар, балалар! Бүгінгі оқу іс- әрекетімізде біздерден нелер көмек сұрап келді?  
 - Дұрыс, біздер қандай тапсырмаларды орындадық?

- Жарайсыңдар, балалар!

Сіздерге көп-көп рахмет. Оқу іс-әрекетке жақсы қатысып, өз білімділіктеріңді көрсеттіңіздер. 

Енді сендерге тапсырмаларын жақсы орындап бергендеріңіз үшін аю мен қоянның сыйлықтары бар екен соны ала қойыңыздар.

( Балаларға геометриялық пішндерден жасалған печеньелер үлестіріп беремін.)

- Ал, балалар, бүгінгі ашық ұйымдастырылған  оқу іс-әрекетіміз аяқталды. 

Қол ұстасып тұрайық

Шеңберді біз құрайық,

Көріскенше күн жақсы

Сау- саламат болайық.

Сау болыңыздар!

 

 

 

- Қоян, аю келді. 

 

Геометриялық пішіндерді үйдің терезесіне орналастырдық. 

 

 

 

 

 

 

 

-Сау болыңыз!

Нені біледі: Геометриялық пішіндерді. 

Қандай түсініктерді игерді: Санау дағдыларын.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тапсырманы тиянақты, мұқият, бірлесе отырып орындауды меңгерді.

241 0
Джуматаева Сая, Айнабұлақ негізгі орта мектебінің шағын орталық тәрбиешісі Ұлы Дала Ұстазы № 002007
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: