Сабақтың тақырыбы | Ақ шаш | ||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 2.1.1.1 тыңдалған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез -құлқы мен іс -әрекетін бағалау 2.3.1.1 мұғалімнің көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру | ||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерий | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | ||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат: | Ана - мама –mother, ақ шаш -сыдие волосы – grey hair | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезең уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||||||||||||||||
Басы | І. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Анам үшін күнде мен, Отынға ағаш жарамын. Су құямын гүлге де, Дүкенге де барамын. Сыпырамын үй ішін, Жуам ыдыс-табақты. Жылай қалса бөпемді, Жұбатамын ойнатып. Бірақ апам мен үшін, Оқымайды сабақты. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Немересі, әже, көке, ана Кез келген адамның әдептілігі мен жан дүниенің сұлулығы, ең алдымен балаға ақ сүтін беріп, әлпештеп өсірген ана жүрегінің жылуынан басталады. Бала бойындағы жақсы қасиеттер бізге алдымен анадан тарайды. Ананың нәзік үні, жұмсақ аялы алақаны. Жан жылуымен аялауы бізді әлдилеп жұбатады.
Мәпелейсің мені, анам!
Ақ сүт берген ананың Балада хақы көп болар. Ана деген мейірлі, Сыйлай гөр, балам, анаңды. Ата деген қадірлі, Сыйлай гөр, балам, атаңды. «Алпамыс батыр» жырынан Хақы – мұнда: еңбегі. Оқу мақсатын таныстыру, оқыту.
1941 жылы өз еркімен майданға аттанады. 1942 жылы қаңтар айында Москва ерлікпен қорғау кезінде Сухомлинский ауыр жарақаттанады. Уралда әскери госпитальде ұзақ емделгеннен кейін, сол кезде неміс басқыншыларынан азат етілген туған жеріне қайтадан оралады. Бастауыш мектептің оқу-тәрбие жұмыстарының методикасымен шұғылданды. Сухомлинский - дарынды мұғалім, талантты ғалым әрі публицист. Аударған Қадырболат Мырзағалиев | Өлеңді айта отырып, қимылмен көрсету арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты сұрайды.
Суретті сөздер мен қимылмен сипаттап айтады, оқушы кім екенін табады.
Автор өмірінен үзінді
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚББ:иықты қағу |
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.
Суреттер
Кесте | |||||||||||||||||||||
Ортасы:
Сергіту сәті: | 3. Вербалды интелект (мәтінмен жұмыс):
1. Ананың жүрегі қай кезде ауырады? (бірденеге қапаланғанда, ренжігенде, уайымдағанда). 2. Ананың жүрегі қай кезде толқиды? (қуанғанда, шаттанғанда). 3. Миша анасының басынан не тауып алды? Алғашқыда ол нешеу еді? 4. Бірнеше күннен кейін ол нешеу болды? 5. Анасы неге олай болды деп жауап берді? 6. Ананың жүрегі неге ауырады? 7. Миша неге үнсіз қалды? Мәтiндегi негiзгi ой қандай мәселеге құрылғанын белгіле. 1) Ананың шашының ағаруы. 2) Ананың баласын жақсы көруі. 3) Баланың ағашқа өрмелеуі. Мәтінді бөлімге бөліп жазу. 1.Ақ шашты көруі 2. Ананың жүрегі 3.Мишаның уайымы 4. «Ананың көңiлi балада, Баланың көңiлi далада» де- ген мақалдың мәтiнге қатысы бар ма? Әңгiмелеп көр. «Бейне көрсетілім» ой қозгау «Анамды таны» ойыны: Аналарымыздың көзін, шашын, ернін салып, оқушылар өз аналарын табады. 5. Қағазға анаңды қуантатындай 5 нәрсе ойлап жаз. Сахналық көрініс: ана, Миша, автор Ана дүниеге жарық сыйлаушы ғана емес, бүгінгі таңда ана – жұмысшы, ана – ақын, ана – жазушы, ана – батыр, ана – әнші, ана – дәрігер, ана – депутат, ана – мұғалім, ғалым, ел басқарушы болып әр салада қызмет етуде. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Мәтінді көршіңе оқып береді
Аналарының фото суреттерінен өз аналарын тауып айтады. Анасын қалай еркелететінін атату. |
Форматив ті бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Дескриптор: -мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады. -шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды. -берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. | |||||||||||||||||||||
Соңы | Топтық жұмыс: 1топ : «Сиқырлы шаршы» 1.Кейіпкерлер 2.Қимыл, іс әрекетер 3.Саған ұнаған не? 4.Неге тәрбиеледі? 2 топ: «Өмір тарихынан сұрақтар» 1. Менің қандай қылықтарым анамды қуантуы мүмкін. 2. Менің қандай қылықтарым анамды ренжітуі мүмкін. 3. Мишаның орнында болсаңдар сендер не істер едіңдер? 4. Аналарымыздың шашы неге ағарады екен? 3- топ : Ойды аяқта. Данышпан үкілер. - Мишаның байқампаздығын қалай аңғардық? 4-топ«Буриме» әдісі Өлеңді аяқта Мен анамды... .... сыйлаймын. Айтқанын... .... тыңдаймын. Кілең бестік .... .... аламын, Ең мықты.... .... боламын. | Кестені толтыр.
Сұрақтарды оқып, жауап беру.
Үкі артындағы сұрақтарға жауап беру
Өлең құрастыру, оқу. | ҚБ:басбармақ Дескриптор: -мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады. -Өмірмен байланыстырылған сұрақтарға жауап бере алады -берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
| Топтық тапсырмалар. | |||||||||||||||||||||
Кері байланыс | Рефлексия (Ана , жүрек, ақ шаш ) Кері байланыс парағы. Ана – сабақ ұнады, түсіндім Жүрек- сабақ ұнады, бірақ сұрағым бар Ақ шаш- сабақ ұнамады, түсінбедім | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. | «кестені толтыру» | Кері байланыс тақтай шасы. | |||||||||||||||||||||