Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1317

Шар. Сфера

   Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.7 шар мен сфера туралы түсінігі болу.

6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану;

 6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану.

Сабақ  мақсаты

  • 1.      Шар мен сфера туралы білу, шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын қолдану.
  • 2.     Диаметр мен радиустың қатынастарын есептер шығаруда қолдану.
  • 3.     Дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану.

Бағалау критерийі

  1. шар  мен  сфера туралы біледі;
  2. диаметр мен радиустың қатынастарын есептер шығаруда қолданады;
  3. дөңгелек ауданының  формуласын біледі және қолданады.

Тілдік мақсаттар

 

Оқытудың тілдік мақсаты: шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің аудан формуласын қолданады, диаграмма мен сызбалар жасау біліктерін қалыптасады;

Пәндік лексика және терминдер: 

« - саны»,   «радиус», « диаметр», «центрі», «экватор», «биосфера», «циркуль».

Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестері: жазықтықты шеңбермен шектелген және центрі бар бөлігі ... аталады, шар бетінің барлық нүктелері шар центрінен ...  қашықтықта, шар бетінің нүктесін  центрімен қосатын түзуді шадың ... деп атайды,  шар диаметрі ... радиусқа тең, жазықтық сфераны ... бойымен қиып өтеді. 

Құндылықтарға баулу

 

 

Қазақстан Тәуелсіздігі және Астана- тәуелсіздіктің алғашқы жетістіктерінің бірі – ЭКСПО көрмесі. Шар – болашақ символы, қазақстандықтардың патриоттық мақтанышы. 

Пнаралық байланыс 

жаратылыстану ( жер шары, глобус, экватор сызығы)

Алдыңғы білім

 

6.1.1.5 масштаб ұғымын меңгеру.

6.5.2.3. шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Ширату тапсырмалары.

Оқушыларға сабақ басталмас бұрын психологиялық ахуал туғызу.

«Суреттер: Не болды?» әдісі арқылы оқушыларды  Астана қаласындағы негізгі ғимараттардың суреттерін  құрастыру арқылы топқа бөлу.

Сабақтың оқу мақсатымен таныстырамын      

Үлестірме

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.Жаңа ақпарат. «Биопоэма әдісі» жаңа тақырып меңгеруде жан-жақта ақпарат жинақтау, ол ақпаратпен бөлісу.

 

(Ж). 1-тапсырма. «Ойлан -жұптас» әдісі арқылы оқушылар жеке жұмыс жасау арқылы өз ойларын қорытып жұп болып пікірлерімен бөліседі.

№1. Машинана дөңгелегінің диаметрі  м. Дөңгелек минутына   айналым жасайды. Машинаның жылдамдығын табыңдар?

Дескриптор

  1. шеңбердің ұзындығын табады;
  2. дөгелектің ұзындығы арқылы қанша айналым жасайтыны анықтайды:
  3. жылдамдығын есептей алады.

ҚБ.Бірін-бірі бағалау.

(Т) 2-тапсырма:«Әткеншек» әдісі бойынша топ арасында

сұрақтарға жауап жазып және бір-бірінің жауабын

толықтырады.

1.Радиусы  ауданы   см болатын дөңгелек радиусынан 2 есе артық шеңбердің     ұзындығын есептеңдер.

2. Дөңгелектің диаметрі  0,4  дм. Дөңгелек  радиусының ұзындығын табыңдар және миллиметрмен  өрнектеңдер.

Дескриптор

  1. шеңберің ұзындығын есептей алады;
  2. дөңгелектің радиусын табады,

ҚБ. Бас бармақ әдісі  арқылы бағалау.

 

(Т). 3-тапсырма. «Кластер» әдісі идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау, тұжырымдау.

№1.Астана Экспо-2017 көрмесінің архитектуралық символы «Нұр-Әлем» көрме кешенінің басты элементі – дүниежүзіндегі ең үлкен ғимарат.

1).5,6+89,7-56,007+40,707 өрнегінің мәні сфера диаметрінің ұзындығын береді. Сфераның ауданын есепте.

2).7,4*56,56:8,08+48,2 өрнегінің мәні ғимараттың биіктігін береді.

Дескриптор

  1. арифметикалық амалдарды орындайды;
  2. радиусын табады;
  3. сфераның ауданын есептейді.

ҚБ «Допты лақтыру»

 

 

 

Пиза есебі

                                        Пицца

        Пиццерияда қалыңдықтары бірдей, бірақ өлшемдері әртүрлі екі дөңгелек пицца сатылады. Кішісінің диаметрі 30 см және 30 теңге тұрады. Үлкенінің диаметрі 40 см және 40 теңге тұрады.

Сұрақ 1.

Дөңгелектің ауданының формуласын жаз.

Сұрақ 2.

Кестені толтыр:

 

Диаметрі

Радиусы

Ауданы

Кіші пицца

30                        

15

 

Үлкен пицца

40

 

 

 

Сұрақ 3. 

Осы екі пиццаның қайсысын сатып алу тиімді? Жауабыңды түсіндір.

Дискриптор

  • 1.      Дөңгелек ауданының формуласын жазады;
  • 2.      Ауданын есептеп табады;
  • 3.      Кестені толтырады.

ҚБ. «Өзара» бағалау.

               

 

 

                                Велосипедтер

       Джастин, Саманта және Питер түрлі көлемдегі велосипедтерді тебеді. Келесі кесте олардың велосипедтері дөңгелектің  әрбір аяқталған айналымы үшін жүріп өтетін арақашықтықты көрсетеді.

 

Жүріп өтілген арақашықтық, см.

 

1 айналым

2 айналым

3 айналым

4 айнлым

5 айналым

6 айналы

Питер 

96

192

288

384

480

...

Саманта

160

320

480

640

800

...

Джастин

190

380

570

760

950

...

 

Сұрақ 1.

Питер өз велосипедін үш аяқталған дөңгелек айналымы ішінде қозғады. Егер Джастин өз велосипедінде соншалықты айналым жасаса, Джастиннің велосипеді Питердің велоспиедімен салыстырғанда қаншалықты ұзын арақашықтықта жүреді? Жауаптарды сантиметрмен беріңіз.

Дұрыс жауап: 282 см

Сұрақ 2.

Самантаның велосипеді 1280 см жүру үшін қанша айналым жасайды?

Дұрыс жауап: 3 айналым

 

Дискриптор

  • 1.      Шеңбердің ұзындығының формуласын жазады;
  • 2.      Арақашықтықты табады;
  • 3.      Қанша айналым жасайтынын біледі.

ҚБ. «Бағдаршам» әдісі.

 

слайд 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық 6 сынып «математика»  57-58 бетер

Сабақтың соңы

 

Қорытынды «Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып, сұрақтарға жауап береді.

 

Рефлексия «Алма ағашы» оқушылар стикер алқылы ағашқа жапсырады.(жасыл, қызыл алмалар)

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?  

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
 

1-тапсырма.Тапсырма

(Негізгі  тапсырмаларға көмек қажет ететін оқушыларға уақыт беремін)

2-тапсырма. «Дереккөздер»   (кейбір оқушылар дереккөздермен жұмыс істей алады, баспадан шыққан және электронды  материалдарды тиімді пайдаланды).

3-тапсырма. Қорытынды (нәтижелері әртүрлі болады)

  1. Бірін-бірі бағалау.
  2. «Бас бармақ»
  3. «Допты лақтыру»

 

Топпен жұмыс істеу барысында қауыпсіздік ережесін сақтайды.








           

 

 

181 0
Карима Канатова, «Б.Сейсекенов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ– нің математика пәні мұғалімі № 001830
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: