Сабақ тақырыбы | Ондық бөлшектерді азайту | |||
Оқу мақсаты | 5.1.2.27. Ондық бөлшектерді азайтуды орындап біледі. | |||
Сабақ мақсаттары |
| |||
Жетістік критерийлері | Оқушылар:
| |||
Тілдік мақсаттар | Тілдік мақсат - ондық бөлшекті азайтудың ережесін ауызша сипаттайды; - ондық бөлшектерді азайтудың ережесін есептер шығаруда қолдана алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология - азайғыш, азайтқыш, бүтін, разряд Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
| |||
Құндылықтарды дарыту
| Зайырлы қоғам және жоғары руханият, тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы.Оқушыларға білім беру, мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шартты, тілдерін дамыту, патриодқа тәрбиелеу. | |||
Пәнаралық байланыстар | Химия, физика | |||
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақтаны қолдану | |||
Бастапқы білім | Ондық бөлшектерді қосу ережесін тұжырымдай алады, есептер шығаруда пайдалана біледі. | |||
Сабақ барысы | ||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||
Сабақ басы
Cабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Қуанамын менде (өзімді көрсетем) Қуанасын сенде (жаныңдағы досымды көрсетемін) Қуанайық достарым (қолымыздан ұстаймыз) Арайлап атқан күнге (қолдарымызды жоғары көтереміз).
ІV. Үй тапсырмасын тексеру. «Плюс және минус» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру. Бағалау критерийі: 1 қате -5; 2-3 қате -4; 9 қатеден артық – 3. Координаталық сәуледе кескінделген нүкте арқылы АВ кесіндісін табу керек.OA=3,2; OB=6,4 х
Бүгінгі сабақтың тақырыбын оқушылар айтады, тақтаға және дәптерге күннің жадын, тақырыпты жазады. V. Жаңа сабақты түсіндіру. «Ойлан, Жұптас, Бөліс» тәсілі арқылы топтарға бүгінгі сабақты оқып тұжырымдауға 5 мин уақыт беріледі. Әр топтан бір оқушы шығып тақтаға түсіндіреді. Түсіндіруіне қарай әр топтар бір– бірін смайлик көрсету арқылы бағалау.
VІ . «Білгенге маржан» әдісі бойынша топтарға бүгінгі сабаққа байланысты тапсырмалар беру. Оқушылардың дәптерлеріне осы тапсыраманы орындату. І топ. 6,25-4,3=1,95 15,9-4,75=11,15 7,63-2,51-5,12 II топ. 41-32,5=8,5 6,5-4,7=1,8 III топ. 18,3-5=13,3 67,45-49,88=17,57 IV топ. 61-7,64=53,36 95-81,08=13,92 Мадақтау арқылы бағалау. (жарайсың, тамаша, керемет жауап бердің, ерекше ұнады жауабың, т.б.) VІІ. Cергіту сәті. «Шаңырақ, уық, кереге» жаттығуы VІІІ. Жаңа тақырыпты бекітуге қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын қолдану. 1-тапсырма Алдар көсе ежелгі театрлар отанына баруды жоспарлайды. Өрнектердің мәндерін дұрыс тауып, қаланың атын анықтаңыз. Өрнектердің жауаптарын екінші жолға, ал оларға сәйкес әріптерді үшінші жолға жазыңыз. 24,2+0,877 129+9,82 8,2-5,7 96,3-0,081 1-0,333 =________=________ =________ =________ =________ ________ ________ _________ _________ _________ 2,5 =И, 25,77=Ш, 0,667-Ы, 96,219=Н, 138,82=Ф, 25,077=А, 95,219=Д, 0,777=К Дескриптор: Білім алушы - ондық бөлшектерді қосуды орындайды; - ондық бөлшектерді азайтуды орындайды; - жасырын сөзді дұрыс табады. 2-тапсырма Есептеңіз: a) (37,5-8,609)-(3,27+0,078); b) (95,83-76,9)+(11,8-5,7); c) 57+(20,78-5,069)-(5,6+2,37). Дескриптор: Білім алушы - амалдардың орындалу ретін көрсетеді; - ережені пайдаланып ондық бөлшектерді қосады; - ережені пайдаланып ондық бөлшектерді азайтады Саралауға арналған тапсырмалар. «Ашық хат» әдісі арқылы оқушыларға жеке деңгейлік тапсырмалар беру. IX. «Өрмекші торы» әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау.
Мадақтау сөздері арқылы бағалау. (Жарайсың, керемет орындап отырсың, ерекше жауаптарын жақсы, керемет, т.б.) X. Рефлексия Топтарға тақырып бойынша стикерлерге сұрақтар жазылады. Әрбір оқушы өзі алған стикеріне жауап жазып тақтадағы "ТАБЫС АҒАШЫНА" суретке жапсырады. Стикерлердің көптігіне байланысты оқу мақсатының қандай нәтижеге жеткенін біле аламын. Бағалау. Смаликтер арқылы бағалау Үй тапсырмасын беру: 5.3.B. № 1277 |
Оқулықпен жұмыс.
Таратпа материалдар
Таратпа материалдар
| ||
| ||||
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу. | Қалыптастырушы бағалау, смаликтер арқылы мадақтау.
| Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәтін жаттығу арқылы көрсету. | ||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||
| ||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? | ||||