Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1263

Есеп дегеніміз не?

 

Сабақтың оқу  мақсаты

1.5.1.5  Қосу мен азайту белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару

1.5.1.1 Есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу;есепті шешу үшін тірек сұлбаны таңдау.

Бағалау критерийлері

- есеп туралы біледі, есепті басқа тапсырмалардан ажыратады

- қосудың белгісіз компоненттерін табуға  арналған есептерді  талдайды және шығарады

-есептерді  қысқаша жазба түрінде модельдеп шығарады , есепті      шешу үшін тірек сызбаны таңдап қолданады

 

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу және түсіну, қолдану

Тілдік  мақсаттар

 

Пәнге тән лексика мен терминалогия: есеп, шарты, сұрағы,шешуі, жауабы. 

Диалог үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Есеп деген не?

  1. Талқылауға арналған сұрақтар:

- есептерде қандай амалдарды қолданасың?

-қосу және азайту амалдарын қандай жағдайда пайдаланасың?

- есепке қойылатын талаптар қандай? (есеп, шарты, сұрағы,шешуі,жауабы)

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

І. Шипату

 

ІІ. Алдыңғы білімді еске түсіру

«Иә»не «жоқ»

1.Сағат уақыттың өлшем бірлігі 

2.1 сағатта 60 минут бар

3.Қосу мен азайту –арифметикалық амалдар

4.Өосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгереді.

5. Киллограм –массаның өлшем бірлігі.

6.Бүтінді табу үшін барлық бөліктерді қосу керек.

7.Литр- ұзындықтың өлшем бірлігі.

8.10 ең кіші екі таңбалы сан.

9. 5 жұп сан.

Дескриптор:

Сұрақтарға «Иә» немесе «Жоқ» деп дауап береді.

Ойын «Адасқан     әріптер»

Әріптерді     орнына  қою  арқылы     жаңа сабақтың  тақырыбын  ашады.

С,Е,П,Е – ЕСЕП

Дескриптор

Адасқан әріптерден сөз құрайды.

-Есеп  дегеніміз не?

Пазыл құрастыру     арқылы топқа бөлу 

1-топ «Шарты»     2-топ «Сұрағы»    3-топ«Шешуі

Дескриптор

Топтасып жұмыс жасайды

12 + 7

7 ересек адам мен 12 

Қосындының мәні

бала  саяхатқа       шықты.  

неге тең?

Барлығы  неше       адам 

 

саяхатқа  шықты?  

 

Осы  екі  тапсырманың     қайсысы  есеп  деп ойлайсыңдар?

-Қайсы     тапсырманы  орындағанда  қиналмай     орындаймыз?

-Бұл тапсырмалардың     қандай  ұқсастығы  бар?

Дескриптор:

Оқушылар     осы  тапсырма  бойынша өз     ой – пікірлерімен бөліседі.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

 

Оқушылар сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің мадақтауы: 

«Қолпаштау» әдісі «Жарайсыңдар!»,

 «Өте жақсы!, «Керемет».

Презентация № 1,2 беті

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

Бүгінгі сабағымыз « Есеп дегеніміз не?»

Есеп  дегеніміз- шарт пен  сұрақтан     тұратын  математикалық  мәтін. Есеп бірнеше  құрамдас  бөліктен тұрады.

 

                                   Есеп

 

Шарты                                             Жауабы

                          Сұрағы     Шешуі

 

-Есептің ең     негізгі  құрамдас  бөлігі шарты мен  сұрағы.

Есепті  шешу  барысында ең  негізгі қажетті  қадамдар мыналар;

      — есепті оқы;

      — есептегі белгілі мен     белгісізді анықта;

 — есепке сәйкес сызбаны таңдап ал;

 — есепті шеш;

 — есептің шешуін жаз;

 — жауабын жаз.

Есептің  шарты мен  сұрағын анықтау  арқылы біз     есепті шешеміз.

ШЕШУІ-есепті шешу.

ЖАУАБЫ-есепті     шешу  барысында есептің жауабы шығады.

-Ал енді балалар мына     сызбалардың  қайсысы мына есепке  сәйкес келеді?

                       12 бала            7 ересек

1.

 

 

                            ? кітап (бүтін)

 

Бала -12                          ? барлығы  (бүтін)

Ересек адам -7

«Бүтінді»  яғни  барлығын     табу үшін  қосу  амалын     қолданамыз.

«Қалдықты» яғни  қалғанын     табу  үшін азайту  амалын     қолданамыз.

Есептің  құрамдас бөліктерін үш тілде айту:

Шарты- Условие- If stipulatior

Сұрағы-Вопрос- Ask

Шешуі-Решение- Result

Жауабы-Ответ- Answe

Сергіту  сәті:

Жұппен жұмыс

Шығарып көр:

Есеп оқып, мәтіннен есептің шарты мен сұрағын   табу.Есепті шығарып, жауабын жазу.

        14+3=17

Дескриптор:

Жұптасып жұмыс жасайды және жауаптарын айтады.

Есептің  сызбасы ойынша есепті талдайды.

Кері амал арқылы есепті тексереді.

Топпен жұмыс

Порстер  құрастыру.

 Есеп құрастыр. 

Шарты — “Саяхатшы 15 сағат автобуспен және 4 сағат жаяу жүрді”.

Сұрағы — “Саяхатшы неше сағат жолда болды?”.

Шешуі            —        сызба  және   санды өрнек:

15 + 4 = 19 (сағат).

4. Жауап: 19 сағат

Дескриптор:

Топпен жұмыс жасайды.

Оқушылар есеп бөліктерін­ олардың атауларымен сәйкестендіріп белгілейді­\

. Жоғары жолда­ орналасқан сөздер мен оған сәйкес төменгі жолдағы есептің бөліктерін сызықпен қосып көрсетеді.

Тапсырманың екінші бөлігінде оқушылар есептің жауабын санды өрнекпен жазады (есептің шешуі) және алынған санды жауапқа жазады

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

 

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

 

Презентация № 3,4 беті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация № 5,6,7 беттері

Соңы

Оқушылар сабақ соңында:есептің не екенін түсінеді;

сандарды қосуға арналған қарапайым есептерді­ шығара алады.Берілген тақырып бойынша оқушылардың білім деңгейін­ анықтау үшін сұрақтар қойыңыз:­

— Есептің негізі бөліктерін ата (шарты, сұрағы, шешуі, жауабы).

— Есептің сұрағы деген не?

— Егер есепте сұрақ болмаса, ол есеп болып табыла ма?

Топпен жұмыс

 

 

 

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Кері байланыс

Рефлексия 

Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

 

 


 

«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады.

«Жетістік баспалда

ғы»

Кері байланыс парағы.







 

395 0
Кулян Нурасилова, №19 Қ.И.Сәтпаев атындағы мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі № 001824
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: