Оқыту мақсаттары | 0.4.1.3.Көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен тапсырмаларды шешу. | |||
Күтілетін нəтижелер | Барлық тəрбиеленушілер: | |||
-көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен тапсырмаларды шешеді. | ||||
Көптеген тəрбиеленушілер: | ||||
-қарапайым мысалдар мен есептерді өз бетінше құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шешеді. | ||||
Кейбір тəрбиеленушілер: -қосу мен азайтудың байланысын орнатады. | ||||
Тілдік мақсаттар | Дағдыларын дамыту: -қарапайым мысалдар мен есептерді өз бетінше құрастырады жəне содан кейін көрнекіліктің негізінде оларды шешуді түсіндіреді. Пəндік лексика жəне терминология: -есеп, мысал, қосу, алу. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Есептердің шешуін жазу үшін қандай таңбаны таңдайтыныңды айт, неге? | |||
Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар ма? Сен мысалдарды түрліше оқи аласың ба? Жазу: -сандарды толықтырып жапсыр, сандарды қорша, жаз жəне т.б. | ||||
Алдыңғы білім | Қосу жəне азайту, +, –, =, >,< таңбалары, заттар тобын санау жəне салыстыру. | |||
Жоспар | ||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-əрекет | Ресурстар | ||
Басталуы 0–5 минут | Ынталандыру. ҰОҚ-нің тақырыбына кіріспе ретінде педагог музыкамен қысқаша жаттығу жасауды ұсынады. Педагог балаларға не үшін жаттығу жасау керек деген сұраққа жауап беруді ұсынады. Өзектендіру. Педагог: –Жаттығу жасаған кезде санауды пайдаланасыңдар ма? –Қандай сандар жиі аталады? Ерте тұрып қояңдар, Көңілді ойын ойнады. Соқпақ жолмен секіріп, Жаттығу жасап қоймады. Математикалық жаттығу жасаймыз. Ауызша есеп.
| Жаттығуды сүйемелдеуге арналған көңілді əуендер.
1-20 санамақ өлең | ||
Ортасы 6–15 | Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) Бүгін біз кейіпкерлерімізге жаттығудың арқасында денсаулықтарының сау болуына ғана емес, спорттық снарядтарды, жаттығуларды жəне т.б. санауға көмектесеміз. Есептер құрастыруды үйренеміз. Жаңалық ашу. (Ұ) Бұл ҰОҚ-де балаларды есептің компоненттерімен таныстыруға дайындау ұсынылады. 1-тапсырма. Жаттығуға 3 ұл бала жəне 4 қыз бала шықты. Жаттығуға барлығы қанша бала шықты? Есепті құрастырғанда шарты мен сұрағы бөлініп шығады. Балалар əлі оқи алмайды, сондықтан педагог суреттің астындағы мəтінді оқиды. Тапсырманың сұрағына жауап беру үшін əрекет таңдалады – қосу немесе азайту есепті шешуге көмектеседі. Есептің жауабын тұжырымдау ұсынылады. Осылайша, сөйлеуде есептің негізгі элементтері айтылады: шарт, сұрақ, шешу, жауап. Егер оқи алатын балалар бар болса, «үй-есеп» құрастыруға болады. | Əліппе-дəптер, санайтын материал | ||
16–25 | Жаңаны қолдану. (Ж) Жиынтық полотнода нысандардың көмегімен есептің | Əліппе-дəптер, жиынтық | ||
шартын құрыңыз. Мысалы: Əр балаға партада мысал есеп құрастыруды жəне оның жауабын тұжырымдауды ұсыныңыз. № 6,7,8,10,12 полотнолар есепті шешу үшін шарттарын құруға көмектеседі.
Балалар есеп шарты мен сұрағын айтады. Оны шешу үшін таңдалған белгіні түсіндіреді. (Ж)1-тапсырманың жалғасы – велосипедтер туралы есептер құрастыру. Бос терезелерге балалар сандарды жазады. (Ж) Бұрын үйренгенді қолдану (Ж) 2-тапсырмада цифрларды бастырып жазу орындалады.
1-қадам.Оң жаққа көлбеу болуын есте сақтай отырып, əдеттегі сопақшаны сызамыз. Жоғарғы оң бұрышынан сəл төмен, торшаның оң жағына қарай нүкте қоямыз. Одан бастап, сағат тілінің бағытына қарсы төмен қозғалып, жарты шеңбер сызамыз. 2-қадам. Торшаның төменгі бөлігінен оң жақтағы бастапқы нүктеге көтеріліп, сопақшаны түгел тұйықтап, нөлді салуды аяқтаймыз. 3-тапсырма жауабы 10 болатын мысалдар мен есептерді құрастыру бойынша берілген. Екі түсті дөңгелектерді санай отырып, жұмысты дəптерде ұйымдастыруға болады. | полотно. Үлестірмелі материал | |||
(Ж) 4 тапсырманы орындау ұсынылады. | ||||
Рефлексия 26–30 | Рефлексия. Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. | Əліппе-дəптер | ||