Мақсаты: 1. Табиғаттың жанды нысандары туралы түсініктерін жүйелеу.
2.Ағаштарды тану, ажырату және атай білуге дағдыларын дамыту.
3.Өсімдіктер әлеміне қызығушылығын тәрбиелеу. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу
ҰОҚ түрі:саяхат
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,көрнекілік
Қажетті көрнекі құралдар:ағаштар түрлерінің суреттері
Алдын ала жүргізілетін жұмыс:иллюстрацияларды фотоларды қарастыру,бейне түсірілімдер, әңгіме, суреттерді қарау
Билингвальды компонент:жануар-животные- animals су-вода- water;ағаш-дерево- tree
Іс-әрекет кезеңдері | Педагогтың қызметі | Балалардың әрекеттері |
Ынтасын ояту | Ғажайып сәт: Орманшы: Сәлеметсіңдер ме, балалар! -Мен сендерді орманға саяхатқа шақыруға келдім - Менің сендерге сұрақтарым бар, сыйлықтарым бар. Жұмбақ жасырайын,шешіп көріңдер. -Күн жылынса киінді,Суытса шешті киімді -Қандай ағаштарды білесіңдер? | Балалар қуанады, жауап береді.
-Ағаш |
Ұйымдастыру іздестіру | Әңгіме -Балалар, табиғат деген не? -Біз нені табиғат деп айта алмаймыз? Дұрыс, табиғат адамнан тәуелсіз өмір сүре алады.Және табиғат бөлінеді екі топқа: жанды және жансыз. -Жанды табиғатқа не жатады? Неге сіз оларды жанды табиғат деп айтаcыз? Сендер дұрыс жауап бердініз, бірақ кішкентай шемекі ден бір орында тұрып өсетін өсімдіктер, жанды табиғатқа жатады. -Не туралы мен әңгімелеп отырмын? -Дұрыс бұл ағаштар. -Ия, балалар ағаштар және өсімдіктер. - Жансыз табиғатқа не жатады? Ойын тақтада «Топтастыру» Ойын: « Жаңды-жаңсыз» Шарты: қозғалу, бір орында тұрып қалу. Эксперимент: Балалар үстелге назар аударыңыз, оның үстінде бор және стақандар ішінде су, -Борды сыңдырамыз, не айтасыз, сыңдырғаннан кейін бор сол күйінде қалды ма? Суды бір стақаннан екінші стақанға бөліп құйдық, не өзгерді? Билингвальды компонент: жануар-животные- animals су-вода- water;ағаш-дерево- tree Сергіту сәті:Боран соқты оң жақтан Боран соқты сол жақтан Қар лақтырып ойнаймыз Су өтеді қолғаптан Біздің балалар ағаштар туралы таппақтарын оқып береді: -Балалар, орманға барамыз.Орманда өзін-өзі ұстау ережелерін естерімізге түсіреміз. Ойын: «Болады-болмайды» Шарты: дұрыс жауап беру Болмайды: -Ағаш бұтақтарын сындыруға -Құстың ұясын бұзуға болмайды -Гүлдерді басуға -Кұшақ-құшақ гүлдерді теруге Болады: -Тек қаңа соқпақ жолдармен жүру -қоқыс тастауға болмайды -Гүлдерді иескеуге болады -Ағаш отырғызу -Жарайсыңдар! -Көзімізді жабамыз,орманға саяхатқа шығамыз «Орман күйі» (Звуки леса) -Орманды деген не? Орман деген қызықты әлем! Кейбір заттарды біз байқамаймыз.Мысалы, Адамдар мұрнымен демалады.не бар қызықты деп айтасыз?Таза ауа ол қайдан келеді? --Дұрыс,жапырақтар, көмір қышқыл газды жұтып бізге таза ауа береді.Осындай процесс фотосинтез деп аталады. -Орман бәріңе есігін ашпайды, Тек қаңа жақсы, мейірімді балаларға.Амандасамыз.Сиқырлы сөздерді айтамыз! -Сәлеметсінбе орман! Жақсылықты қолдаймыз Табиғатты қорғаймыз Слайд №1 Шырша Слайд №2 Аққайын Слайд №3 Емен Ғажап ағаштар Слайд №5 Баобаб Слайд №.6Сүт ағашы Ағаштар адамдарға ұқсайды ма? ойын « Ағашқа айналу» шарты:Балалар екі топқа бөлінеді 1 топ: тамырлар(отырады дөнгелете) 2топ: ағашқа айналады(олар ортада тұрып, қолдарында жапырақ) 1 этап: Жаз мезгілі «Жапырақтар»: Су ішеміз-су ішеміз» су сұрайды «Тамырлар» шапшан-шапшан су берген қимылын жасайды. 2 этап: Күз мезгілі «Жапырақтар»: Су ішеміз-су ішеміз» су сұрайды Тамырлар су бермейді Тәрбиеші: Балалар, не болды? Бәрі хормен : Күн салқын, су салқын Ортада тұраған балалар қолдарындағы жапырақтарды жерге түсіреді. Орманшы:Сендердің қамқорлықтарыңызды көріп риза болып тұрмын.Өте ақылды балалар екенсіңдер.Табиғатты өте жақсы көресіңдер екен.Мен сендерге сыйлық әкелдім. Әр балаға беремін.Сыйлығымның құпиясын ашайын осы тұқымдардан балабақша ауласында ағаштар өсіріңдер.Ал ендеше мен өз табиғат әлеміне әрі қарай жолға шығайын, сау болыңыздар. Қалын қалай қалын орман Қалын орман, кәрі орман Сенде құпия жетеді Ағаштармен, құстардың мекені | -Табиғат ол біздің айналамыз - Адамның қолымен жасалған заттарды
-Құстар,жануарлар, жәндіктер, балықтар - Олар тамақ ішеді, демалады, көбейеді, қозғалады, қартаяды.
-Бұл ағаштар.
-тастар, құм,, жер, күн, ай. жаңбыр
- иә, ол сол бор тек екі кішкентай бөлшек болып қалды - жоқ су су болып қалды.
Ақ-қырау Еркебулан Ертеңгісін байқадым Жердің беті ақ қырау Дәл маржан деп айтамын Төгілуге шақ тұр-ау Һзеніме, көліме Әсем ою ойыпты Ағаштардың бәріне Алқа тағып қойыпты. Емен Линар Егістікті көлемді Қоршай ектік еменді Ескен желден егінді Қорғап тұрар ол енді Жөке Әділет Гүлзар бақта мекені Көрген кезде жөкені Елтіп жұпар иісіне Ара қаптап Қарағай Самира Таум баурайы-жағалай Биік-биік қарағай Оқтай –түзу бойлары Шымыр өскен баладай Қарағаш Жангир Көше бойы аралас Қаптап өскен қарағаш Жемісі жоқ болса да Саясы көп дара ағаш -Ағаштар береді Балалар хормен қайталайды.
.
-Жоқ -Діңі, тамыры, бұтақтар -Бұтақтар қолымызға ұқсайды, діңі біздің денемізге, ұзын ағаштар-ұзын адамдарға ұқсайды. Олар тірі, өседі қартаяды. Балалар ойынға белсенді қатысады.
|
Рефлекторлық түзетушілік | -Ағаштардың құрылысы қандай? -Ағаштар жақсы өсу үшін не керек? - Ағаштардан бізге қандай пайда? Балалар, сіздерге бүгінгі оқу іс-әрекеті ұнады ма? Табиғат біздің анамыз Жер-ана біздің панамыз Таза болса табиғат Бізде аман боламыз | Шеңберге тұрады. Балалар сұрақтарға жауап береді. Жақсы көңіл күйде оқу іс-әрекет аяқталады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:ағаштардың түрін,сыртқы көрнісіне қарап танып,ажырату,дене бөліктерін.
Меңгереді:алуан түрлі болтындығын,ағаштар туралы жалпы мәліметтерді;
Дағдыланады : қамқорлықпен қарайды,ағаштарды қорғайды