Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: жай бөлшектермен қосу, азайту, салыстыру іс-ірекеттерін жүргізеді; Оқушылардың басым бөлігі: дұрыс, бұрыс бөлшек пен аралас сандардың айырмашылығын атайды; есептерді талдап,теңдеу құру арқылы шығарады; Кейбір оқушылар:.аралас бөлшекті сурет бойынша жазады. | |||||||||||||||||||||||||
SMART мақсат: | Оқушылар бөлшектер мен аралас сандарды жазады, бөлшектермен түрлі амалдар жүргізеді: қосады, азайтады, салыстырады, теңдеу шешеді. | |||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: | жай бөлшектермен өрнектелген сандар тізбектерінің заңдылықтарын анықтап атай алады; есептерді талдап, шығара алады. | |||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: Жазбаша тапсырма: • Есептеулер жүргіземіз. • Есеп шартын жазыңыз. • Жауапты жазыңыз. | |||||||||||||||||||||||||
Терминология: Бөлшектер және аралас сандар | ||||||||||||||||||||||||||
Сөз тіркестері: • Есеп сұрағына бірден жауап беруге бола ма? • Неліктен есеп сұрағына біз бірден жауап бере алмаймыз? • Неліктен есепті шығарудың алгебралық тәсілін таңдау ыңғайлы? | ||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Адамгершілік, тапқырлық, жауапкершілік. | |||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі мен әдебиет, жаратылыстану. | |||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта | |||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Бір бағыттағы қуып жету қозғалысына берілген есептер. | |||||||||||||||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 3 мин
Білу 3 мин
Түсіну 4 мин | Психологиялық ахуал орнату: Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу) Мұғалім: — Екі көз не үшін керек? Оқушы: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қол не үшін керек? Оқушы: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет? Оқушы: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін Мүғалім: — Ал басың не үшін керек? Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін. Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін. Жұмыс ережесін келісу:
Топқа бөліну: «Жылқы мен жокей» стратегиясы: Оқушылар жазылған бөлшектерді оқып, атайды, бөлшектердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды. «Дұрыс бөлшек» тобы «Бұрыс бөлшек» тобы
Алдыңғы білімді еске түсіру (топта) «Бәйге» ойыны: бөлшектерді салыстыру
* ; ; 5 * ;
; * ; * 2;
Дескрипторы: бөлшектерді салыстыра алады.
| Интербелсенді тақта
Қимылдар жасап, жауап береді
Параққа жазылған бөлшектер
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары | ||||||||||||||||||||||||
Қолдану 6 мин
Талдау 10 мин
Сергіту сәті 2 мин
Жинақтау 6 мин
Ой толғаныс 3 мин |
Бөлшектерді қосу, азайту алгоримтін еске түсіру, орындау. + - ; - + ; – ( + );
- - ); - ( + ); + - ;
Дескрипторы: бөлшектерді қосады, азайта алады.
(топтық жұмыс):
Дескрипторы: есепке дұрыс теңдеу құрады, шығарады.
«Қызыл гүлім-ай»
Оқулықпен жұмыс: «Тездет, бірақ қателеспе» теңдеу шешу сайысы (жеке дара жұмыс): 113 бет №10 жаттығу Дескрипторы: бөлшекпен берілген теңдеулерді шешеді.
А) Б) Дескрипторы: берілген сурет бойынша аралас санды жазады.
| Тақтада орындайды
Топпен талдап, орындайды
видеобейне
оқулық
Интербелсенді тақта | ||||||||||||||||||||||||
Бағалау 2 мин | Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі: әр оқушы өзінің алған білімін бағалап, қорытынды жасайды. Неліктен? деген сұраққа жауап беру керек.
| Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс «Жұлдыздар шеруі» әдісі тапсырмалары арқылы білдіре алады. | ||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы: 1 мин
| 6,8 жаттығуды орындау | Кунделікке жазады
| ||||||||||||||||||||||||