Білім беру саласы:«Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу қызметі:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Құстардың ауласы
Мақсаты:Балаларға үй құстары және олардың тіршілігі жайлы түсінік беру.Үй құстарының,адамдарға келтіретін пайдасына тоқталып,үй құстарына,қамқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:Әтеш,тауық,балапан,(жұмсақ ойыншық)
Құстардың ауласы(қатты қағаздан жасалған)
Жұмыртқанын ұясы(қолдан жасалған)
Жұмыртқа (киндер жұмыртқасы)
Билингвальді компанент:Әтеш-петух,тауық-курица.
Балалар шаттық шеңберге тұрайық
Ал,кәне балалар!
Кәне маған қарайық,
Ал кәне балалар,амандасып алайық,
Сәлем,сәлем балақай!
Сәлеметсізбе апай!
Сәлем,сәлем балақай!
Қол соғайық алақай!
Аяқты қосамыз
Тіземізді түземіз
Бәріміз жоғары
Секіруді білеміз
Үйренуден қашпаймыз
Иә,Иә,Иә,Иә
Сабақты біз бастаймыз!
Тәрбиеші:Балалар бүгін біз Құстардың ауласына үй құстарына барамыз. Бірінші біз көпірден өтеміз,(музыкалық әуенмен)
Екінші кедергілерден аттап өтуміз керек.(музыкалық әуен)
Ғажайып сәт:
Тәрбиеші:-Ал,балалар келдік.
-Құстардың ауласына
-Үй құстарына қараңдар балалар қандай көп.
-Сол кезде Әтештің даусы шығад (ку-ка-ре-ку,ку-ка-ре-ку)
-Әтеш қалай дыбыстайды екен,балалар қайталайды (ку-ка-ре-ку,ку-ка-ре-ку)
-Тауықтың даусы шығады(қыт-қыт-қыт-қыт,қыт)
-Кәнекей бәріміз тауық құсап дауыстаймыз.
-(қыт-қыт-қыт-қыт),балалар қайталайды.
-Балалар бізде, Әтештің,тауықтың қалай дыбыстайтының білдік.
Ал,балапан қалай дыбыстайды екен?
-Балалар сендер балапан көріп тұрсыңдар ма?
-Балалар жоқ
-Кәнекей балапанды бірге іздеп көрейікші?
-Сол кезде балалар балапанды іздеп тауып алады.
-Балапан үйдің артында тығылып отырады.
-Балапан:Сәлематсыздарма балалар?
-Мен балапанмын!Сендерді көріп қуанып тұрмын.
Сергіту сәт:Чип чип шөжелерім(музыкалық әуенмен)
-Балалар балапанмен бірге би билейді.
-Тәрбиеші:Балапаның көңіл күй жоқ сияқты,кәнекей балапанға не болды екен.
Балапан:Балалар мен достарымды таба алмай жүрмін,маған көмектесесіңдер ме?
Тәрбиеші:Балалар балапанға біз көмектесе аламызба?
Балалар: Ия
Тәрбиеші:-Балалар мына жерде тауықтың ұясы тұр,астында не бар екен қарайықшы.
-Тауық сен ренжеме балаларға жұмыртқа көрсеткім келеді.
-Балалар қараңдар тауық астында көптеген жұмыртқалар жатыр екен,бұл жұмыртқалар жай жұмыртқа емес,сиқырлы жұмыртқа.
-(Балалар ашып қарайды)
-Қараңдар әдемі балапандар,балапаның түсі қандай?
- Кәнекей бәріміз балапан қалай дыбыстайтының тыңдайықшы
-Балапан қалай дыбыстайды?(цип –цип-цип)балалар қайталайды.
-Балалар балапанның қарны ашып тұрған сияқты, қалай тамақтанады екен көрейікші?
-Біз оған жем береміз.
-Балапан жем мен тамақтанады екен.
-Балалар біз балапанға көптеген достарын тауып бердік,біз балапандарды тамақтандырдық,енді біздің балабақша баратын уақытымыз болды.
Қортынды:
Балалар біз қайда бардық,
Құстардың ауласына,құстарға бардық.
Нені көрдік әтеш,тауық,балапандарды көрдік.
Әтеш қалай дыбыстайды(ку ка ре ку,ку ка ре ку)
Тауық қалай дыбыстайды(ко ко ко,ко ко ко)
Балапан қалай дыбыстайды(цип цип цип,цип цип,цип)
-Жарайсыңдар балалар!Бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметіне жақсы қатыстыңыздар!