Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. | (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топ ережесін еске түсіреді. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.
| Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.
| Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. | ||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 7мин | (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Жұптық жұмыс №1.Қарапайымдылар, саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар арқылы туындайтын ауруларды амебалық қантышқақ, фитофтороз, оба, күл, лейшмания, герпес сәйкестендіріңіз және сипаттама беріңіз.
Тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсетіледі
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және пікір алмасу жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
Дескриптор: 2 балл қарапайымдылар, саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар арқылы туындайтын ауруларды амебалық қантышқақ, фитофтороз, оба, күл, лейшмания, герпес сәйкестендіреді және әр ауру түріне сипаттама береді;
Бейнероликти тамашалайды |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын Мұғалімнің мадақтауы, оқушылардың бірін -бірі тексеруі. «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Таратпа қағаздар
| |||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин.
3мин | Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді | Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. | Дескриптор: 1.Табиғаттағы табиғи иммунитет түрлерінің маңызы туралы түсіндіреді. |
| |||||||||||||||||||||
7мин | «Джигсо» әдісімен ( Топтық жұмыс)
І топ: «Иммунитет құбылысы». « Табиғи иммунитет». ІІ топ:«Иммунитет құбылысы». «Жасанды иммунитет».
| Дескриптор: 3 балл
Иммунитет құбылысы туралы түсінік береді; Табиғи иммунитетке сипаттама береді. Жасанды иммунитетке сипаттама береді.
|
Топ бірін-бірі бағалайды |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. | |||||||||||||||||||||
4 мин
7 мин
5 мин | 2. Тапсырма. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. (Жеке жұмыс) «Сөйлемді аяқтаңыз» әдісі. Вакцинация дегеніміз - Табиғи вакцинация дегеніміз - Жасанды вакцинация дегеніміз – Вакцинацияның маңызы -
3. Тапсырма. «SWOT – талдау» әдісі (Жұптық жұмыс) Оқушыларға таратпа қағаздар ұсынылады. Берілген тапсырма парағына сәйкесінше тор көздерге дұрыс жауапты орналастыру керек
Вакцинациялаудың артықшылығы
Вакцинациялаудың кемшілгі
№4.«Шыңдық немесе жалған» әдісі (Жеке жұмыс )
| Дескриптор :
- вакцинацияға, табиғи және жасанды вакцинацияға анықтама береді; - вакцинацияның маңызын түсіндіреді
Дескриптор: 3 балл
1.Берілген вакциналаудың артықшылығын анықтап бос торкөздерге орналастырады;
2.Берілген вакциналаудың кемшілігін анықтап бос торкөздерге орналастырады.
Дескриптор:2 балл
Вакцинацияның әсер ету механизмінің дұрыс жауабын белгілейді;
Оқушылар сөйлемнің мағынасын түсініпжауап береді;
|
Мұғалімнің бағалауы
ҚБ:
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Дескриптор арқылы бағалау
| 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері.
Таратпа қағаз | |||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 9 мин. | «Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. | Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. | Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|