Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1201

Үйшік ертегісі (мнемотехниканы қолдану)


Білім саласы: 

Қатынас

Оқу іс-әрекеті:

Көркем әдебиет

Тақырыбы:

«Үйшік ертегісі» (мнемотехниканы қолдану)

Мақсаты:

 

Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу дағдыларын мнемотехника тәсілдері арқылы тіл байлығы дамыған, жан-жақты жетілген тұлға тәрбиелеу. Тілін ерте жастан дамыту

Қоршаған ортаға көзқарастарын қалыптастыру

Қарапайым тілмен өз ойын жеткізе білуге машықтандыру

Білімділік:

Балаларға ертегі барысын эмоционалды қабылдауды, мнемотехника әдісі арқылы кейіпкерлерді тануға үйрету. Әңгімелеу барысында ойларын байланыстырып жеткізуге,сөздік қорларын ертегі мазмұнына сәйкес пайдалана білуді жетілдіру.

 

Дамытушылық:

Балаларды ертегі мазмұнын берілген кейіпкерлердің тірек суреттер арқылы ,өз қиялдарымен әнгімелеуге үйрету. Шығармашылық қабілеттерін арттыру,тапқырлыққа баулу.

Тәрбиелік:

Ертегі кейіпкерлерінің жағымды,жағымсыз қасиеттерін көруге,олардың іс-әрекеттерін бағалауға үйрету.

Әдіс-тәсілдер: 

 

ғажайып сәт, мнемотехника арқылы ертегіні мазмұндау. Сұрақ-жауап,ойын «Кім тапқыр»

 Сабақ барысы:

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

 

Мотивациялық қозғаушы:

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық ізденушілік кезеңі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Рефлекстік реттеуші:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Күтілетін нәтиже:

 

 

Біледі:

 

Игереді:

 

 

 

 

 

Меңгереді:

 

Тәрбиеші:Топқа тәрбиеші сиқырлы қалта ұстап келеді.Сиқырлы қалта ішінде үйшік ертегісінің кейіпкерлері салынған.

 

Ертегіні есіне түсіріп, талқылау.

-Ертегі қалай аталады?         

-Үйшікте қандай жануарлар бар?

-Ертегіде тышқанды,бақаны,қоянды,

қасқырды,аюды қалай атайды?

Тәрбиеші сиқырлы дөнгелектер назар аударады

-Балалар мына ақ қағаздан не көріп отырсыздар?

Бұл дөңгелектер жай дөңгелек емес,сиқырлы дөңгелектер.Бұл дөңгелектерді ертегі кейіпкерлеріне айналдырамыз.

-Ең бірінші үйшікке не келді?

-Бірінші дөңгелегімізді тышқанға айнал

дырайық,құйрығын салайық.

-Екінші болып кім келеді?

-Бақаның аузы үлкен.Аузын салайық.

-Бақадан кейін не келді?

Қоянның құлағы қандай?

-Ұзын құлақ салайық,Шеңберді қоянға айналдырайық.

-Ал түлкі қандай?Құйрығы қандай?

-Түлкіден кейін қай аң келеді?

-Қасқырдың тісі қандай?

-Аю қандай?Аюды қалай атайды?

Балалар тәрбиешінің көмегімен суреттерді тану арқылы ертегіні айтады.

Сергіту сәті:

Алаңда үйшік

Есікте құлып

Сәулетті үйшік тым жақсы

Үйшікте кім бар тіл қатшы

Тук,тук,тук.

Тәрбиеші балаларға кейіпкерлерінің тірек схемалар бойынша ертегіні аяқталуын өзгертіп,қиялымен әнгімелеу.

 

 

Д/о « Кім тапқыр»

Ойының ережесі:балаларға лентатағы тірек суреттер беріліп жануардың екінші бөлігін немесе сәйкес келетін тірек белгілерін тауып,сызық арқылы қосу.Мысалы: қоянның ұзын құлағы-кішкентай құйрық,торғайдың тұмсығы-т.б

 

 

 

 

 

 

 

 

Сиқырлы қалта қызыға қарайды.

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешіні мұқият тыңдайды. інқазған- тышқан

бақылдауық-бақа

желаяқ-қоян

Түлкіжан-сіңіліжан

Көкжал қасқыр

Қорбанбай-аю

Балалар назарын сиқырлы дөңгелектерге аударады.

-Бұл қағаздан дөңгелек көріп отырмыз.

Бірінші болып інқазған- тышқан келеді.

-Екінші болып бақылдауық-бақа келді.

-Бақадан кейін желаяқ-қоян келеді.

Түлкіжан-сіңіліжан келеді. -Түлкі қу,құйрығы ұзын.

Көкжал қасқыр келеді.

Балалар суретке қарап ертегіні айтып береді.

Сергіту сәтін қимылмен жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қызығушылығымен ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ертегі мазмұнын;

 

Ертегі кейіпкерлерінің жағымды,жағымсыз қасиеттерін көруге,олардың іс-әрекеттерін бағалауды;

 

Балаларға ертегі барысында эмоционалды қабылдауды,модельдеу әдісі арқылы кейіпкерлерді тануды;

 





 

209 0
ТАЖИБАЕВА ГУЛЬМИРА САПАРГАЛИЕВНА, КГКП «Балдырған» бөбекжайының тәрбиешісі, Қарағанды облысы,Шет ауданы,с.Аксу - Аюлы № 001712
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: