Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1185

Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар

Бөлім: 

Жасушалық биология 

Су және органикалық заттар

Педагогтің аты-жөні:

Нығызбаева Р.Ж

Күні:

19.10

Сыныбы:7Д

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар.  

Зертханалық жұмыс «Азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар болуын  зерттеу».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.4.1.3 - азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Микроэлеметтердің биологиялық рөлін  түсінеді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар туралы біледі.

Құндылықтарға баулу:

 «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке  деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін- біріне жақсы тілектер айту 

ә). Топ ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.

 

 

 

 

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.
  1. Топ басшысына бағыну.
  2. Белсенді болу.
  3. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.
  4. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

 

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

 

 

 

 

Жаңа сабаққа кіріспе

 

 (Ұ) «Желпеуіш» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты  байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. 

Әр оқушы желпеуіш жасап, желпеуіштің әр бағанына сұрақ жазып, келесі оқушы оның жауабын жазу керек

Топтастыру әдісі арқылы "Тамақ" сөзіне кластер құрастыру

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау     жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Желпеуіш жасайды, әр бағанына сұрақтар жазып, жұбымен алмасады, сұрақтарға жауап жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сын тұрғысынан ойларын қалыптастырады, жаңа сабақтың мақсатын ашады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. 

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. 

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,  талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.  

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Дескриптор:                    Жалпы - 3 балл

1.Микроэлементтердің биологиялық рөлін сипаттайды.

Презентация

 

Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Азық-түліктердің  ішінен құрамында 

нәруыздар, майлар, көмірсуларды ажыратыңдар. 

    

      

1.Тапсырмаларды орындайды..

 

 

 

 

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

 

"Ойлан,

жұптас ,бөліс" әдісі бойынша Функционалдық сауаттылықка байланысты сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Биологиялық диктант тапсырмасын орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зертханалық жұмыс

 

 

1. Микроэлементтердің биологиялық рөлін сипаттайды.

І топ.

1.Ауаға тамақтың иісінің  тарауы қандай физикалық заңмен түсіндіріледі. 

2.Егер бір адамға тәулігіне 6 грамм  тұз жеткілікті болса,әр отбасыға бір айда,бір жылда қандай мөлшерде тұз жұмсалады? Әр оқушы өз отбасына есептеп шығаруға болады.

ІІ топ.

1.Тағам құрамындағы химиялық элементтерді ата.

2.Қазақстанда импорттан алынатын және экспортқа шығарылатын тағамдар туралы не білесің?

ІІІ топ.

1.Адам денсаулығына пайдалы және зиянды тағамдар. 

2.Тағамдарға байланысты ұлттық өлшемдер және мақал-мәтелдер. 

Биологиялық диктант 

  1. Тірі ағзалар ............және ............заттардан тұрады. 
  2. Нәруыздар-............заттар құрамына кіреді. 
  3. Көмірсулардың құрамына:..............,........,.......... кіреді. 
  4. Тірі ағзада ......... мен .......негізгі энергия көздері. 
  5.  Бие сүтінен әзірлетенетін шипалы су-........... 
  6.  1 грамы ............ ыдырағанда 38,9  кДж энергия түзіледі. 

 

Жұмыстың мақсаты:тәжірибе арқылы азық-түлік құрамындағы нәруыздар, көмірсулар, майларды зерттеу Құрал-жабдықтар: су, йод тұнбасы, келі, сүзгіш қағаз, сынауық, шыны таяқша, тамшыуар, картоп түйнегі, күнбағыс, бидай тұқымы, ет түйірі. 

. фунционалдық сауаттылығын жетілдіру, сұрақтарға жауап беру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Биологиялық диктантты орындау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зертханалық жұмысты жасап, оқушылар тағам құрамында 

нәруыздар, майлар, көмірсу бар екенін дәлелдейді.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

 

 

 

 

 

 

 

 

су, йод тұнбасы, келі, сүзгіш қағаз, сынауық, шыны таяқша, тамшыуар, картоп түйнегі, күнбағыс, бидай тұқымы, ет түйірі

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«»  әдісі. Мұғалім Аспазшы" стратегиясы сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

 

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін,  өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

 

Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


...... қанағаттандым. 

...... аса қанағаттанбадым. 

......қорыта алмадым. 

Егер ......қоссаңыз, дәмі 

тіл үйіретін немесе(керемет болар) еді.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? 

Бағалау.     Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

 

Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

 «Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын 

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: 

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:








 


 

 

 

438 0
Раушан Нығызбаева №177 жалпы білім беретін мектептің биология пәні мұғалімі Алматы қаласы, Жетісу ауданы Ұлы дала ұстазы № 001575
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: