Мектеп: Қасыл Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназия | |||||
Сабақ тақырыбы: Қандай кәсіби мерекелер бар?
| |||||
Күні: 6- қараша Пәні: Дүниетану | Мұғалімнің есімі: Сарсенбаева З.Ғ
| ||||
Сынып:4 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны
| |||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
| 4.1.6.1 – Кәсіби мерекелер туралы біледі. Кәсіби мерекелердің маңызын бағалауды үйренеді. | ||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: «кəсіп», «мамандық», «кəсіби мереке» түсініктерінің мағынасын түсіндіреді;ауыл, қала тұрғындары айналысатын кəсіп түрлерінатайды. Көптеген оқушылар: кəсіби мерекелердің тойлану себептерінатайды;мемлекеттік жəне кəсіби мерекелерді бір-бірімен салыстырады Кейбір оқушылар: кəсіби мерекелердің тарихынзерттейді; кəсіби мерекенің біріне арнап құттықтау ашықхатынжасайды. | ||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
|
| ||||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: Мамандық, кәсіби, мереке. | ||||
Терминология: Мамандық, кəсіби мереке сөздерінің анықтамасына мəн беру. Түсіндірме сөздік. Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Кəсіби мерекелердің күнтізбесі. Ауылшаруашылығы қызметкерлерінің күні. Мəдениет жəне өнер қызметкерлерінің күні, көлік қызметкерлері күні жəне т.б. | |||||
Диалогке/жазылымға қажетті сөйлемдер: Кəсіби мерекелер демалыс күндері болып табылмайды. Барлық мамандық құрметке лайық. Талқыланатын сұрақтар: құрылысшы күні, геолог күні, мұғалім күні, медицинақызметкері күні секілді кəсіби мерекелердің шығу тарихықандай? адамдар өз мамандығына қатысты мерекелерді неліктенжақсы көреді? неліктен мұғалімнің еңбегіне үлкен құрметпенқарайды? Жазылым. Оқушы дəптеріне оқушылар мамандықтарды шығу тарихына қарай әр қатарға жазу | |||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||||
Пәнаралық байланыстар | Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек. | ||||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу; | ||||
Алдыңғыоқу/ Бастапқыбілім | Оқушылар өз міндеттерін, топтық спорт түрлерін, бір немесе басқа спорт түрлерімен айналысуға арналған деректерді мысалдар негізінде дәлелдеп бере алады. | ||||
Жоспар | |||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |||
Басталуы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Сәлемдесу! Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң көршіңе бір жыми, Сол көршіңе бір жыми. Бүгінгі сабақ барысы Бізге үлгі отбасы Мұғалім: Сабағымызды жақсы тілектермен бастағым келеді.Деніміз сау болсын,еліміз тыныш болсын,әлемде жақсылық көп болсын! Әр топ келесі топқа жақсы тілектерін жеткізеді. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
«Сұраққа-жауап» әдісі Дискриптор: Берілген сұраққа жауап береді ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалау
Жаңа сабақты ашу Ребусты шеш Білімнің дəнін тереді, Балаға тəлім береді. (Мұғалім)
1-топ «Ұстаздар» 2-топ «Ауылшаруашылық» 3-топ « Дәрігерлер» 4-топ « Құрлысшылар»
Тыңдалым -Балалар сонымен бүгінгі сабағымыз не жайында деп ойлайсыңдар? – Дұрыс айтасыңдар, біз мамандық, кəсіп жайында сөз ететін боламыз. -Қандай мереке күндерін білесіңдер? Біз барлығымыз мереке күндерін жақсы көреміз. Жалпы «мереке» деген сөзді қалай түсінеміз? Иə, мереке дегеніміз – қандай да бір оқиғаның құрметіне, естелігіне арналған мейрам күні. Белгілі бір салада қызмет етіп жүрген адамдардың құрметіне арналған кəсіби мерекелер ерекше орынға ие. Əр кəсіптің маңызы бар . Елімізде кəсіби мерекелерді көптеген мамандық иелері атап өтеді. Геологтар күні, құрылысшылар күні, кеншілер күні, мəшине жасаушылар күні, металлургтер күні, мұғалімдер күні, медициналық қызметкерлер күні жəне тағы басқа мерекелер күнтізбеде кездейсоқ пайда болған жоқ. Мемлекетіміз осы сала қызметкерлерінің еңбегін ерекше бағалайды деген сөз. Қазақстандағы кәсіби мерекелер ресми түрде демалыс күндері болып саналмайды. Жазылым Жұмыс дәптердегі 2тапсырманы орындау. Тапсырма: Мереке күндерін қызмет атауымен біріктіру.
«Сергіту сәті»
|
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Слайд көрсету
Жұмыс дәптері, суреттер
| |||
Ортасы | *Қызықты мәлімет
.Геолог күні – сəуірдің бірінші жексенбісі Ғылым қызметкерлері күні – 12 сəуір Отан қорғаушылар күні – 7 мамыр Мəдениет жəне өнер қызметкерлерінің күні – 21 мамыр Саяси қуғын-сүргін жəне ашаршылық құрбандарын еске алу күні – 31 мамыр Химия өнеркəсібі қызметкерлерінің күні – мамырдың соңғы жексенбісі Қазақстан Республикасының мемлекеттік рəміздері күні – 4 маусым Эколог күні – 5 маусым Қаржы полициясы күні – 6 маусым Полиция күні – 23 маусым Жеңіл өнеркəсіп қызметкерлерінің күні – маусымның екінші жексенбісі Медицина қызметкері күні – маусымның үшінші жексенбісі Байланыс жəне ақпарат қызметкерлерінің күні – 28 маусым Дипломатиялық қызмет күні – 2 шілде Ұлттық қауіпсіздік органдары қызметкерлерінің күні – 13 шілде Металлург күні – шілденің үшінші жексенбісі
ТЖ « Ойлан,топтас, талқыла» әдісі Дискрипторы: - Кәсіби мерекелер не үшін қажет?
ҚБ: Смайликтер арқылы
Кері байланыс « Тауып көр» әдісі Дискрипторы: Суретке қарап, тиісті орнына сәйкестендіреді.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадаққтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату
Түрлі түсті суреттері бар журнал дар,флипчарт, желім
| |||
Аяқталуы
| . ҚБ: Смайликтер арқылы Жекелеме оқушымен жұмыс(инклюзивті оқушы) Оқушыға сурет беріп,қандай мамандық иелері туралы айтылғанын болжайды.
Бүгінгі сабақтың тақырыбын толықтай игердің бе, əлде түсініксіз тұстары болды ма? Осы сұраққа «білім термометрі» шкаласына көк түсті нүктені белгілеу арқылы жауап береміз. Нүкте неғұрлым жоғары болса, соғұрлым сабақты жақсы түсіндің дегенді білдіреді.
Сабақтағы көңіл күйін бағалау. «Көңіл күй шуағы» Үйге тапсырма беру Жұмыс дәптердегі 1-тапсырма эссе жазу |
Жұмыс дәптері, суреттер
«Көңіл күй шуағы»
| |||
Қосымша ақпарат | |||||
Саралау - Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлайсыз? |
| ||||
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
| ||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындағансаралаушараларытиімдіболдыма? Мен бүкілуақытішіндеүлгердімбе? Мен өзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжәненеліктен? |
| ||||
Қорытындыбағамдау | |||||
Қандайекінәрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандайекінәрсесабақтыжақсартаалады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақбарысындасыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиындықтарытуралы не білдім? Меніңкелесісабағымдыжетілдіруге не көмектеседі, неге көңілбөлукерек? |