Поиск статей:
ESI
Рейтинг:
ID: ESI1170

Кескіннің мәні мен тарихы

Ұзақ мерзімді жоспардың:бөлімі: І      

Күні:Мұғалімнің  аты-жөні:         Абдыкериомва Гүлназ

Сынып: 10Қатысқандар:              Қатыспағандар:

Сабақтың  тақырыбы

Кескіннің  мәні     мен  тарихы

Оқу мақсаты

10.1.1.1.Адам  өмірінде     және  әр түрлі  салада     (ғылымда,  техникада  және өнерде)  ақпаратты     визуалды  түрде  берудегі     кескіндердің  ролінің  маңызын     білдіретіндігін  және  түсінетіндігін  көрсету

Сабақтың  мақсаты

  1. Өнерде, ғылымда және техникада  ақпаратты  визуалды     түрде  кескіндердің ролінің маңызын  білу және.түсіну.

Бағалау  критерилері

  1. Кескіндер ролінің маңыздылығын сипаттайды
  2. Түрлі саладағы кескіндерді ажыратады

Тілдік  мақсаттар

Кескін-изображение-picture

Кардиограмма, иероглиф, 

Сызу-черчение-drawing

Пішін-форма- a form

Нобай-эскиз-the sketch

Сызық-линия-the line

Талқылауға арналған сұрақтар:

Пиктограмма нені білдіреді – белгілі бір мағлұматты  қарапайым графикалық түрде бейнелейтін кескіндер

Петроглифнені білдіреді– жартасты қашау арқылы пайда болған сурет

Құндылықтарға  баулу

«Мәңгілік ел» стратегиясы. Өз бетімен ақпаратты алу, жағдайды талдау, мәселені қою және шешім қабылдау, сабақта түрлі мәдениет пен пікірлерге құрметпен қарауды тәрбиелеу біліктілігі. Құндылықтарды дарыту сабақта іс-әрекеттің  барлық кезеңдерінде жүзеге асырылады.

Пәнаралық  байланыс

Тарих,Геометрия, Информатика,  География

 

Алдыңғы  білім

Тарихты  білетініміздей, алғашқы қауымдық құрлыстағы адамдардың тұрақтары, үңгірлері жайлы мағлұматтар беру.  Андронмәдениеті кезіндегі  құрылыс, киіз үй қаңқасының пішімдері сол кезде пайда болып, сызба  дағдыларықолданысқа енгеніне    мысалдар келтіру.

 

Сабақ     барысы

Сабақтың  жоспарланған  кезеңдері

Сабақтағы  жоспарланған  жаттығу     түрлері

Ресурстар 

 

Сабақтың  басы

Ұйымдастыру

Психологиялық  ахуал     орнату

Геометриялық денелер арқылы топқа бөлу

Ширату жаттығуы: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың білімін жетілдіру мақсатында сұрақтар қою.

-Сызба не үшін қажет?

 -Алғашкы адамдардың тұрғын үйлері туралы айту,

-Таңбалы тастар жайлы не білеміз?

-

Күтілетін нәтиже:Тарих пәні мен бейнелеу өнерінің     ерекшеліктері мен ұқсастықтарын салыстырады,

түсінеді, біледі

 

 

Пирамида

Куб

Цилиндр

 

 

 

Сабақтың  ортасы

 

 

 

1-тапсырма:

«Мағынаны тану»Топтық жұмыста «Детектив» әдісі     арқылы оқушылардың логикалық қабілеттерін және сыни ойлауын дамыту. Топтарға шытырман оқиғалы мәтін шағын бөліктерге бөлініп, қима қағаздарға жазылып беріледі. Олар оқиғаның шешімін табу керек. Әр топ өз шешімдерін қорғайды.

1-ші топ: Алғашқы сызбалар

2-ші топ: Тұрғын үйлер, бекіністер

3-ші топ: Өнертапқыштар

Дескриптор:

  1. Мәтінді оқиды,
  2. Топта талқылайды
  3. постер қорғайды.

Қалыптастырушы бағалау, оқушыларды оқуға қолдау мақсатында     «жұлдызша» әдісімен бағалау

          Топтар бірін бірі бағалайды.

 

 

 

2-ші тапсырма:

«Сәйкестендіру әдісі»

Кескіндердің қай салаға жататынын анықтайды жұптық     жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

Кескін қай салаға тиісті екендігін анықтаңыз

р/с

Суреті

Атауы

1

 

 

 

Петроглифтер 

2

 

 

 

Үйдің жоспары

3

 

 

 

Графика

4

 

 

 

Кардиограмма

5

 

 

 

Кескіннің суреті

6

 

 

Киім сызбасы

7

 

 

 

Иероглиф 

 

8

 

 

 

Схема 

9

 

 

 

 

 

Диаграмма 

 

 

 

 


Техника саласы

Ғылым саласы

Өнер саласы

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Дескриптор:

а) Ғылым саласындағы кескіндерді анықтайды

ә) Техника саласындағы кескіндерді анықтайды

б) Өнер саласындағы кескіндерді анықтайды

«Ашық оқулық» бағалау әдісі бойынша бағалау

  1. Толықтай түсінсе, сенімді болса 
  2. Түсінуге жақын болса, аздап білсе 
  3. Түсінбесе, сенімді болмаса 

 

 

3-тапсырма: Ойлан-бірік-бөліс

«Балық қаңқасы» әдісімен жаңа тақырыпты бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 


 

-иероглиф ...

-таңбалы тас петроглифтері

-ежелгі адам суреттері

-пиктограмма...

Дескриптор:

Иероглиф, петроглиф, пиктограмма туралы түсінігі қалыптасады  

ежелгі адам суреттерін сипаттайды

Кескіндердің  адам өмірінде ролін түсінеді

Оқушыны оқуға қолдау мақсатында «Басбармақ» әдісімен бағалау. Берілген сұрақтарға жауап беру.

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

постер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың  соңы

«Табыс сатысы» әдісі бойынша кері байланыс жасау

 

Кері байланыс: 

«Сиқырлы сандықша» әдісін     қолданамын. Өтілген  сабаққа қатысты оқушыларға  сұрақтарды қима қағаздарға   жазып  беріп, сандықшаға салып қоямын. Оқушылар келіп сұрақтарға жауаптар  береді.

Үй жұмысы: практикалық тапсырманы орындау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақтары

 

Саралау – Сіз  қандай  тәсілмен көбірек  қолдау     көрсетпексіз?  

Сіз  басқаларға     қарағанда  қабілетті  оқушыларға     қандай  тапсырмалар  бересіз?

Бағалау – Сіз  оқушылардың  материалдарды  игеру     деңгейін  қалай  тексеруді     жоспарлап  отырсыз?

Дискриптордың нәтижесінде

Денсаулық  және     қауіпсіздік  техникасын  сақтау

1-ші тапсырмада 

«Дереккөздер» тәсілі бойынша қабілетті оқушыинтернет желісінен петроглиф туралы мәліметтер жинақтайды.

 

«Қарқын» тәсілі бойынша өз үйініңкескінін салу

 

Қима қағазбен жұмыс: «Аяқталмаған сурет..»

Диалог және қолдау» тәсілі

 

 

 

Топтар бірін-бірі бағалау,

«Жұлдызшамен» бағалау

 

«Ашық оқулық» әдісі, бойынша  қалыптастырушы бағалау жүргізіледі

«Басбармақ»әдісімен бағалау

Сабақта санитарлық –гигениялық талаптарды сақтау

Сабақ  бойынша     рефлексия

 

 

 

 

 

Жалпы  бағалау

Сабақта  ең     жақсы  өткен  екі     нәрсе  (оқыту  мен     оқуға  қатысты)?

1:

2:

 

Сабақтың  бұдан да     жақсы  өтуіне  не     оң  ықпал  етер     еді (оқыту  мен  оқуға     қатысты)?

1:

2:

Осы  сабақтың     барысында  мен  сынып     туралы  немесе  жекелеген     оқушылардың  жетістіктері / қиыншылықтары  туралы     нені  анықтадым,  келесі     сабақтарда  не  нәрсеге     назар  аудару  қажет?








 

 

 

439 0
Гүлназ Абдыкеримова «Қазақстан» жалпы орта мектебінің сызу пәнінің мұғалімі Түркістан облысы, Шардара ауданы Ұлы дала ұстазы № 001565
Оставить комментарий

Подтвердите что вы не робот - [] *: