Бөлім | Бөлім6.2А Заттар және материалдар | |||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні | Жауынбаева Р.А. | |||||||||||||||
Күні | 17.11.2020ж. | |||||||||||||||
Сынып | Қатысушылар саны | Қатыспағандар саны | ||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Заттардың құрылысы мен қасиеттері | |||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу | |||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары | Атом мен молекула ұғымдарын айыра білу Молекула атомдардан тұратындығын түсіну Жай және күрделі заттарды ажырата алу | |||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
| |||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері | Педагогтың іс әрекеті
| Оқушының іс әрекеті | Бағалау |
| ||||||||||||
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
Сабақ мақсатын қою 5 минут
| Оқушылардан дәптерге қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысын салуды сұраңыз. Осы салған суреттерде олар дөнгелекпен бейнелеген бөлшектер атом екендігін айтыңыз.
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырамыз | Оқушылар сәлемдеседі. Жағым психологиялық орта қалыптастырады
Оқушылар айтылған жауаптермен өздерінің жауаптарын салыстырып қате кеткен жерлерін түзетеді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. |
|
| ||||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білімді меңгеру 15 минут
10 мин | 1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс. Оқушылар мәтінді оқып жеке Демакрит теориясының негізгі ұстанымдарын ежелгі гректерінің ойларымен салыстыруы керек. Келесі факторлар бойынша сұраймын:
| Оқушылар тапсырмаларды орындайды. |
4 балл
|
| ||||||||||||
2-тапсырма: «Суреттер мен жұмыс» Келесі екі суретті көрсетіп біріншісі атомдар екендігін, ал екіншісі молекулалар екендігін айтамын.
Оқушыларға 1 минут ойлануға беру. Айырмашылықтарды тапқаннан кейін оқушыларды суреттерде атомдар не молекулалар көрсетілгенін белгілеуді сұраймыз.
Осыдан кейін оқушыларға келесі екі суретті көрсетіңіз, бірінші -жай зат, екінші -күрделі зат.
Енді оқушылар өздері келесі суреттерге қарап жай және күрделі затты анықтау керек.
Осыдан шыққан анықтамаларды дәптерге жазып алу 1. Атом – элементтің ең кіші бөлшегі 2. Молекула – екі немесе одан да көп атомдардың қосылысы 3. Жай зат – атомдардың бір түрінен жасалаған молекула 4. Күрделі зат – әртүрлі атомдардан жасалған молекула
| Оқушылар тапсырмаларды орындайды. |
3 балл |
| |||||||||||||
3 мин
| Оқушыларға тағы түсінікті болу үшін, түсті қағаздар керек болады, сыныптағы оқушылар санын 3-ке бөліп, осы сан бойынша 3 түрлі түсті қағаз жапырақтары қажет. Әр оқушыға бір парақтан таратып, бірдей түсті парағы бар оқушылар бірдей атомдар екендігін түсіндіру қажет. Енді мұғалімнің сөзі бойынша оқушылар келесі 4 жағдайды, бір бірмен қосылып көрсетуі керек:
Күрделі заттар |
|
|
| ||||||||||||
Сабақты қорытындылау 2 минут
Кері байланыс: | Білімдерін тексеру үшін: «Аяқталмаған диктант» әдісі арқылы 3- тапсырма: А) Молекулалар ............. тұрады. Б) Атомдардың ........... түрі жай заттар түзеді, керісінше ........... атомдар ........ заттар түзеді. В) Суттек пен оттек - ........ зат. С) Су, ас тұзы - ........ зат. «Тілші» әдісі бойынша қортынды сұрақтар қою.
| Оқушылар берілген уақыт ішінде дәптерге жазады
|
3 балл |
|