Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.1.1.1.-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру
|
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізе алады. Көптеген оқушылар: шығармадағы негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: ертегінің қай топқа жататынын ажырата алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен. Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық.
Үй тапсырмасын сұрау -Үйге қандай тапсырма берілді? -Ұр, тоқпақ ертегісі -Бір айналым сөйлесу әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсірейік - Ертегі кейіпкерлерін атаңыз -Қазбайдың қандай заттары бар екен? -Балалардың іс-әрекетіне баға беріңіз - Ертегілердің түрлерін атаңыз
Оқу материалын жариялау «Ребус» әдісі арқылы жүреді. - Оқулықта берілген ребусты шеш. - Қандай сөз шықты? -Сақина деген не? -Ендеше бүгінгі сабақта оқитын ертегіміз «Сақина» деп аталады. -Сақина деген не ? Оны тағы қалай атауға болады? -Сақина туралы не білеміз? -Оны неден жасайды? -Сақинаны кім жасайды? -Сақинаны кімдер тағады? -Не үшін тағады? -Балалар, мынау не? -Сандық -Қандай сандық? -Сиқырлы сандық -Сандыққа не саламыз? | Оқушылар хормен айтады.
сұраққа жауап береді.
Ребус шешеді.
Сұрақтарға жауап береді. | «Ауызша бағалау» әдісі
Сақина арқылы бағалаймын .
|
|
Сабақтың ортасы 15 мин
2 мин
15 мин | (Ұ) 1- тапсырма «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы жүзеге асады. Ертегіні мұғалім оқиды, тақтада ертегінің мазмұнына байланысты суреттер ілулі тұрады, ертегіні оқып жатқанда мазмұнына байланысты суреттерді кір жаятын жіпке іледі. А) «Сақина» ертегісін түсініп оқы.Оқушылар 2 сөйлемнен оқиды. Ә) «Сөздік жұмысы: Арам пиғылды, жиһаз, бітік, арамза сөздерінің мағынасын жазып ал. Б) Ертегінің мазмұны бойынша сұрақ қояйық және сұраққа жауап береміз. В) Ертегінің соңғы сөйлемін қайталап оқы. Түсінгеніңді айт. Дескриптор: - Мәтінді оқиды. - Сөздікті жаттайды. - Ертегінің соңғы сөйлемінен түсінгенін айтады.
Сергіту сәті "Ертегілер"
2) Ертегінің жоспары бойынша әңгімелеу
3) Саралау тәсілі: Қарқыны жоғары оқушыға беріледі. Әңгіме бойынша құрылған жоспарды оның мазмұнына қарай санмен белгіле :
Егінді жер тілейік.
Баяғы заманда бір кедей шаруа болыпты.
Ертеңіне шаруа зергерге келіп, болған уақиғаны түгел айтып береді.
Жылдар өтіп жатады. Б) Сөйлемді дұрыс құраңыздар:
Болыпты заманда шаруа кедей бір баяғы. Пиғылды арам екен зергер адам. Таза шығар күдіктенеді деп алтын кейін емес.
| Ертегінің мазмұнына байланысты суреттерді кір жаятын жіпке іледі.
Тізбектей оқиды. Сөздікті жазады. Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтар ойлап табады. Ертегінің соңғы сөйлемінен түсінгенін айтады. Жаттығу жасайды.
Сызбамен жұмыс жасайды. Ертегіні әңгімелейді.
Қарқыны жоғары оқушы орындайды.
Қарқыны орта оқушы орындайды.
| ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
| Оқулық
|
Сабақтың соңы 3 мин | Рефлексия: «Менде сиқырлы сақина болса » әдісі бойынша өтеді. Сақина салынған түссіз шарды алған оқушы сабақ туралы өз ойларын айтады,сөйтіп келесі оқушыға береді . Оқу тапсырмасы: Ертегіні оқып, түсінік айту. Бағалау | Сабаққа рефлексия жасайды. |
|
|
Ретімен белгіле
Ертеңіне шаруа зергерге келіп, болған уақиғаны түгел айтып береді.
Егінді жер тілейік.
Баяғы заманда бір кедей шаруа болыпты.
Жылдар өтіп жатады.
Сөйлемді дұрыс құраңыз:
Болыпты заманда шаруа кедей бір баяғы.
Пиғылды арам екен зергер адам.
Таза шығар күдіктенеді деп алтын кейін емес.
Ретімен белгіле
Ертеңіне шаруа зергерге келіп, болған уақиғаны түгел айтып береді.
Егінді жер тілейік.
Баяғы заманда бір кедей шаруа болыпты.
Жылдар өтіп жатады.
Сөйлемді дұрыс құраңыз:
Болыпты заманда шаруа кедей бір баяғы.
Пиғылды арам екен зергер адам.
Таза шығар күдіктенеді деп алтын кейін емес.